ترفند جادویی جا انداختن زیپ در رفته لباس | این راهکار طلایی و یادبگیر و خیال خودتو راحت کن

جا انداختن زیپ لباس و یا وسایل همواره دغدغه بسیاری از افراد می باشد.

کدخبر : 21351
سایت سرگرمی روز :

 ویدیویی از نحوه جا انداختن زیپ با کمک چنگال را مشاهده بفرمایید.

جدا شدن زیپ از کاپشن یا وسایل ممکن اسنت برای هر کدام از ما اتفاق بیفتد که در اغلب موارد جا انداختن آن کاری دشوار و زمانبر است. در این ویدیو ترفندی جالب برای جا انداختن زیپ را مشاهده می کنید که دیدن آن خالی از لطف نیست.

وقتی زیپ از لباس ها و یا لوازم شما جدا شد کافی است تنها با کمک یک چنگال زیپ را به روشی که در این ویدیو مشاهده می کنید جا بیاندازید و بعد به آرامی چنگال را جدا کنید. این ویدیو را ببینید تا متوجه منظورم بشوید.

در اینجا چند ترفند برای تعمیر زیپ‌های در رفته آورده شده است:

ترفند 1: استفاده از سوزن و نخ

اگر زیپ شما فقط کمی در رفته است، می‌توانید از سوزن و نخ برای تعمیر آن استفاده کنید. برای این کار، ابتدا زیپ را تا جایی که می‌توانید ببندید. سپس، با استفاده از سوزن و نخ، دندانه‌های زیپ را به هم وصل کنید.

ترفند 2: استفاده از چسب

اگر زیپ شما به طور کامل در رفته است، می‌توانید از چسب برای تعمیر آن استفاده کنید. برای این کار، ابتدا زیپ را تا جایی که می‌توانید ببندید. سپس، مقداری چسب را روی دندانه‌های زیپ بمالید.

ترفند 3: استفاده از گیره

اگر زیپ شما به طور کامل در رفته است، می‌توانید از یک گیره برای تعمیر آن استفاده کنید. برای این کار، ابتدا زیپ را تا جایی که می‌توانید ببندید. سپس، یک گیره را روی دندانه‌های زیپ قرار دهید تا آنها را به هم بچسباند

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: