با انتخاب یک تصویر رازهای زندگی شما آشکار می شود | پیام کائنات امروز

تصویری را انتخاب کنید که بیشتر شما را جذب می کند و رازهای زندگی خود را کشف کنید

کدخبر : 22277
سایت سرگرمی روز :

تصویری را انتخاب کنید و رازهای زندگی خود را کشف کنید! بگذارید شهودتان شما را راهنمایی کند:

1. نعمت های پنهان

لازم است در مورد شرایط فعلی نتیجه گیری زودهنگام گرفته نشود. این وضعیت آنطور که به نظر می رسد نیست. ممکن است تعجب کنید که متوجه شوید چیزی بسیار متفاوت از آنچه به دنبالش بودید دریافت کرده اید.

واکنش شما ممکن است گیج کننده باشد و ممکن است تعجب کنید که چرا این اتفاق افتاده است. شاید فکر کنید کائنات اشتباه کرده است. اما مراقب باشید که اوضاع را زودتر از موعد قضاوت نکنید. کائنات هیچ اشتباهی نمی کند و شما هیچ اشتباهی انجام نداده اید. در واقع این یک نعمت است. اگر برنامه هایی داشتید که ناگهان در آخرین لحظه از بین رفتند، این به نفع خودتان است.

اگر کنترلی بر این وضعیت به ظاهر آزاردهنده ندارید، وقت آن رسیده که بپذیرید که برنامه ای وجود دارد. چیزها هرگز آنطور که هستند به نظر نمی رسند و این وضعیت در واقع یک شگفتی دارد که قطعاً یک نعمت خواهد بود. از شما خواسته می شود که از شر همه تعصبات خلاص شوید و باور داشته باشید که کائنات آنچه را که می خواهید به غیرمنتظره ترین شکل فراهم می کند.

2) تجلی جادو

شما زندگی را بر اساس نیاتی که به جهان می فرستید ایجاد می کنید. وقتی واقعاً از قانون جذب پیروی کنید، جادو شروع به اتفاق می‌کند. همزمانی شروع به تبدیل شدن به بخشی از زندگی روزمره شما می کند و واقعاً یک تجربه جادویی است. گاهی فکر می کنید با قانون جذب هماهنگ هستید، اما خیلی از آن جدا هستید.

شما با مقاومت در برابر آنچه می خواهید خود را جدا می کنید. مقاومت از ترس از تغییر یا احساس بی ارزشی ناشی می شود. وقت آن رسیده است که خود را باز کنید و روی آنچه واقعا می خواهید تمرکز کنید. هنگامی که تصویر واضحی از موقعیتی که می خواهید داشتید، آن را در ذهن داشته باشید و هر روز به آنچه می خواهید خواهید رسید.

اگر واقعاً باور دارید که این اتفاق می افتد، باید هیجان زده باشید زیرا می دانید چه احساسی خواهید داشت. این تصویر به شما یادآوری می کند که شما این فرصت را دارید که هر آنچه را که می خواهید بسازید. شما دلیلی برای احساس هیجان دارید و آماده تجربه جادوی تجلی واقعیت خود هستید.

3. هم افزایی

گردآوری تمام استعدادهای خود به شما کمک می کند تا یک امضای پرانرژی ایجاد کنید که حاوی بیان خلاقانه معتبر شما باشد. موهبت ها و استعدادهای شما از هم جدا نیستند و با هم هر آنچه که هستید را می سازند. ممکن است بیش از حد تلاش کنید تا بفهمید که با یک چیز خاص چگونه کار می کنید.

این به این دلیل است که شما همه چیز را به عنوان بخش های جداگانه می بینید و همه چیز با هم ترکیب می شود و شما را همان چیزی می سازد که هستید. ترکیبی از هدایا، استعدادها و مهارت‌ها چیزی است که می‌توانید ارائه دهید. شما رانده می شوید تا جنبه های مختلف را ترکیب کنید و بنابراین چیزی جدید و هیجان انگیز خلق کنید.

این تصویر نشان دهنده استعدادهای خلاقانه شماست. شما انرژی خلاق فراوانی دارید که اگر تمام جنبه های طبیعت واقعی خود را بپذیرید، آماده است تا از شما تابش کند. این تصویر به شما کمک می کند تا بفهمید همه چیزهایی که آموخته اید، تمام مهارت هایی که توسعه داده اید و تمام هدایای شما با هم کار می کنند تا یک راه حل خلاقانه ایجاد کنید.

4. گسترش

وقت آن است که از منطقه راحتی خود خارج شوید و به سمت ناشناخته بروید. ریسک کردن بی خطر است. ایمان داشته باشید و چیز جدیدی را امتحان کنید. وقت آن است که بزرگ شوید و به فصل جدیدی در زندگی خود بروید.

در این مرحله، ممکن است همه چیز برای شما ناآشنا باشد و به سرعت در حال تغییر باشد، اما فرصت ها و شرایط جدید یک تجربه عالی برای شما خواهد بود. از شما خواسته می شود که از مرزهای معمولی عبور کنید. اگر اجازه بدهید، بسطی ایجاد می کنید که از روح می آید که موتور محرکه همه اعمال شما می شود.

روح شما مشتاق انبساط است. اگر به همان روال ادامه دهید، نمی توانید گسترش دهید. وقت آن رسیده است که از خود بپرسید "چگونه می توانم ایمن بازی کنم؟" اگر احساس نیاز به ثبت نام در یک دوره جدید، راه اندازی یک کسب و کار جدید دارید، این نشانه شماست. شما در مسیر درستی هستید. آن را باور کنید و صفحات زندگی را به فصلی جدید و هیجان انگیز در زندگی خود تبدیل کنید!

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: