روانشناسی | تست روانشناسی

روانشناسی | اگر این ده نشانه را داشتید شما نیاز به کمک از لحاظ روحی دارید

روانشناسی: 10 نشانه اصلی که ممکن است برای کنترل خشم آماده که باید کشف کنید!

کدخبر : 8708
سایت سرگرمی روز :

بالاخره همه ما انسان هستیم همه ما آن لحظاتی را داریم که ناامیدی ما را بیشتر می کند. اما نحوه برخورد ما با این لحظات واقعا مهم است.

زمانی مردی به نام مارک را می شناختم. در قلب یک شخص فوق العاده بود، اما خلق و خوی او چیز دیگری بود. همکاران او در محل کار اغلب در مورد «راه رفتن روی پوسته تخم مرغ» در اطراف او شوخی می کردند، به خصوص بعد از اینکه او یک روز پر استرس را سپری می کرد. او با کوچکترین تحریکی دست به کار می شد و طغیان های بدنام او چیزی بود که همه می خواستند از آن اجتناب کنند.

  •      «نمی‌دانستم که عصبانیت من چقدر بر اطرافیانم تأثیر گذاشته است. من فقط فکر می کردم که "شور" و "محرک" هستم. مارک اعتراف کرد تا زمانی که دخترم به من گفت که از من می ترسد، متوجه شدم که باید تغییر کنم.

داستان مارک منحصر به فرد نیست. بسیاری از ما احتمالاً می‌توانیم تا حدی با هم ارتباط برقرار کنیم – از دست دادن خونسردی خود در موقعیت‌ها، فکر کردن به سادگی «شور» یا «بیانگر». اما وقتی عصبانیت ما شروع به تأثیرگذاری بر روابط ما و نحوه درک مردم از ما کرد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که دوباره ارزیابی کنیم.

حالا بیایید به این موضوع عمیق تر بپردازیم و 10 نشانه اصلی که ممکن است برای مدیریت خشم آماده باشید را بررسی کنیم…

1. شما اغلب ناامید هستید

آیا بیشتر اوقات احساس ناامیدی می کنید؟ این می تواند نشانه آن باشد که عصبانیت شما به زندگی روزمره شما نفوذ می کند، حتی زمانی که هیچ دلیل واقعی برای آن وجود ندارد.

2. صبر شما به راحتی از بین می رود

اگر دائماً احساس بی حوصلگی یا آشفتگی می کنید، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که بپذیرید که مشکل عمیق تری در دست است. صبوری در واقع یک فضیلت است، اما گاهی اوقات، عصبانیت ما می تواند باعث شود که تجسم آن یک ویژگی غیرممکن به نظر برسد.

3. طغیان ناگهانی عصبانیت

آیا تا به حال آن لحظاتی را داشته اید که فقط با عصبانیت ناگهانی خود را غافلگیر کنید؟ این فوران های انفجاری می تواند نشانه واضحی باشد که عصبانیت شما تحت کنترل نیست.

4. مردم شما را به عنوان "شدید" توصیف می کنند

هنگامی که اطرافیان شما از کلماتی مانند "شدید" یا "آتشین" برای توصیف شما استفاده می کنند، ممکن است این روش مودبانه آنها برای ابراز نگرانی در مورد خلق و خوی شما باشد. این نظرات را کاملاً رد نکنید.

5. واکنش های فیزیکی به خشم

آیا هنگام عصبانیت اغلب علائم فیزیکی مانند مشت کردن، دندان قروچه کردن یا ضربان قلب را تجربه می کنید؟ اینها می توانند نشان دهند که عصبانیت شما شدیدتر از حد معمول است.

6. مشکل در ابراز احساسات غیر از خشم

آیا متوجه تمایل به ابراز همه احساسات منفی به عنوان خشم شده اید؟ این می تواند به این دلیل باشد که این واکنش پیش فرض شما به استرس، ناامیدی یا صدمه است.

7. از چیزهایی که در حالت عصبانیت گفته شده یا انجام داده اید پشیمان می شوید

اگر اغلب از کارهایی که انجام داده اید یا از کلماتی که در گرما گفته شده پشیمان می شوید، این می تواند به این معنی باشد که عصبانیت شما به جای تفکر منطقی، تصمیمات شما را هدایت می کند.

8. استفاده از الکل یا مواد برای مقابله

برای مقابله با عصبانیت خود به الکل، مواد مخدر یا مواد دیگر روی آورید؟ این یک نشانه جدی است که ممکن است برای مدیریت احساسات خود به کمک نیاز داشته باشید.

9. روابط شما در حال رنج است

آیا روابط شخصی یا حرفه ای شما تحت تأثیر خلق و خوی شماست؟ اگر مردم کنار می کشند، می تواند نشان دهنده این باشد که عصبانیت شما در حال تبدیل شدن به یک مشکل است.

10. به شما گفته شده است که به کمک نیاز دارید

آیا به شما گفته شده که ممکن است برای مدیریت خشم خود به کمک نیاز داشته باشید؟ گاهی اوقات، اطرافیان ما چیزهایی را می بینند که ما نمی توانیم. اگر این به نظر آشنا به نظر می رسد، ممکن است وقت آن باشد که راهبردهای مدیریت خشم را بررسی کنید.

منبع: مکتوب نامه
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • هنگامه
    0

    نرخ هر جلسه تلفنی ومدتش رو لطفا بفرمایید؟؟؟ ممنونم