با این میوه یخ زده با دیابت، تومورها و اضافه وزن خداحافظی کنید

اینکه بگوییم لیمو یک غذای فوق العاده است، دست کم گرفته شده است. آنها نه تنها طعم دلچسبی را به انواع غذاها اضافه می کنند، بلکه برای سلامتی شما نیز بسیار مفید هستند.

کدخبر : 13369
سایت سرگرمی روز :

فلاونوئیدهای موجود در آب میوه حاوی آنتی اکسیدان هستند، به همین دلیل است که لیمو برای درمان بسیاری از شرایط درد ایده آل است.  آب لیموهایتان حداکثر فواید را برای شما به همراه نخواهد داشت، بنابراین پیشنهاد می کنیم آنها را فریز کنید. این مقاله به شما کمک می کند بفهمید که چرا این روش برای شما بسیار خوب است.

پوست لیمو حاوی مقادیر زیادی مواد عالی است.  ترکیبات موجود در پوست لیمو قدرت  تقویت سیستم ایمنی، عادی سازی سطح کلسترول و جلوگیری از پیشرفت سرطان را دارد.

کارشناسان  مصرف میوه ها و سبزیجات تازه را با کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های سبک زندگی مرتبط می دانند.  ما به شما بزرگترین قدرت لیمو را می دهیم:

پیشگیری از سرطان.

کاهش خطر حوادث عروقی مغزی.

درمان عالی التهاب

افزایش ایمنی.

پیشگیری از علائم آسم

در برابر باکتری های خطرناک موثر است.

پیشگیری و درمان افسردگی و استرس.

کبد و کلیه ها را پاکسازی می کند.

لیمو و سرطان

لیمو به طور کلی به دلیل  محتوای ویتامین C خود استفاده می شود که در درجه اول در آب آن غلیظ است.  اما، آخرین تحقیقات نشان داده است که  پوست لیمو مواد مغذی بسیار خوبی را فراهم می کند.

همچنین رابطه قوی بین لیمو و سرطان وجود دارد. دانشمندان دهه‌ها را صرف فکر کردن و آزمایش کردند که آیا لیمو می‌تواند سلول‌های سرطانی غیرطبیعی را از بین ببرد.  و بله، بسیاری از مطالعات این احتمال را تایید کرده اند.

پس از بیش از 20 آزمایش آزمایشگاهی از سال 1970، عصاره ها نشان داد که لیمو یخ زده  سلول های بدخیم 12 سرطان از جمله روده بزرگ، سینه، پروستات، ریه و پانکراس را از بین می برد.

برخی از مطالعات تحقیقاتی نشان داده اند که  لیمو یخ زده  در مقایسه با شیمی درمانی ممکن است در از بین بردن سرطان موثرتر باشد .

به علاوه، آنها بسیار  سالم تر و سالم تر از داروهای شیمی درمانی هستند.  این مطالعات همچنین ثابت کردند که  عصاره لیمو سلول های سرطانی را از بین می برد در حالی که سلول های سالم را دست نخورده باقی می گذارد.

دکتر مرلین گلنویل،  متخصص تغذیه و متخصص سلامت زنان، توضیح می دهد که ترکیب لایه برداری های سالم می تواند برای سلامت کلی شما مفید باشد.  این چیزی است که او برای ناهار بی بی سی گفت.

"بیشتر  آنتی اکسیدان های موجود در میوه به جای پالپ، در پوست یا مغز موجود است."

اسموتی خیلی بهتر از آبمیوه است، زیرا می توانید کل میوه  از جمله پوست آن را مصرف کنید و حتی یک ماده مغذی از میوه را هدر نخواهید داد.

مرکبات به خصوص به دلیل مزه تلخ پوستشان چندان محبوب نیستند. اما، ما دستوری به شما می‌دهیم که  به شما کمک می‌کند تا از لیموهایتان نهایت استفاده را ببرید، البته بدون طعم تلخ.

لیموهای خود را فریز کنید

لیموهای خود را با سرکه سیب ارگانیک یا جوش شیرین بشویید و ضد عفونی کنید.

آنها را به خوبی با آب بشویید، با یک حوله خشک کنید.

یک شب لیموهای خود را فریز کنید.

بعد از اینکه متوجه شدید که کاملا یخ زده اند، پوست لیمو را کامل پوست بگیرید. بله، پالپ، پوست، دانه ها و همه چیز.

لیموهای رنده شده را داخل قالب های یخ بریزید و در فریزر نگهداری کنید.

به این ترتیب هر زمان که نیاز به مرکبات داشتید می توانید از آنها استفاده کنید.

سپس، آن را روی هر چیزی که می خورید استفاده کنید. پوست لیمو طعم قوی تری به غذاهای شما می دهد. مقداری پوست لیمو رنده شده را به سالاد، سوپ، ماست، سس پاستا یا بستنی خانگی خود اضافه کنید.

یک قاشق غذاخوری از لیموی رنده شده خود را به اسموتی، آب میوه یا چای خود اضافه کنید.  آنها در محصولات پخته شده نیز خوب هستند. به تخیل خود اعتماد کنید، میلیون ها راه برای استفاده از لیمو ترش شده وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: