خودرو | معرفی خودرو | ثبتنام خودرو

کراس اوور ۴۲۱P سایپا با فناوری جدید | معرفی کراس اوور ۴۲۱P سایپا با مشخصات فنی

سایپا برنامه دارد تا موازی واردات خودرو، شرایط مونتاژ را برای محصولات جدید مهیا کند و اولین محصول مونتاژی این شرکت کراس اوور ۴۲۱P خواهد بود.

کدخبر : 18975
سایت سرگرمی روز :

مدیرعامل پیشین سایپا بارها اعلام کرده بود که قرار است محصولات وارداتی در نهایت به خط تولید این خودروساز بیایند و به تولید برسند و حالا نام اولین محصول مشخص شده است.

بر اساس اطلاعات واصله کراس اوور ۴۲۱P اولین محصولی خواهد بود که سایپا به زودی مونتاژ می کند. هنوز مشخص نیست نام نهایی این کراس اوور در بازار چه خواهد بود اما می دانیم که کد فنی پروژه این محصول ۴۲۱P است و این کراس اوور به صورت ریبج شده و احتمالا با نشان سایپا به فروش می رسد.

البته مشخص است که این خودرو همان چانگان CS35 پلاس است که به دلیل تحریم سایپا نمی تواند با نشان چانگان آن را به عرضه برساند.

البته قبل تر هم اعلام شده بود که زوتی DL5 هم در خط پارس خودرو به تولید خواهد رسید که احتمال می رود آن خودرو هم با نشان پارس خودرو تولید شود اگرچه حساسیت های تحریمی برای نشانی مثل زوتی کمتر است.

زیر کاپوت کراس اوور جدید و مونتاژی سایپا یک پیشرانه ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ (TGDI) قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۵۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۵۵ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو می رسد.

سیستم تعلیق در جلو از نوع مکفرسون است اما در عقب تعلیق ساده توییست بیم را داریم و مصرف ترکیبی در این خودرو ۷.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. فعلا انتظار هیچگونه داخلی سازی در بحث فنی نیست و می توان نسبت به کیفیت و خروجی های فنی کراس اوور ۴۲۱P اطمینان خاطر داشت.

کابین همان چیزی است که در CS35 پلاس دیده بودیم و به جز تغییر در نشان تجاری، تغییر دیگری در کابین دیده نمی شود. طراحی داخلی در مجموع ساده و راضی کننده است و کیفیت متریال هم نسبت به رقبای همرده خوب ارزیابی می شود. در این کراس اوور امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، فرمان کمکی برقی، جلو آمپر یکپارچه با مالتی مدیا، سنسور پارک و دوربین عقب، دوربین پارک زیر آینه شاگرد، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، سقف پانوراما مجهز است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: