همستر کامبت | همستر

چگونه اکانت همستر کامبت را بفروشیم ؟ | چگونگی انتقال سکه های همستر کامبت

کاربران تنها قادر به انتقال دارایی به کیف پول همستر خواهند بود؛ هر کاربر باید یک کیف پول سازگار با بلاگچین تون کوین به بازی متصل کند و بعد از قیمت گذاری دارایی را به آن آدرس واریز کند.

کدخبر : 19068
سایت سرگرمی روز :

این روز‌ها بازی همستر کمبات در مرکز توجه تمام کاربران قرار دارد و اکثر ما یا در این بازی فعال هستیم یا حداقل نام آن را شنیدیم.

 

اکنون تمام کاربران این بازی منتظر قیمت گذاری همستر و انتقال آن به کیف پول هستند. اما آیا انتقال سکه همستر به اکانت دیگر ممکن است؟ آیا روش برای انتقال سکه‌های بازی همستر به کیف پول یک فرد دیگر وجود دارد؟

برای فروش سکه‌های همستر قبل از هر چیز باید بتوانیم آن را به کیف پول و صرافی انتقال دهیم. اما قبل از آموزش انتقال سکه همستر به اکانت دیگر، بهتر است با مفهوم انتقال ارز‌های دیجیتال آشنا شویم.

ارز‌های دیجیتال به عنوان یک داده بر بستر بلاکچین راه‌اندازی می‌شوند. بلاکچین یک پایگاه داده برای ذخیره داده‌هایی مانند تاریخچه تراکنش‌ها و موجودی هر کیف پول است. هر توکن و ارز دیجیتال برای آن که بتواند قابل انتقال باشد، باید ابتدا بر بستر یک بلاکچین راه‌اندازی شود.

پس با توه به این توضیحات، نتیجه می‌گیریم قبل از راه‌اندازی توکن همستر، انتقال سکه همستر به اکانت دیگر امکان پذیر نیست. بعد از راه‌اندازی امکان انتقال به کیف پول فراهم خواهد شد.

توجه کنید این امکان وجود ندارد تا سکه‌ها را به یک حساب فرد دیگری انتقال دهید. زیرا پیش فرض بازی همستر آن است که هر کاربر صرفاً باید یک حساب در بازی داشته باشد و مالیک آن دارایی برای همان یک فرد است. حتی بعد از راه‌اندازی نیز انتقال سکه‌ها از اکانتی به اکانت دیگر ممکن نخواهد بود.

کاربران تنها قادر به انتقال دارایی به کیف پول همستر خواهند بود. هر کاربر باید یک کیف پول سازگار با بلاگچین تون کوین به بازی متصل کند و بعد از قیمت گذاری دارایی را به آن آدرس واریز کند. در ادامه به فعال کردن کیف پول، انتقال سکه‌ها و نحوه فروش همستر خواهیم پرداخت.

برای اتصال کیف پول به بازی همستر ابتدا به بخش “Airdrop” مراجعه کنید. سپس بر روی گزینه‌های “Connect TON wallet” و سپس مجدداً “Connect TON wallet” کلیک کنید. در قدم بعدی باید کیف پول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پیشنهاد ارزیکال استفاده از کیف پول تون کیپر است؛ یک ولت کاربردی و سازگار با بلاکچین تون کوین که به راحتی به ایرانیان خدمات می‌دهد. برای برنامه نات کوین نیز از همین کیف پول استفاده کردیم.

پس از انتخاب کیف پول تون کیپر، باید از طریق کیف پول اتصال خود را تایید کنید. با انجام این کار ولت به بازی متصل خواهد شد و برای انتقال سکه همستر تنها باید منتظر راه‌اندازی این توکن باشید.

اگر یک کیف پول به اکانت همستر کمبات متصل کردید، اما قصد دارید آن را تغییر دهید اصلاً جای نگرانی نیست. برای تغییر کیف پول همستر کمبات به بخش “Airdrop” مراجعه کنید و بر روی گزینه “Connect Your ton wallet” کلیک کنید.

در قدم بعدی آدرس کیف پول شما را نشان می‌دهد و در کنار آن یک علامت ضربدر وجود دارد. بر روی آن کلیک کنید؛ سپس از شما می‌پرسد آیا واقعاً قصد دارید اتصال را کنید؟ بر روی گزینه “YES” کلیک کنید.

با انجام این کار دسترسی قطع خواهد شد. اکنون می‌توانید با توجه به آموزش‌های بالاتر مجدد یک کیف پول جدید به بازی همستر متصل کنید. اگر کیف پول اشتباه به بازی همستر متصل کردید، به جای انتقال سکه همستر به اکانت دیگر می‌توانید به تغییر کیف پول همستر بپردازید.

با توجه به آموزش‌های این مقاله پی بردیم انتقال سکه همستر به اکانت دیگر ممکن نیست. اما اگر آدرس اشتباه به بازی متصل کردید، می‌توانید به تغییر کیف پول همستر کمبات بپردازید. در ادامه به برخی سوالات پر تکرار خواهیم پرداخت.

برخی از کاربران قصد دارند برای فروش دارایی‌های خود در بازی همستر سکه‌ها را به اکانت فرد خریدار انتقال دهند. اما انتقال سکه میان اکانت‌های همستر به هیچ وجه ممکن نیست.

زمانی که قیمت همستر مشخص شود، هر کاربر مقداری پاداش دریافت خواهد کرد. در قدم اول باید هر کاربر پاداش‌ها را به کیف پول خود انتقال دهد و سپس برای فروش آن اقدام کند.

در حال حاضر و قبل از قیمت گذاری همستر هیچ روشی برای فروش سکه‌ها وجود ندارد. به این نکات توجه کنید تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرید؟!

 

چگونه سکه‌های همستر را انتقال دهیم؟

همانطور که بالاتر نیز گفتیم انتقال همستر به کیف پول تنها بعد از قیمت گذاری و راه‌اندازی توکن ممکن خواهد بود. اما روش انجام کار به شرح زیر خواهد بود:

اتصال کیف پول به بازی همستر: این قدم را می‌توانید قبل از راه‌اندازی توکن نیز با توجه به آموزش‌های بالاتر انجام دهید.

دریافت پاداش: بعد از قیمت گذاری، هر کاربر بر اساس سکه و پرافیت خود مقداری توکن همستر دریافت خواهد کرد. این میزان پاداش هر کاربر است و باید آن را برداشت کند.

انتقال به کیف پول: در قدم بعدی باید این دارایی را به کیف پولی که قبلاً متصل کردید انتقال دهید.

فروش در صرافی: در قدم بعدی باید دارایی‌ها را از تون کیپر به صرافی انتقال دهید و در آنجا دارایی خود را بفروشید.

در این مقاله به موضوع انتقال سکه همستر به اکانت دیگر پرداختیم و شرایط و نحوه انتقال را قدم به قدم آموزش دادیم. توجه کنید برای فروش همستر نمی‌توانید دارایی را به اکانت کاربری انتقال دهید. آن را باید به کیف پول شخصی و سپس صرافی (برای فروش) انتقال دهید.

اما اگر حساب خود را آدرس ولت اشتباه متصل کردید، می‌توانید به تغییر کیف پول همستر بپردازید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: