فروش قسطی خودرو | ثبتنام خودرو

فوری/آغاز فروش اقساطی خودرو زیر قیمت بازار | فروش فوری خودرو از دم قسط با بازپرداخت 5 ساله

شرایط فروش نقد و اقساط تیگو 8 پرومکس برای آندسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اولویت بهار و تابستان ۱۴۰۳ به آن‌ها اختصاص یافته، اعلام شد.

کدخبر : 19544
سایت سرگرمی روز :

از بین تمام محصولات، دو خودروی آریزو ۶ پرو و تیگو ۸ پرو پرمیوم به دلیل عدم تولید، قابل انتخاب و خرید نیستند. مشتریان به جای این دو خودرو می‌توانند مدل‌های آریزو ۶ جی‌تی، فونیکس FX، تیگو ۷ پرمیوم و تیگو ۸ پرومکس را انتخاب کنند.

مدیران خودرو مدتی پیش از جدیدترین خودروهای پرچمدار چری یعنی تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو در ایران رونمایی کرد. مدتی پس از عرضه نسخه‌های پرو که در واقع نسل دوم چری تیگو 7 و تیگو 8 بودند، خودروساز چینی نسخه‌های پرومکس را روانه بازار کرد. تفاوت نسخه‌های پرومکس با نسخه‌های پرو در سیستم تمام چرخ محرک یا AWD‌ آن‌ها خلاصه می‌شود، علاوه برآن نسخه‌های پرو از موتورهای قوی‌تری نیز برخوردار هستند.

لیست کامل خودروهای قابل‌عرضه و جزئیات فروش آن‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

خودرو

 

بر این اساس، تیگو ۸ پرو مکس IE  با قیمت قطعی۲.۸۰۹.۸۰۰.۰۰۰ تومان ارایه شده است. متقاضیان با پیش پرداخت 85 درصد باید حدود 2 میلیارد 388 میلیون تومان پرداخت کرده و طی 5 سال ماهانه 11 میلیون تومان قسط بپردازند.

همچنین اگر متقاضی پیش پرداخت 50 درصدی را انتخاب کند، باید ابتدا یک میلیارد و 400 میلیون بپردازد و سپس در اقساط 5 ساله ماهانه 39 میلیون تومان قسط بدهد.

شرکت مدیران خودرو اخیراً قیمت رسمی محصول جدید خود، اکستریم VX، را اعلام کرده است. این خودرو که در واقع نسخه ریبرند شده اکسید VX محسوب می‌شود، با قیمت 3 میلیارد و 974 میلیون تومان به عنوان گران‌ترین خودروی مونتاژی در بازار ایران شناخته می‌شود.

اکستریم VX، پرچمدار شاسی‌بلندهای گروه چری، به عنوان بزرگ‌ترین محصول مونتاژی کشور به زودی وارد بازار خواهد شد. این کراس‌اوور اکنون در مرحله عرضه از طریق نمایندگی‌های رسمی اکستریم قرار گرفته است.

از نظر فنی، اکستریم VX مجهز به یک موتور 2 لیتری توربوشارژ با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت است. این پیشرانه قادر به تولید 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور می‌باشد. انتقال قدرت در این خودرو توسط یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT صورت می‌گیرد که نیرو را به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌کند، در نتیجه اکستریم VX یک شاسی‌بلند AWD محسوب می‌شود.

سیستم تعلیق این خودرو در محور جلو از نوع مک‌فرسون و در عقب از نوع مولتی‌لینک (چند اتصاله) است که انتظار می‌رود سواری نرم و راحتی را برای سرنشینان فراهم کند.

اکستریم VX از نظر امکانات ایمنی و رفاهی نیز در سطح بالایی قرار دارد. این خودرو مجهز به 6 کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم‌های کمکی حرکت در سربالایی و سرازیری، سنسورهای پارک جلو و عقب، و سیستم کنترل فشار باد تایرها (TPMS) است. همچنین، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رادار نقطه کور (BSD)، دوربین 360 درجه، و هشدار خروج از خط (LDW) از دیگر امکانات ایمنی این خودرو هستند.

یکی از ویژگی‌های برجسته اکستریم VX، دستیار رانندگی نیمه خودران چری است که همراه با کروز کنترل تطبیقی (ACC)، ترمز اضطراری اتوماتیک (AEB)، هشدار تصادف خودرو (CVW)، هشدار تصادف از عقب (RCW)، و هشدار ترافیک عقب (RCTA) ارائه می‌شود.

در بخش رفاهی، این خودرو دارای سنسور نور و باران، نورپردازی داخلی، سیستم صوتی سونی، چراغ‌های تمام LED، مه‌شکن‌های جلو و عقب، و نور بالای اتوماتیک است. سیستم پایش کیفیت هوای داخل کابین همراه با فیلتر N95 و تهویه اتوماتیک 3 ناحیه‌ای نیز از دیگر امکانات رفاهی اکستریم VX محسوب می‌شوند.

مدیران خودرو در بخشنامه جدید خود، امکان خرید قسطی کراس اوور X22 پرو دنده دستی را برای مشتریان فراهم آورده است. این طرح ویژه منتخبین سامانه یکپارچه برای تیرماه ۱۴۰۳ بوده و افراد واجد شرایط از طریق ارسال پیامک به شرکت در این طرح دعوت می‌شوند.

در طرح فروش اقساطی جدید مدیران خودرو، قیمت نقدی ام‌وی‌ام X22 پرو ۸۵۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. متقاضیان می‌توانند با واریز ۵۰ یا ۶۰ درصد قیمت خودرو به عنوان پیش‌پرداخت به حساب خودروساز، مابقی پول را در طول ۱ الی ۵ سال پرداخت کنند.

در صورت تمایل به طرح خرید اقساطی X22 Pro با پیش‌پرداخت ۵۰ درصد، ابتدا مبلغی حدود ۴۲۹ میلیون تومان از مشتری دریافت می‌شود. مبلغ اقساط برای بازپرداخت ۱ ساله در هر ماه حدود ۴۰ میلیون تومان، و مبلغ اقساط برای بازپرداخت ۵ ساله در هر ماه حدود ۱۲ میلیون تومان است.

شرکت در طرح خرید قسطی X22 Pro با پیش‌پرداخت ۶۰ درصد نیز به واریز مبلغ اولیه حدود ۵۱۵ میلیون تومان به حساب مدیران خودرو نیاز دارد. مبلغ اقساط برای بازپرداخت ۱ ساله در هر ماه حدود ۳۲ میلیون تومان، و مبلغ اقساط برای بازپرداخت ۵ ساله در هر ماه حدود ۹ میلیون تومان است. 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    شرایط واقعاً مسخره ای هستش

  • ناشناس
    0

    اگه ماهی 36میلیون پول می تونستم پرداخت کنم سوار ماشین چینی نمی شدم