تست شخصیت شناسی | تست شخصیت

با انتخاب یک نقاشی کودکانه مشکل روحی و روانی خود را کشف کنید | تست شخصیت شناسی

روانشناسان اغلب از تست های نقاشی برای شناسایی ترس ها و اضطراب های سرکوب شده بیماران خود استفاده می کنند. و تست روانشناسی کوتاه ما به شما کمک می کند تا مشکل اصلی خود را سریع تشخیص دهید.

کدخبر : 19895
سایت سرگرمی روز :

حفظ یک وضعیت روانی پایدار بسیار دشوار است، زیرا استرس، رویدادهای ناراحت کننده و افراد ناخوشایند همه جا در انتظار ما هستند. گاهی اوقات یک برخورد تصادفی می تواند به محرکی تبدیل شود که ترومای مدفون شما را بیدار کند، و شما متوجه نمی شوید که چرا وضعیت شما به شدت بدتر شده است. امروز از شما دعوت می کنم تا یک تست بسیار ساده بگیرید: شما فقط نقاشی کودکی را انتخاب کنید که شما را جذب کند و ما به شما خواهیم گفت چه چیزی بیشتر شما را آزار می دهد.

زیباترین نقاشی را انتخاب کنید.

تست-روانشناسی-1

 

 

اگر تصویر شماره 1 را انتخاب کرده اید

بی ثباتی عاطفی

شما کنترلی بر احساسات خود ندارید و این اغلب منجر به عواقب ناخوشایندی می شود. گاهی اوقات پیش می آید که در حالت عصبانیت چیزهای ناخوشایندی به دیگران می گویید. علاوه بر این، رویدادهای دراماتیک می توانند شما را به سمت هیستریک سوق دهند و آرام شدن بسیار بسیار دشوار خواهد بود.

اگر تصویر شماره 2 را انتخاب کرده اید

اختلال شخصیت دوری‌جو

افراد مبتلا به اختلال شخصیت دوری‌جو یا دوری‌گزین الگویی از پرهیز اجتماعی، احساس بی‌لیاقتی، حساسیت شدید به ارزیابی منفی و اجتناب از تعامل اجتماعی را نشان می‌دهند و در عین‌حال، میل شدیدی به نزدیکی به دیگران دارند.

افراد دارای این اختلال شخصیت تمایل دارند خودشان را فردی پریشان، تنها، مضطرب و مجزا از دیگران توصیف کنند و معتقدند آن‌ها ویژگی‌های مطلوبی ندارند که باعث شود دیگران بخواهند با ایشان معاشرت کنند.در اختلال شخصیت دوری‌جو که به آن اختلال شخصیت اجتنابی نیز گفته می‌شود، احساس خجالت و بی‌کفایتی به‌قدری زیاد است که افراد ترجیح می‌دهند پیرامون دیگران نباشند و تقریباً به طور کامل از رویارویی‌های اجتماعی فاصله می‌گیرند. این حالات عاطفی منفی ممکن است باعث ایجاد اضطراب مزمن و شدید شوند.

اگر تصویر شماره 3 را انتخاب کرده اید

اختلال شخصیت نمایشی

افراد مبتلا به این اختلال، احساسات شدید و ناپایدار دارند و از قرارگرفتن در کانون توجه بسیار لذت می‌برند. به‌همین دلیل تلاش می‌کنند در هرجایی طوری رفتار کنند که اطمینان یابند این اتفاق روی می‌دهد. همچنین عزت‌نفس آن‌ها به تایید دیگران بستگی دارد و از احساس ارزشمندی واقعی نشأت نمی‌گیرد.

در اختلال شخصیت نمایشی، فرد مبتلا بیش از اندازه نگران ظاهر جسمانی خود است و توقع دریافت تحسین و تأیید دیگران را دارد. او ارضای فوری امیال خود را می‌طلبد و حتی نسبت به جزئی‌ترین تحریک، واکنش مفرط (مثلاً به صورت گریه یا غش کردن) نشان می‌دهد.

اگر تصویر شماره 4 را انتخاب کرده اید

اختلال شخصیت مرزی

در مورد علل این اختلال شخصیت به عوامل ژنتیک و مغزی و علل اکتسابی یا تجارب ناشاد در دوران کودکی اشاره‌شده است که به نظر برخی روانشناسان هردو عامل و تعامل آن در ایجاد این اختلال نقش دارد؛ اما نقش تجارب دوران کودکی بسیار مهم است. ولی تجارب اولیه کودک به‌ویژه سه سال اول خیلی مهم هستند. از دلایل اصلی و شرایطی که می‌تواند زمینه‌ساز چنین بیماری شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم ثبات مادر به دلایل مختلف

طرد کودک

عدم وجود دلبستگی امن در دوران کودکی

درگیری بین والدین

تنبیه کودک

بی‌توجهی به احساسات کودک

اگر تصویر شماره 5 را انتخاب کرده اید

افزایش اضطراب

به معنای واقعی کلمه همه چیز شما را نگران می کند و شما دائماً در انتظار شکار از زندگی هستید. به خاطر افکاری که در سرتان موج می زند، خوابیدن برای شما دشوار است. شما از شک و تردید در خود رنج می برید و اگر کسی به تماس پاسخ ندهد بسیار نگران می شوید و تصاویر ترسناکی می کشید

اگر تصویر شماره 6 را انتخاب کرده اید

آستنیا

شما از خستگی پاتولوژیک رنج می برید. مهم نیست چقدر استراحت می کنید، باز هم قدرت کافی برای هیچ کاری ندارید. و واقعا شما را ناراحت می کند. علائم فیزیکی اغلب به وضعیت روانی ناپایدار اضافه می شود: سرگیجه، درد در شکم و عضلات.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: