با این معجون طبیعی در ناشتای همه بیماری ها را یکجا درمان کن | با خوردن این انگبین بدون مریضی 100 ساله عمر کنید

اسناد و کتب به جا مانده از مردمان قدیم این‌گونه اذعان دارد که حدود 30 درصد از معالجات سومریان به وسیله انگبین یا همان عسل صورت می‌گرفت همچنین هندوها و مصریان نیز از عسل برای درمان بیماری‌های پوستی و درمان زخم و جراحات مختلف استفاده می‌کردند امروزه نیز عسل در کانون توجه محققان و پزشکان زیادی قرار گرفته است و درصدد هستند تا دیگر خواص این ماده مقوی در عین حال لذیذ را کشف کنند.

کدخبر : 19900
سایت سرگرمی روز :

زمان مصرف عسل ( انگبین طبیعی ) را بررسی می کنیم زیرا تاثیر خوردن آن در وقت های مختلف متفاوت است به عنوان مثال تاثیر خوردن عسل ناشتا و با شکم خالی با خوردن عسل قبل از خواب تفاوت دارد! خوردن عسل قبل از خواب برای لاغری و افزایش قدرت حافظه بسیار تاثیر گذار است؛ و خوردن آن به صورت ناشتا و به صورت عسلاب برای معده بسیار مفید است.

اگر سوال شما هم این است که عسل را چه موقع بخوریم و بهترین زمان مصرف عسل برای معده را بدانید حتما تا آخر این مطلب همراه من باشید تا نکته های خوبی یاد بگیریم.

عسل فقط مخصوص صبحانه است؟!

با اینکه مصرف عسل برای صبحانه رواج زیادی دارد و عسل همراه سرشیر یا خامه خیلی خوشمزه و دلچسب است؛ ولی عسل فقط مخصوص صبحانه نیست.

خاصیت عسل

همیشه توسط متخصصان تغذیه و رژیم درمانی توصیه می شود که عسل را به مقدار مناسب و در ساعات مشخصی از روز بخوریم و به زمان مصرف عسل دقت داشته باشیم، تا علاوه بر لذت بردن از طعم بسیار خوبی که دارد از خواص آن هم بیشترین استفاده را داشته باشیم. پیشنهاد ما هم این است که عسل را در برنامه روزانه خود قرار دهید؛ حتی اگر مقدار آن بسیار کم باشد.

فواید خوردن عسل هنگام صبح

صبح بهترین زمان خوردن عسل است که می تواند برای افزایش سطح انرژی در طول روز مفید باشد و قوای جسمی را بشدت افزایش می دهد.

2. خوردن عسل ناشتا به صورت مخلوط آب ولرم و عسل برای سلامتی معجزه می کند.

 3. برای معده و پاکسازی روده نیز مفید است.

4. از عفونت های باکتریایی و ویروسی محافظت می کند.

5. واکنش های آلرژیک را کاهش می دهد.

6. ترکیب عسل با لیمو در اول صبح، وزن را کنترل کرده و منجر به چربی سوزی می شود، در واقع عسل باعث می شود وزن ایده آلی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: