تست شخصیت شناسی | تست شخصیت

بگو چه جوری ژست می گیری تا بهت بگم مستقلی یا وابسته | تست شخصیت شناسی

یک ژست انتخاب کنید و بفهمید که آیا فرد مستقلی هستید یا خیر

کدخبر : 20331
سایت سرگرمی روز :

تست روانشناسی استقلال شما را به شما می گوید

موقعیتی که معمولاً در آن ایستاده اید می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت و سطح استقلال شما نشان دهد. این تست به شما کمک می کند تا بفهمید چقدر مستقل هستید.

در مقابل شما 3 فیگور در حالت های مختلف قرار دارند. به آنها نگاه دقیقی بیندازید و یکی را انتخاب کنید که مناسب استایل شما باشد یا بیشتر شما را جذب کند.

رمزگشایی نتایج تست شخصیت شناسی

دست در جیب: اگر این ژست را انتخاب می کنید، احتمالاً فردی هستید که می دانید چگونه در همه شرایط آرام بمانید. شما سطح بالایی از استقلال دارید، زیرا عادت دارید به قدرت خود متکی باشید. شما مستقل هستید و از مسئولیت نمی ترسید.

شما ممکن است بیشتر روی موضع خود بایستید و از موقعیت خود دفاع کنید. ممکن است کمتر از یک چالش عقب نشینی کنید. شما تمایل به حفظ شخصیتی باز و قابل دسترس دارید.

ممکن است دوست داشته باشید تماس چشمی برقرار کنید و لبخند بزنید. ممکن است به ندرت بسته یا محافظت شده به نظر برسید. همچنین ممکن است با ظرافت خود قدرتمند، تحمیل کننده و متقاعد کننده به نظر برسید.

دست ها پشت سر: این انتخاب نشان دهنده خویشتن داری و مشاهده شماست. شما ترجیح می دهید قبل از اقدام، یک موقعیت را تحلیل کنید. استقلال برای شما توانایی تصمیم گیری پس از بررسی دقیق است.

ویژگی‌های کلیدی شحصیت: اعتماد به نفس، مقتدر، ایمن، باز، محکم، متعادل، قدرتمند، قاطع، فعال و مسلط.

ویژگی‌های شخصیتی منفی: عصبی، ناامن، ناراحت، نامطمئن، بی ادعا

ویژگی‌های شخصیتی مثبت: باز، قابل دسترس، قابل اعتماد، راحت، ایمن

بغل کردن دست: اگر این موقعیت را انتخاب کنید، احتمالاً فردی هستید که از منافع خود محافظت می کند و مرزهای مشخصی دارد. شما مستقل هستید و اغلب سعی می کنید از استقلال خود در برابر نفوذ خارجی محافظت کنید. شما می دانید چه می خواهید و اجازه نمی دهید دیگران بر تصمیمات شما تأثیر بگذارند.

شما در مورد دنیای اطراف خود کنجکاو هستید و می‌خواهید تا جایی که می‌توانید یاد بگیرید. ممکن است به سمت مشاغلی در تحقیقات، آموزش یا سایر زمینه‌هایی که نیاز به عطش دانش دارند، کشش پیدا کنید.

شما خلاق هستید. شما می‌توانید دنیا را به شیوه‌های جدید و متفاوت ببینید. شما اغلب در ارائه ایده‌ها و راه حل‌های جدید برای مشکلات خوب هستید. ممکن است به هنر، موسیقی، نویسندگی یا دیگر کار‌های خلاقانه علاقه داشته باشید.

ویژگی‌های کلیدی شخصیت: قابل دسترس، جذاب، توجه، روشن فکر، مطمئن، قاطع، پرانرژی، خوش بین، فعال و ماجراجو.

ویژگی‌های شخصیتی منفی: بی حوصله، پرخاشگر، قاطع، سلطه جو، تکانشگر

ویژگی‌های شخصیتی مثبت: اعتماد به نفس، برون گرا، ابتکار عمل، رهبری، فعال

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: