خبر خوش برای خریداران خودرو ثبتنامی | فروش فوری خودرو با محصولات جدید و تحویل فوری

شرکت راسا موتور خاورمیانه در اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش سه محصول GAC با قیمت قطعی در شهریور ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

کدخبر : 21233
سایت سرگرمی روز :

طبق اعلام راسا موتور خاورمیانه، این شرکت به منظور پاسخگویی به تقاضای روزافزون مشتریان و تکمیل سبد محصولات خود، قصد دارد تا تعداد محدودی از خودروهای جی ای سی امپو، جی ای سی امکو و جی ای سی GS3 را به متقاضیان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

بر اساس این طرح‌، خودرو جی ای سی GS3 با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۹۹۲ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان، جی ای سی امکو با قیمت ۲ میلیارد و ۳۸۵ میلیون و ۶۵۸ هزار تومان و جی ای سی امپو با قیمت ۲ میلیارد و ۱۸۳ میلیون و ۵۷۳ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. همچنین موعد تحویل همه محصولات ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اولیه به وبسایت رسمی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی مراجعه نمایند.

خودرو

چراغ‌های جلو فرمی کشیده و متناسب با سپر جلو دارد، سپر جلو پر از شکست و ورودی‌های هواست. برخلاف اکثر خودروهای امروزی، این ورودی‌های هوا هرکدام وظیفه‌ای دارند و فقط برای زیبایی تعبیه نشده‌اند. سپر جلو تا بالای چراغ‌ها ادامه پیدا کرده و کاپوت چند سانتی‌متری با چراغ‌ها فاصله دارد. طراحی‌ای که مشخصا شما را به یاد مرسدس می‌اندارد.

وقتی از بغل به جی ای سی امپو نگاه می‌کنید، بیشتر متوجه هماهنگی اجزای بدنه می‌شوید. امپو یک فست‌بک است و زاویه‌ به‌خصوص سپر عقب، حس اسپرتی بودن خودرو را بیشتر به شما القا می‌کند.

جی ای سی امپو از عقب ظاهری شبیه به کرولا دارد، اما باز هم با بیشتر نگاه کردن به پشت خودرو تصویر کرولا را فراموش می‌کنید و با فرمی دلپذیر و ساده از طراحی عقب روبرو می‌شوید.

در کابین امپو همه چیز در دسترس شماست، برای تهویه هوا کلیدهای میان‌بر جداگانه دارید، برای زیاد کردن صدای مولتی‌مدیا هم همین‌طور، یک سوئیچ هم برای تغییر حالت رانندگی بر روی کنسول وسط تعبیه شده. دو صفحه نمایش دیجیتال با کیفیتی مناسب اطلاعات مختلف را به شما نمایش می‌دهند. کلیدهای روی فرمان جانشینی مناسبی دارند و مزاحمتی هنگام کلنجار رفتن با فرمان در جاده‌های پیچ‌در‌پیج برایتان ایجاد نمی‌کنند.

مهمترین امکانی که امپو برایتان به وجود می‌آورد، رانندگی اسپرت است. اما برخلاف بسیاری از خودروهای اسپرت، GAC از امکانات رفاهی غافل نشده است. سیستم خودران در جی ای سی امپو این امکان را به شما می‌دهد تا حداکثر سرعتی که می‌خواهید طی کنید را انتخاب کرده و حالا دیگر با قرار دادن انگشتی برروی فرمان (بدون نیاز به فرمان دادن)، حرکت خودکار خودرو در کنار حفظ فاصله با خودروی جلویی را تجربه کنید.

سیستم تهویه‌ این خودرو در گرمای خرداد ماه به خوبی عمل می‌کرد و تهویه‌ دوئال باعث می‌شود در کنار همسفرهای سرمایی‌تان هم بتوانید از حداقل دمای کولر استفاده کنید.

سیستم صوتی امپو حجم صدای معقولی دارد، اما بهتر از آن تفکیک خوب صداست که به یمن هم‌کاری با شرکت DTS به دست آمده است.

بیان این مساله از تکمیل بودن کابین امپو خبر می‌دهد؛ که شما به دنبال بهبود آن و حضور Remote یا Mouse یا چیزی شبیه به آن، برای کنترل نمایشگر لمسی، به سبک محصولات آلمانی و لوکس ژاپنی هستید. کشیدن خودتان تا صفحه نمایش لمسی هنگام رانندگی خیلی مطلوب نیست.

کیت اگزوز صدای بم و نه‌چندان بلند داشت که در عین جذابیت، مزاحمت و توجه زیادی هم جلب نمی‌کند. مود رانندگی هم امکان تنظیم همه چیز را به شما می‌داد. پدال‌ها، فرمان، اطلاعات نمایش داده شده در نمایش‌گرها و غیره. نمایش‌گر جلوی راننده علاوه بر تغییر ظاهر در وضعیت‌های مختلف رانندگی، اطلاعات مختلفی را به شما نشان می‌داد؛ مانند G-meter (نمایش‌گر شتاب خروج از مرکز) که در پیست‌های مسابقه امری کارآمد است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: