فروش فوری خودرو | خرید خودرو ثبتنامی | فروش خودرو قسطی

آغاز حراج بزرگ خودرویی از دم قسط | فروش فوری خودرو اقساطی با تحویل فوری

شرایط فروش فوری خودرو ویژه شهریور ماه اعلام شد.

کدخبر : 21425
سایت سرگرمی روز :

طرح جدید فروش اقساطی کرمان موتور از ساعت 8 صبح روز یکشنبه بر روی سایت شرکت فعال خواهد شد.

فروش نقد و اقساط دو محصول کرمان موتور با قیمت جدید از روز یکشنبه 18 شهریورماه 1403 آغاز خواهد شد.

این طرح از ساعت 8 صبح روز یکشنبه بر روی سایت شرکت فعال خواهد شد.خودرو

 

KMC T9 پیکاپی دو دیفرانسیل و محصولی جدید از شرکت کرمان موتور که اخیرا شرایط فروش آن از سوی این شرکت اعلام شده است.

KMC T9 یکی از پیکاپ های دو دیفرانسیل جدید بازار است که به تازگی عرضه آن توسط شرکت کرمان موتور آغاز شده و انتظار می رود با توجه به آمار فروش بسیار خوب KMC T8، بتواند فروش خوبی را در بازار ایران داشته باشد.

شرکت کرمان موتور شرایط فروشی را برای KMC T8 ویژه شهریور ۱۴۰۳ اعلام کرده و قرار است این محصول را تنها به صورت اقساطی و با اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه عرضه کند. قیمت پیش پرداخت KMC T9 در این طرح در هر دو شرایط ۱۲ و ۲۴ ماهه، ۱،۴۷۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان عنوان شده است.

در این شرایط فروش، سود ماهیانه تاخیر در تحویل خودرو ۳ درصد بوده و زمان تحویل خودرو ۹۰ روز کاری برآورد شده است.

نکته مهم در مورد این شرایط فروش این است که قیمت درب کارخانه KMC T9 با افزایش قیمت همراه بوده و قیمت آن به ۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان رسیده است.

جالب است بدانید که این خودرو قبلا با قیمت ۱,۹۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان به فروش می رسید اما آن چیزی در این طرح می بینیم افزایش قیمت ۱۹۱,۰۰۰,۰۰۰ تومانی این خودرو است.

متقاضیان این خودرو می توانند از روز یکشنبه ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ تا روز شنبه مورخ ۳۱ شهریور ماه با مراجعه به وبسایت رسمی شرکت کرمان موتور اقدام به ثبت نام و شرکت در این طرح نمایند.

جدول افزایش قیمت KMC T9

نام خودرو قیمت در ماه های گذشته (تومان) قیمت جدید (تومان)

KMC T9 ۱,۹۷۹,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰

خودرو

شرکت کرمان موتور به تازگی شرایط فروش اقساطی KMC A5 را اعلام کرده است. نکته مهم در مورد این شرایط فروش افزایش قیمت برای A5 است.

به تازگی شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی KMC A5 را اعلام کرده است و مشتریان می توانند از تاریخ ۱۸ الی ۳۱ شهریور ماه جاری نسبت به ثبت نام این خودرو از طریق نمایندگی اقدام نمایند.

در این شرایط فروش قیمت مصوب این کراس اوور ۱ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است در حالی که قیمت قبلی این خودرو ۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان بوده است.

کی ام سی A5 در این شرایط فروش در دو نوع عرضه ۱۲ و ۲۴ ماهه به فروش می رسد و پیش پرداخت در هر دو مدل ۱ میلیارد تومان محاسبه شده است. مدل خودروها ۱۴۰۳ است و سند خودرو تا زمان تسویه کامل در رهن شرکت باقی می ماند. سود تاخیر ۳ درصد ماهیانه محاسبه می شود و موعد تحویل خودرو هم پس از ۹۰ روز کاری خواهد بود.

جدول قیمت و شرایط فروش اقساطی KMC A5

نام خودرو قیمت قبل قیمت جدید

کی ام سی A5 ۱,۲۸۶,۵۰۰,۰۰۰ ۱,۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: