آغاز فروش فوری مدیران خودرو با شرایط اقساطی به همه | خرید خودرو از دم قسط بدون قرعه کشی با روش جدید

طرح فروش نقد و اقساط مدیران خودرو اعلام شد .

کدخبر : 21745
سایت سرگرمی روز :

شرایط طرح فروش نقد و اقساط مدیران خودرو در شهریور 1403 اعلام شد.

خودرو

 فروش نقد و اقساط (12 الی 60 ماهه) خودرو MVM X55 پرو شرکت مدیران خودرو از امروز دوشنبه 26 شهریور در نمایندگی های مجاز این شرکت آغاز خواهد شد.

خودرو

چری تیگو ۴ مدل ۲۰۲۴ بر خلاف نسخه قبلی خود که از پیشرانه مشترک با فونیکس تیگو ۷ پرو بهره می‌برد، اکنون به استفاده از پیشرانه مشترک با ام وی ام آریزو ۵ اسپرت قانع شده است. زیر کاپوت ام وی ام ایکس ۵۵ فیس لیفت جدید شاهد یک پیشرانه ۴ سیلندر توربو شارژ خطی با حجم یک و نیم لیتر هستیم که توانی معادل ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته کلاچه راهی چرخ‌های جلو می‌کند.

نمای عقب ام وی ام ایکس ۵۵ پرو جدید

همچنین بد نیست اشاره کنیم که شرکت چری این خودرو را با موتور یک و نیم لیتری تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک CVT هم عرضه کرده است که احتمالاً شانس واردات آن نسبت به نسخه توربو شارژ خیلی کمتر باشد. به نظر می‌رسد که تعویض گیربکس سی وی تی با گیربکس دو کلاچه، کاهش توان موتور را تا حد زیادی جبران کرده باشد و شتاب صفر تا صد ام وی ام ایکس ۵۵ پرو جدید باز هم حدود ۱۰ ثانیه ثبت شود و حداکثر سرعت آن هم به ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

آپشن امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی

در ادامه سعی می‌کنیم لیست کاملی از امکانات رفاهی آپشن‌ها و تجهیزات ایمنی ام وی ام X55 پرو فیس لیفت را در اختیار شما قرار دهیم:

کروز کنترل

دوربین ۳۶۰ درجه

مولتی مدیا دیجیتال ۱۰ اینچی

کلاستر دیجیتال ۱۰ اینچی

صندلی‌ برقی راننده با تنظیم ۶ حالته

گرمکن صندلی برای سرنشین‌های ردیف جلو

اتوهلد و ترمز پارک برقی

سانروف برقی

فرمان برقی با غربیلک مولتی فانکشن و حالت اسپرت

سیستم صوتی با ۶ اسپیکر

دوربین دنده عقب

آینه‌های جانبی تاشو

تهویه مطبوع اتوماتیک

کول باکس

سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش

دستیار کنترل و شروع حرکت در شیب

۳ حالت رانندگی مختلف شامل اسپرت، اکو و نرمال

استارت کی لس

قابلیت ورود بدون کلید به کابین

استارت ریموتی

سنسور پایش فشار باد لاستیک

سنسور پارک در سپر جلو

سیستم چراغ‌های ال ای دی

دی لایت و اتولایت

نورپردازی داینامیک کابین

طراحی ظاهری و ابعاد

نمای جلو ام وی ام ایکس ۵۵ پرو جدید

اندازه و ابعاد ام وی ام ایکس ۵۵ پرو جدید تفاوتی با نسخه قبلی ندارد و همچنان شامل ۴۳۱۸ میلی‌متر طول، ۱۸۳۰ میلی‌متر عرض و ۱۶۶۲ میلی‌متر ارتفاع می‌شود و فاصله محورها هم به ۲۶۰۰ میلی‌متر می‌رسد.

چراغ جلو ام وی ام ایکس ۵۵ پرو جدید

جلوپنجره ام وی ام ایکس ۵۵ پرو جدید

چراغ عقب ام وی ام ایکس ۵۵ پرو جدید

چراغ عقب ام وی ام ایکس ۵۵ پرو جدید

رینگ ام وی ام ایکس ۵۵ پرو جدید

نمای عقب ام وی ام ایکس ۵۵ پرو جدید

از جذاب‌ترین تغییرات ظاهری در ام وی ام X55 فیس لیفت جدید نسبت به نسخه قبلی می‌توان به تغییر گرافیک چراغ‌های جلو و نزدیک شدن به فونیکس تیگو ۷ پرو اشاره کرد. همچنین گرافیک و شکل چراغ خطرها هم به صورت کامل تغییر پیدا کرده و اکنون از طراحی یکپارچه بهره می‌برند.

کابین و داشبورد ایکس ۵۵ پرو جدید هم دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است. روی داشبورد ام وی ام ایکس ۵۵ پرو جدید شاهد دو نمایشگر دوال اسکرین یعنی نمایشگر مولتی مدیا دیجیتال ۱۰ اینچی و کلاستر دیجیتال ۱۰ اینچی هستیم. فرم کنسول میانی ام وی ام X55 Pro پرو جدید هم تا حد بسیار زیادی تغییر کرده ست و جالیوانی‌ها به زیر محفظه دربدار منتقل شدند اما هنوز می‌توانید کلیدهای ترمز پارک برقی و اتوهلد را پیدا کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: