MG 4 فرداموتور به بازار آمد + قیمت | معرفی خودرو MG 4 با مشخصات فنی

سرانجام خودرو برقی ام‌جی به سامانه وارداتی‌ها آمده و قرار است به ‌زودی عرضه شود.

کدخبر : 21754
سایت سرگرمی روز :

این محصول یک خودرو تمام برقی است، اما به جای ورود به سامانه ویژه خودروهای برقی، وارد سامانه وارداتی‌ها شده است. در این راستا، شرکت فردا موتور کاتالوگ رسمی ام‌جی4 را منتشر کرده است:

یکی از جدیدترین محصولات وارداتی فرداموتور، ام‌جی 4 بوده که قرار است به زودی وارد بازار کشور شود. این کراس‌اور کامپکت کوچک، پیشرانه برقی داشته و در بازار اروپا فروش خوبی را تجربه کرده است. این خودرو روی پلتفرم نبولا از سایک موتورز تولید شده است.

طراحی این خودرو اسپرت و جوان‌پسند بوده و در عین حال کمی آینده‌نگر است. در بخش جلویی خودرو چراغ‌های تیز و کشیده و خطوط منحنی دیده می‌شوند. طراحی بخش عقب متفاوت‌تر بوده و چراغ‌های پیوسته آن کمی از بدنه بیرون زده‌اند. لوگوی MG نیز در میانه چراغ‌ها نصب شده است.

ام جی، این محصول را در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل تولید کرده است. اما نسخه درنظر گرفته شده برای بازار ایران، تک موتوره بوده و دیفرانسیل عقب است. موتور برقی 202 اسب‌بخار آن می‌تواند 250 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. یک باتری لیتیوم -NMC با ظرفیت ۶۴ کیلووات ساعت نصب شده که برد حرکتی 435 کیلومتر را ارائه می‌دهد. این خودرو در مدت زمان 35 دقیر برقی کوچک، در مدت زمان 8 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد.

​کابین خودروقه از شارژ 10 به 80 درصد می‌رسد.

این کراس‌او ساده و مدرن طراحی شده و در عین حال جذاب است. یک کلاستر دیجیتال کوچک برای راننده تعبیه شده و یک نمایشگر مرکزی نیز دیده می‌شود. کیفیت متریال به کار رفته نیز کاملا قابل قبول بوده و می‌تواند رتبه بالایی میان رقبا کسب کند. برخی از امکانات این محصول برقی به شرح زیر است:

. اتولایت

. تهویه اتوماتیک

. چراغ‌های LED

. سیستم تشخیص نقاط کور

. هشدار ترافیک عقب

. کروز کنترل هوشمند تطبیقی

. سنسور نور و باران

. ترمز اضطراری اتوماتیک

. هشدار خروج از خط

. رادار کمک حرکت بین خطوط

. هشدار رانندگی ناپایدار

. رادار ترافیک عبوری

. رادار کمکی سرعت

. ایربگ جلو، جانبی و پرده‌ای

. 6 اسپیکر

. دوربین 360 درجه

. سنسور پارک عقب

. گرمکن صندلی‌های جلو

. شارژر وایرلس

. کی‌لس

. استارت اتوماتیک

. فرمان چرمی با گرمکن

. صندلی برقی راننده

. صندلی سرنشین برقی

. کلاستر دیجیتال 7 اینچی

. نمایشگر 10.25 اینچی مرکزی

. اپل کار پلی و اندروید اتو

. دستیار کمک به تغییر لاین

. ناوبری ماهواره‌ای

. و ...

فروش ام جی 4 فردا موتور

ام‌جی قیمت و مشخصات هاچ‌بک الکتریکی جدید MG 4 را پیش از عرضه به بازار در ماه آینده اعلام کرده است. رقیب جدید فولکس‌واگن ID.3 و تسلا مدل Y، قیمت پایه‌ی ۲۵,۹۹۵ پوند معادل ۳۱,۳۶۰ دلار دارد و در دو تیپ SE و تروفی، همراه با دو پکیج باطری ۵۱ و ۶۴ کیلووات ساعتی به بازار عرضه خواهد شد. تیپ پایهٔ SE با باطری‌های کوچک‌تر ارائه می‌شود و برد ۳۵۰ کیلومتری فراهم می‌کند.

این تیپ به‌صورت استاندارد از چراغ‌های جلوی LED خودکار، کنترل تهویه، رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی، کروز کنترل تطبیقی، سنسورهای پارک عقب و پکیج ایمنی Pilot Safety بهره می‌برد. برای تیپ SE همچنین امکان سفارش باطری‌های دوربرد هم وجود دارد که برد را به ۴۵۰ کیلومتر و قیمت را به ۲۸,۴۹۵ پوند معادل ۳۴,۳۸۰ دلار افزایش می‌دهد. مدل‌های مجهز به باطری‌های دوربرد همچنین از جلوپنجرهٔ فعال هم بهره می‌برند که به گفتهٔ ام‌جی، با بهبود جریان هوا و راندمان ۳۰ درصدی آئرودینامیک، برد خودرو را تا ۱۰ درصد افزایش می‌دهد.

قیمت تیپ بالا ردهٔ تروفی از ۳۱,۴۹۵ پوند معادل ۳۸ هزار دلار آغاز می‌شود و به‌صورت استاندارد به باطری‌های بزرگ‌تر ۶۴ کیلووات ساعتی با برد ۴۳۵ کیلومتری مجهز است. در این تیپ همچنین تجهیزات بیشتری شامل تشخصی نقاط کور، هشدار ترافیک، دستیار تغییر خط، شیشه‌های دودی عقب، اسپویلر عقب، سقف دورنگ، تودوزی چرمی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، شارژر بی‌سیم گوشی، ناوبری ماهواره‌ای، ورود بدون کلید و دوربین دید ۳۶۰ درجه هم ارائه می‌شود. هردو تیپ MG 4 اما به‌صورت استاندارد به صفحه آمپر دیجیتالی ۷ اینچی و نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی با اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز هستند.

مدیر تجاری ام‌جی در مورد این خودرو گفته است:

اولین هاچ‌بک تمام الکتریکی ما فضا و کارایی داخلی بی‌نظیری را با سطح تجهیزاتی که معمولاً از سازندگان خودروهای الکتریکی لوکس و پرفورمنس انتظار می‌رود ارائه می‌کند. پتانسیل پلت‌فرم مقیاس‌پذیر ماژولار نوآورانهٔ ما قابل‌توجه است و قرار است ام‌جی‌های هیجان‌انگیزی را در سال‌های آینده ارائه کند

هنوز هیچ اعدادی در مورد پرفورمنس MG 4 منتشر نشده ولی تمام مدل‌های آن به‌صورت استاندارد با گارانتی هفت‌ساله عرضه می‌شوند. برای این هاچ‌بک الکتریکی شش رنگ بیرونی مختلف شامل سفید قطبی، مشکی، آبی، خاکستری، نارنجی آتش‌فشانی (نمونهٔ تصویر) و قرمز داینامیک قابل انتخاب خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    سلام..این متن پر از اشکال وغلط املایی است