همستر کامبت نقد شد+فرمول محاسبه درآمد | خرید و فروش توکن همستر کامبت در ایران +قیمت هر صرافی

تعداد توکن‌های هر کاربر در ایردراپ همستر کامبت مشخص شد.

کدخبر : 21943
سایت سرگرمی روز :

شب گذشته بازی تلگرامی همستر کامبت در ربات خود تعداد توکن‌هایی که هر کاربر در ایردراپ این بازی دریافت می‌کند را مشخص کرد. در این مطلب آموزش مشاهده نتیجه ایردراپ همستر کامبت قرار داده شده است.

ندین صرافی بزرگ از جمله بای بیت (Bybit)، بیت گت (Bitget)، گیت (Gate.io)، کوکوین (Kucoin)، بینگ ایکس (BingX) و ال بنک (LBank) در ماه جولای که قرار بود توکن همستر کامبت راه‌اندازی شود، اعلام کردند توکن HMSTR را در بازار پیش از عرضه (Pre-market) خود لیست می‌کنند. در ادامه، قیمت توکن HMSTR را در بازارهای پیش از عرضه این صرافی‌ها بررسی خواهیم کرد.

قیمت توکن همستر کامبت در بازارهای پیش از عرضه

قیمت توکن HMSTR در بازارهای پیش از عرضه در تاریخ ۱ مهر ۱۴۰۳ به طور میانگین حدود ۰.۰۶۷ دلار است. گفتنی است این قیمت معادل حدود ۴٬۰۰۰ تومان است. قیمت HMSTR در بازارهای پیش از عرضه صرافی‌های بزرگ به این ترتیب است:

طبق داده‌های صرافی بای بیت، قیمت توکن HMSTR در بازار پیش از عرضه این صرافی ۰.۰۸۵ دلار است.

قیمت این توکن در صرافی بیت گت ۰.۰۶۹ دلار است.

توکن HMSTR در صرافی گیت نیز با قیمت ۰.۰۹ دلار معامله می‌شود.

صرافی کوکوین نیز این توکن را با قیمت ۰.۰۱۱ دلار در بازار پیش ار عرضه خود معامله می‌کند.

توکن HMSTR در بازار پیش از عرضه صرافی بینگ ایکس با قیمت ۰.۱۱۳ دلار معامله می‌شود.

صرافی ال بنک نیز توکن HMSTR را با قیمت ۰.۰۳۷ دلار در بازار پیش از عرضه خود معامله می‌کند.

 نتایج نهایی ایردراپ همستر کامبت و تعداد توکنی که به هر بازیکن اختصاص می‌یابد شب گذشته مشخص شد. عوامل اصلی اختصاص توکن به هر بازیکن طبق توضیحات بازی عبارت است از:

- پرافیت یا سود ساعتی

- انجام تسک‌های بازی

- تعداد ریفرال

- امتیازهای بخش اچیومنتس

- تعداد کلید

برای مشاهده مجموع توکن دریافتی خود در ایردراپ همستر کامبت از منوی پایین صفحه روی بخش Airdrop بزنید و تب Token را انتخاب کنید. عدد مقابل عبارت «Total $HMSTR» دریافتی شما در ایردراپ همستر کامبت است که می‌تواند آن را هم‌زمان با لیست شدن توکن همستر کامبت، در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) در کیف پول خود دریافت کنید.

با توجه به معیارهای بالا به نظر می‌رسد به صورت حدودی:

هر ۱ میلیون پرافیت به ۲۲۵ توکن

هر ۱ رفرال به حدود ۵ توکن

هر ۱ کلید به حدود ۲.۵ توکن تبدیل شده است.

همچنین، در بخش پاداش ربات، اطلاعات زیر ارائه شده است:

مجموع (Total) توکن HMSTR: مجموع پاداش

مطالبه شده (Claimed): مقداری از توکن‌ها که در روز ۵ مهر قابل برداشت خواهند بود (در حال حاضر این عدد صفر نمایش داده می‌شود)

Next Unlock: این مبلغ بعدا قابل برداشت خواهد بود و کاربران باید منتظر اعلام رسمی همستر باشند.

مطالبه نشده (Unclaimed): همان مقداری ازتوکن‌هاست که می‌توانید در این مرحله و در تاریخ ۵ مهر برداشت کنید.

جزییات توکنومیک و توزیع توکن HMSTR

کل عرضه این توکن ۱۰۰ میلیارد است که توزیع آن شامل ۲ مرحله است:

فاز اول توزیع: ۶۰ میلیارد توکن

فاز دوم توزیع: ۱۵ میلیارد توکن

تیم، نقدینگی، بازاریابی و غیره: ۲۵ میلیارد توکن

جوایز لیگ همستر بیت۲۴ 

در این ایردراپ، قرار است مبلغ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جایزه میان شرکت‌کنندگان تقسیم شود. این جوایز در دو بخش تیمی و فردی در نظر گرفته شده است.  

سه تیم برتر از این ۵۰۰ میلیون تومان سهم خواهند داشت. هم‌چنین تمامی شرکت‌کنندگان هم در جایزه ۱ میلیارد تومانی در بخش انفرادی سهیم خواهند بود. طبیعی است که هرچه امتیازات بیشتری کسب کرده باشید، جایزه بیشتری نصیبتان می‌شود.  

به‌سادگی می‌توانید در هر دو بخش تیمی و فردی شرکت کنید و لذت یک ایردراپ تکرار نشدنی را تجربه کنید. اگر دوستان زیادی دارید و می‌دانید که می‌توانید شبکه‌ای قدرت‌مند تشکیل دهید، حتما آن‌ها را به تیم خودتان دعوت کنید و پیشتاز بازی شوید.  

برای این‌که بتوانید سهمی از جایزه این کمپین داشته باشید، کار سختی در پیش ندارید. کافی است در صرافی بیت۲۴ ثبت‌نام کنید و وارد لیگ همستر شوید. در این لیگ، قرار است با سایر شرکت‌کنندگان رقابت کنید و با انجام ماموریت‌هایی که در بخش بعد به آن‌ها می‌پردازیم، امتیاز خود را بالا ببرید. با این کار، می‌توانید سهم بیشتری از ۱ میلیون جایزه بخش فردی داشته باشید.  

هم‌چنین اگر تیم تشکیل بدهید یا عضو یکی از تیم‌های حاضر در لیگ شوید، در صورتی‌که در پایان این کمپین، تیم شما رتبه ۱ تا ۳ را کسب کند، بخشی از ۵۰۰ میلیون تومان جایزه تیمی نیز نصیب شما خواهد شد.  

کسب امتیاز در لیگ همستر بسیار ساده است. قرار نیست مثل سایر ایردراپ‌ها، ساعت‌ها وقت صرف کنید و مجبور باشید مدام به بازی سر بزنید و خسته شوید. ماموریت‌ها از قبل مشخص شده است و شما می‌توانید هرکدام از آن‌ها را که خواستید، انجام دهید. مطالعه آموزش شرکت در لیگ همستر به شما کمک می‌کند با تمام جوانب این ایردراپ آشنا شوید و بتوانید امتیازات بیشتری کسب کنید. 

هم‌چنین می‌توانید در جدول رده‌بندی، جایگاه خودتان و تیمتان را ببینید و برای کسب رتبه بهتر، تلاش کنید. این رقابت جذاب، می‌تواند در نهایت پاداش بسیار چشم‌گیری برای شما داشته باشد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: