کارت سوخت | سهمیه بندی بنزین

فوری/اطلاعیه مهم برای دارندگان کارت سوخت | ابطال کارت سوخت این افراد از این ماه

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از لغو کارت سوخت و طرح ترافیک تاکسی‌های غیرفعال خبر داد.

کدخبر : 21946
سایت سرگرمی روز :

شادی مالکی در جلسه صبح امروز ستاد استقبال از مهر که در مرکز کنترل ترافیک شهر تهران برگزار شد، اظهارداشت: شناسایی تاکسی غیرفعال و بازگرداندن ۶۰۰۰ تاکسی به چرخه فعالیت انجام شده است.

وی افزود: ۱۸۰۰ تاکسی که مدت زیادی بنزین نزده‌اند، شناسایی شد و در این راستا وارد فاز اجرایی کنترل آنها شده‌ایم به صورتی که در پی هماهنگی‌های انجام شده پیامک هشدار برایشان ارسال شده و در صورت عدم توجه در پروسه قانونی کارت سوخت و طرح ترافیک این تاکسی‌ها لغو می‌شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: استقرار خودروهای گشت در سطح معابر نیز انجام شده است.

مالکی در مورد وضعیت سرویس مدارس گفت: تاکنون ۳۰۰۰ خودرو در سامانه سپند ثبت نام کرده و ۲۰۰۰ راننده تأیید صلاحیت شده‌اند، همچنین برای ۶۰۰۰ دانش آموز از طریق سامانه سپند تخصیص سرویس مدرسه شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: از امروز شناسایی سرویس‌های مدارس غیرمجاز در سطح معابر و مدارس را با هماهنگی پلیس اجرا خواهیم کرد و گشت‌های مشترک تا پایان آذرماه اجرایی خواهد شد.

سیاسی » سیاسی

توزیع مجدد کارت سوخت از سرگرفته شد

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع مجدد کارت سوخت خبر داد.

توزیع مجدد کارت سوخت از سرگرفته شد

کرامت ویس کرمی در خصوص عدم ارائه کارت سوخت توسط شرکت ملی پست گفت: پست هزینه ارسال کارت‌های سوخت را افزایش داده بود و اعلام کرده است به‌دلیل عدم پرداخت این هزینه کارت‌های سوخت را تحویل نمی‌دهد.

او افزود: درخصوص قیمت مصوب میان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت ملی پست اجماع شده است و از روز گذشته مجددا بعد توقف یکماهه توزیع کارت سوخت از سرگرفته شد و همچنین تعامل میان دو شرکت پست و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برقرار است.

گفتنی است، از اول شهریور امسال تا امروز هیچ‌گونه کارت سوختی به دست متقاضیان بابت اختلاف قیمت میان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت ملی پست نرسیده است.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل گفت: بیش از ۴۴۰ کارت سوخت مسدود شده خودرو‌های دیزلی در منطقه سیستان رفع مسدودی آنها اعمال شد.

 علی ولایتی‌پور  بیان کرد: بیش از ۴۴۰ کارت سوخت مسدود شده خودرو‌های دیزلی در منطقه سیستان در شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در بازدیدی که از این خودرو‌ها انجام شده بود به لیست خودرو‌های فعال به دادستانی و شرکت نفت جهت رفع مسدودی کارت سوخت اعلام کردیم و مرتفع گردید.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت‌گرفته و مساعدت ویژه استاندار محترم نمایندگان محترم حوزه سیستان در مجلس شورای اسلامی، رفع مسدودی ۴۴۰ کارت سوخت خودروی دیزلی در منطقه سیستان اعمال شد

 فرماندار ویژه زابل تصریح کرد: رانندگان خودرو‌های دیزلی حوزه سیستان جهت بهره‌مندی رفع کارت سوخت می‌توانند از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۶/۲۹ به مراکز پلیس ۱۰+ شهرستان مراجعه نمایند.

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت در خصوص دلیل تاخیر در ارائه کارت سوخت توسط شرکت ملی پست توضیحاتی ارائه داد.

محمد صادقی  مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت  در خصوص عدم ارائه کارت سوخت توسط شرکت ملی پست گفت: پست هزینه ارسال کارت‌های سوخت را افزایش داده و اعلام کرده است به‌دلیل عدم پرداخت این هزینه کارت‌های سوخت را تحویل نمی‌دهد.

او افزود: مطالبه شرکت پست بیشتر از مجوز‌های قانونی است و شرکت ملی پست از ارائه کارت سوخت به مشتریان خودداری کرده است به طوری که طبق قرارداد، ارائه هر مرسوله کارت سوخت ۱۸ هزار تومان بود ولی طبق درخواستی که داشته اند ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان بیان کرده اند به طوری که ما مجوز ۳۰ درصد افزایش را داریم ولی شرکت پست ۳۸ درصد افزایش قیمت داشته است.

صادقی اضافه کرد: طی جلسه امروز قیمت نهایی اعلام و روند مجدد ارائه کارت سوخت از سرگرفته خواهد شد.

گفتنی است، از اول شهریور امسال تا امروز هیچ‌گونه کارت سوختی به دست متقاضیان بابت اختلاف قیمت میان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت ملی پست نرسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: