خودرو | معرفی خودرو | ثبتنام خودرو

نیسان قشقایی جدید در بازار+قیمت | معرفی خودرو نیسان قشقایی با مشخصات فنی

با آغاز تحویل نیسان قشقایی جدید توسط شرکت نامی خودرو، قیمت این کراس اوور ژاپنی در بازار آزاد مشخص شده است.

کدخبر : 21949
سایت سرگرمی روز :

نامی خودرو پیشرو تحویل نیسان قشقایی را با مدل ۲۰۲۳ به مشتریان سامانه وارداتی ها آغاز کرده است. این کراس اوور ژاپنی با قیمتی نزدیک به دو میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان به دست مشتریان رسیده است. حال با آغاز تحویل نیسان قشقایی جدید دلالان قیمت این محصول را در بازار آزاد تعیین کرده اند. البته به احتمال زیاد در آینده نزدیک قیمت این کراس اوور نامی خودرو در بازار کاهش پیدا می کند.

بر اساس آگهی های منتشر شده در فضای مجازی، دلالان قیمت نیسان قشقایی ۲۰۲۳ را در محدود ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تا ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام می کنند. با این وجود هنوز خرید و فروشی برای این خودرو ثبت نشده است. با توجه به روند قیمت گذاری سایر خودروهای وارداتی، به احتمال زیاد بزودی قیمت نیسان قشقایی جدید به کمتر از ۴ میلیارد تومان در بازار آزاد می رسد.

نام خودرو قیمت مصوب (تومان) قیمت بازار آزاد (تومان)

نیسان قشقایی ۲۰۲۳ ۲.۸۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ۴.۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰

ویدیوی معرفی نیسان قشقایی ۲۰۲۳

همان طور که در ویدیوی معرفی نیسان قشقایی گفته شد، نیسان قشقایی نامی خودرو از یک پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی بهره می برد که توان تولید ۱۵۱ اسب بخار قدرت و ۱۹۴ نیوتن متر گشتاور را دارد. توان تولید شده در این خودرو از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

محصول جدید نیسان در بازار ایران از سیستم های مک فرسون و مولتی لینک در محور های جلو وعقب خود بهره می برد که باعث می شود بتوان با آن سواری نرمی را تجربه کرد.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت مصرف سوخت این خودرو است. نیسان قشقایی با اینکه از پیشرانه دو لیتری بهره می برد اما مصرف سوخت میانگین آن کمتر از ۷ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است که عدد بسیار خوبی است.

قشقایی نامی خودرو به دوربین ثبت وقایع، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، استارت دکمه ای، سنسور نور، فناوری LED چراغ ها، سانروف برقی، سنسور باران، دیلایت، نمایشگر لمسی ۶ اینچی، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش و… مجهز است. اما جای خالی امکاناتی نظیر کروز کنترل در این خودرو احساس می شود.

طراحی داخلی نیسان قشقایی 2024 همانند طراحی بدنه خیلی خلاقانه نیست و مانند دیگر خودرو اقتصادی می باشد، از بخش قابل ذکر در کابین این خودرو می تواند به صندلی با  رو کش چرم مصنوعی ، رو دری و داشبورد که تلفیقی از پلاستیک خشک و نرم می باشد اشاره کنیم.

در بخش میانی داشبورد یک نمایشگر لمسی که در زیر آن دکمه فیزیکی تهویه مطبوع هوا قرار گرفته است قابل مشاهده می باشد، اما در پشت فرمان دی کات این خودرو خبری از نمایشگر کیلومتر دیجیتال نبوده و برای کنترل هزینه نیسان از مدل آنالوگ برای این بخش بهره گرفته است.

براساس اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی شرکت نامی خودرو پیشرو، نیسان قشقایی وارداتی بازار ایران، دارای امکانات زیر است:

. سیستم کنترل پایداری

. قفل کنترل مرکزی

. کمک حرکت در سربالایی

. اتوهلد

. ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای

. ترمز دستی برقی

. سنسور باد تایر

. سنسور نور

. دی‌لایت

. کنترل سیستم صوتی روی فرمان

. استارت دکمه‌ای

. نمایشگر 9 اینچی لمسی

. 4 اسپیکر

. برف‌پاک‌کن عقب

. فرمان برقی

. فرمان دی‌تایپ

. ترمز کمکی فشار مضاعف

. و ...

مشخصات فنی نیسان قشقایی نامی خودرو

نیسان قشقایی نامی خودرو به موتور 2 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که 139 اسب‌بخار قدرت و 184 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی حاصل از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

برای نسل جدید نیسان قشقایی، در محور جلو از سامانه مک‌فرسون استرات و در محور عقب از سیستم مولتی لینک استفاده شده ضمن این‌که سیستم فرمان هم مورد بازبینی قرار گرفته تا نسل جدید نیسان قشقایی واکنش بهتری به فرامین راننده نشان دهد.

 

منبع: آخرین خودرو
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: