تست شخصیت شناسی | تست شخصیت

طول انگشتان شما نسبت به کف دست شخصیت واقعی شما را آشکار می کند | تست شخصیت شناسی

طول انگشتان شما نسبت به کف دست می تواند شخصیت شما را آشکار کند.

کدخبر : 22251
سایت سرگرمی روز :

ویژگی‌های فیزیکی ما نقش مهمی در تعیین جنبه‌های شخصیتی ما بازی می‌کند و این نیز تا حدودی تعیین می‌کند که اطرافیان ما چگونه ما را درک می‌کنند.

دانشمندان دریافته‌اند که مطالعه دست‌ها، به‌ویژه طول انگشت اشاره و انگشت حلقه، می‌تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت افراد آشکار کند. این بدان معناست که بین شخصیت و ویژگی های جسمانی ما ارتباط نزدیکی وجود دارد.

بنابراین اندازه و طول انگشتان شما نسبت به کف دست چیزهای زیادی در مورد شما می گوید. قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، به تصویر زیر نگاهی بیندازید و ببینید کدام مدل برای شما مناسب تر است.

1) طول کف دست و انگشتان یکسان است

اگر طول انگشتان و کف دست شما یکسان است، پس شما یک نوع بسیار نادر از افراد متعادل طبیعی هستید. شما از آن دسته افرادی هستید که ذاتاً برای ایجاد تعادل و باور به هارمونی جادویی تعادل تلاش می کنید. شما فردی هستید که حتی در سخت ترین شرایط همیشه آرام و جمع هستید و به توصیه های خوب روی می آورید.

از طرفی داشتن شخصیت منطقی و آرام نیاز به انرژی زیادی دارد. اینکه همیشه به انصاف و منطق فکر کنید، از نظر احساسی شما را تخلیه می کند. شما فردی هستید که به جای به خطر انداختن وجدان خود ترجیح می دهد رنج بکشد. از نظر عاطفی، شما بسیار دشوار هستید، اما هرگز آن را به دیگران نشان نمی دهید. شما مانند یک اردک در برکه هستید، از بیرون آرام اما در درون پرانرژی هستید تا همه چیز را در تعادل نگه دارید. تو خارق العاده ای!

2) انگشتان شما از کف دست بلندتر هستند

اگر انگشتانتان بلندتر از کف دستتان است، پس شما فردی با اعتماد به نفس هستید که به توانایی های خود ایمان دارید و آماده است تمام قدرت را برای تحقق رویاهایتان به شما بدهد. شما از آن دسته افرادی هستید که از همه چیز فراتر می روید تا به خود ثابت کنید که برای موفقیت همه چیز را دارید.

شما یکی از آن افراد کمیاب هستید و جاه طلبی شما به زندگی شما کمک می کند. از سوی دیگر، شما فردی هستید که در زندگی خود برای رویای خود فداکاری های زیادی کرده اید. شما چیزی را که هرگز نمی توانید پس بگیرید از دست دادید زیرا در تلاش بودید آنچه را که دنبالش بودید بدست آورید.

رویکرد تک‌نگر شما نیز به این معناست که چیزهای خاصی را در زندگی از دست می‌دهید، اما واقعیت این است که دستیابی به اهدافتان هدف واقعی زندگی شماست و تا زمانی که به آن‌ها نرسیده‌اید دست از کار نخواهید کشید. شما الهام بخش هستید!

3) انگشتان شما کوتاهتر از کف دست شما هستند

اگر انگشتانتان کوتاهتر از کف دستتان است، پس شما فردی هستید که به زندگی پرمشغله اعتقادی ندارید. تو کسی هستی که قدر زندگی را می‌دانی، زیبایی هر لحظه را که می‌گذرد قدر می‌دانی و عاشق زندگی در اینجا و اکنون هستی. شما یکی از معدود افرادی هستید که می‌دانید همه چیز در زندگی با پول و شهرت سنجیده نمی‌شود.

اما در حقیقت بسیاری از زیبایی‌های زندگی را فقط می‌توان با تجربه سنجید. شما کسی هستید که خیلی فکر می کنید و عمیقاً احساس می کنید. خنده هایت از خورشید درخشان تر است، اما زخم هایت عمیق تر. شجاعت زیادی می خواهد که آن شخص باشی، اما این چیزی است که تو را فوق العاده قوی می کند. شما از آن دسته افرادی هستید که همانگونه که هستید زیبا هستید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: