شنیدن دوست دارم از متولدین این ماه ها غیر ممکن است! | روانشناسی شخصیت

در اینجا 3 علامت زودیاک وجود دارد که هرگز به راحتی نمی گویند "دوستت دارم".

کدخبر : 22758
سایت سرگرمی روز :

"دوستت دارم"... سه کلمه که نشان می دهد رابطه شما در حال برداشتن قدم بعدی است. بله، جدی است!

وقتی یک رابطه جدید را شروع می کنید، هرگز نمی دانید که چگونه به پایان می رسد. آیا شما واقعا سازگار هستید؟ یا نمی توانید یک حد وسط سالم ایجاد کنید؟

وقتی اوضاع بهتر می شود، چندین سوال پیش می آید:

آیا من عاشق هستم؟

آیا او عاشق است؟

چه زمانی برای گفتن "دوستت دارم" مناسب است؟

اوه بله، همه از جمله معروف "دوستت دارم" می ترسند. خیلی زود بگم؟ آیا شریک زندگیم را می ترسانم؟

اما یک چیز مسلم است! وقتی به این مرحله رسیدید، همه چیز در رابطه شما خوب پیش می رود. شما هم راحت هستید و هم اعتماد به نفس.

واضح است که شما نسبت به یکدیگر احساسات دارید و در حال حاضر شروع به تصور آینده ای درخشان با هم کرده اید. حداقل، این معنای "دوستت دارم" برای بیشتر مردم است.

متأسفانه، افرادی هستند که تمایل دارند در اظهارات بزرگ عشق خود عجله کنند. یا به این دلیل که به آدرنالین این لحظه زیبا معتاد شده اند یا اینکه نمی دانند عشق واقعی چیست.

با احساسات، عجله کردن هرگز کارساز نیست. افرادی که ترجیح می‌دهند کارها را آهسته پیش ببرند یا به زمان نیاز دارند تا احساسات خود را تأیید کنند، با شنیدن «دوستت دارم» در اوایل رابطه، فرار می‌کنند.

بنابراین، اگر شما یکی از افرادی هستید که دوست دارید وقت خود را صرف کنید و نمی خواهید برای اینکه ببینید چه کسی اول می گوید "دوستت دارم" رقابت کنید، سه علامت زودیاک زیر شرکای خوبی برای شما خواهند بود.

3. بهمن ماه

متولدین بهمن به خاطر شخصیت مستقل، عجیب و غریب و پویا خود شناخته می شوند. در واقع نمی توانند آرام بنشینند.

علاوه بر این، زمانی که آنها درگیر یک پروژه یا رابطه می شوند، تلاش زیادی می کنند. در واقع بومیان این علامت به راحتی تسلیم نمی شوند و برای رسیدن به خواسته خود مبارزه می کنند.

با این حال، جاده عشق اغلب برای آنها پر از دام است، زیرا نیاز آنها به خودمختاری مانع از خوشبختی می شود.

بنابراین کسانی که در زیر علامت دلو متولد شده اند، در مورد عشق به آرامی، بسیار کند حرکت می کنند. در واقع، آنها ترجیح می دهند زمان لازم را برای یافتن شخصی که برایشان مناسب تر است صرف کنند.

کسی که آنها را می پذیرد و با وجود جنبه عجیب، منحصر به فرد و ناهنجارشان دوستشان دارد. به طور خلاصه، آنها یک شریک می خواهند که آنها را برای آنها انتخاب کند!

اگر برایتان مهم نیست که منتظر بمانید یا وقت بگذارید، پس برج دلو برای شما علامت زودیاک است. زیرا هنگامی که بومیان آن احساس راحتی کنند، 100% متعهد می شوند.

2. دی ماه

فداکاری! این چیزی است که متولدین علامت برج دی را مشخص می کند. علاوه بر این، این افراد از بسیاری جهات استثنایی هستند.

در واقع، وقتی نوبت به حرفه حرفه ای آنها می رسد، اخلاق کاری باورنکردنی دارند. در عشق، آنها به شدت وفادار و متعهد هستند.

اما بومیان این علامت زودیاک روشی را در تمام حوزه های زندگی شخصی خود اعمال می کنند: آنها زمان می برند. در تجارت، مانند عشق، همه چیز را به آرامی پیش می برند.

در واقع، آنها باید از احساساتی که نسبت به شریک زندگی خود دارند و مهمتر از همه، از میزان تعهد نیمه دیگر خود مطمئن باشند.

برای کسانی که در زیر علامت برج جدی متولد شده اند، عشق باید مهم باشد. به همین دلیل وقتی شما آنها را به خوبی نمی شناسید، سرد و دور به نظر می رسند.

در واقع آنها قلب بزرگی دارند. پشت جدیت و احتیاط آنها نیاز عمیق به توجه و حمایت نهفته است.

این افراد به شریکی نیاز دارند که آنها را درک کند و آنها را همانطور که هستند بپذیرد. و وقتی آن را پیدا می کنند، کاملاً باز می شوند.

مطمئناً با علامت زودیاک مانند برج جدی، برای دریافت «دوستت دارم» معروف باید مدت زیادی صبر کنید. اما با شنیدن آن، مطمئناً خواهید دانست که رابطه شما برای همیشه ادامه خواهد داشت!

1. خرداد ماه

متولدین علامت خرداد نمی گذارند قلبشان آنها را گول بزند، بلکه به ذهن آنها گوش می دهند! آنها این شیوه کار را در همه زمینه های زندگی به کار می برند.

مشکل این است که عشق تجربه ای کمتر از عقلانیت است، بنابراین ذهن و قلب تمایل دارند اغلب بحث کنند!

شما باید یک چیز را بدانید: متولدین زیر علامت جمینی تا زمانی که ذهن منطقی خود را متقاعد نکنند که این زوج پتانسیل بالایی دارند، هرگز متعهد به رابطه نمی شوند.

به طور خلاصه، اگر با چنین فردی دور هم جمع شوید، باید منتظر بمانید تا او کل وضعیت را تجزیه و تحلیل کند و نتیجه گیری منطقی بگیرد.

میدونم خیلی رمانتیک نیست! اما این مرحله برای جوزا ضروری است. در واقع باید از آن بگذرند تا بالاخره دلشان باز شود.

علاوه بر این، تعجب آور نیست که متولدین این علامت برای یک یا دو سال قبل از تلفظ کلمه مورد انتظار "دوستت دارم" در رابطه باشند.

اگر این شما را نمی‌ترساند، بدانید که متولدین علامت جمینی از هوش، طعنه و تیز هوشی قدردانی می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: