همستر کامبت | کد مورس همستر

فوری/ هر سکه همستر 21 هزار تومان شد | قیمت همستر کامبت اعلام شد

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه تا حدودی مشخص شده، اما در ۲۴ ساعت گذشته تغییر چندانی نکرده است.

کدخبر : 19341
سایت سرگرمی روز :

​قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io به 0.36 دلار رسید. نوسانات بازار پیش از عرضه به شدت زیاد است.

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io به ۰.۳۶۷۷ دلار رسیده است. تعداد بازیکنان این بازی به حدود ۲۴۰ میلیون نفر رسیده، اما هنوز به طور دقیق مشخص نشده است که چند درصد از آن‌ها بازیکنان واقعی هستند.

در روز قبل پاول دوروف (Pavel Durov)، بنیانگذار شبکه اجتماعی تلگرام از این بازی حمایت کرد. او خاطرنشان کرد همستر کامبت سریع‌ترین رشد را بین بازی‌های تلگرامی (از نظر جذب کاربر) داشته است. دوروف حتی به راه‌اندازی توکن آن هم اشاره کرد، اما به طور دقیق نگفت که این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد.

در هر صورت تا زمانی که توکن HMSTR در بازار اسپات و صرافی‌ها لیست نشود، نمی‌توان درباره قیمت همستر کامبت اظهارنظر کرد. شایان ذکر است که هنوز امکان خرید و فروش توکن همستر کامبت وجود ندارد.

اضافه کردن توکن‌های HMSTR در پلتفرم پیش از عرضه بای‌بیت به کاربران این فرصت را می‌دهد که توکن‌های HMSTR را قبل از اینکه برای معاملات اسپات لیست شوند، خریداری کنند. این دسترسی انحصاری به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های HMSTR را قبل از ورود به بازار بخرند.

پیش‌تر در ۲۴ خرداد، توکن همستر کامبت در بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین لیست شد. این توکن در بازارهای پیش از عرضه صرافی‌های Gate.io و XT.COM هم لیست شده است.

برنامه معاملاتی پیش از عرضه بای‌بیت برای همستر کامبت (HMSTR)

بای‌بیت در وبلاگ خود بیان کرد که برای اطمینان از تجربه یک معامله بدون مشکل، برای کاربران بسیار مهم است که در رابطه با این جزئیات به روز بمانند. عدم رعایت برنامه تحویل می‌تواند منجر به از دست دادن وثیقه آنها شود.

در حال حاضر، توکن‌هایی که توسط کاربران هولد می‌شوند، امتیاز به حساب می‌آیند. بای‌بیت پس از اعلام نرخ تبدیل رسمی توسط تیم پروژه، این دستورات امتیازی را به سفارشات توکن واقعی تبدیل می‌کند. پس از اعلام جزئیات، سفارش‌های امتیازی به‌طور خودکار به سفارش‌های توکن با همان ارزش کل تبدیل شده و قیمت‌ها و مقادیر سفارش براساس نسبت تبدیل اعلام‌شده تنظیم خواهند شد.

اگر تیم پروژه نرخ تبدیل را قبل از تحویل اعلام کند، سیستم به طور خودکار جزئیات سفارش را مطابق با آن به روز می‌کند. در موارد خاص، سفارشات تکمیل شده ممکن است به دلیل شرایط پیش‌بینی نشده لغو شوند. در چنین مواردی، برای جلوگیری از هرگونه ضرر مالی، کلیه وجوه با توجه به روش پرداخت اصلی به سفارش دهنده، بازگردانده می‌شود.

هنگامی که سفارش‌های امتیازی به سفارش‌های معمولی تبدیل می‌شوند، فروشندگان باید تا زمان تحویل، مقدار دقیقی از توکن‌ها را در حساب تریدینگ خود (UTA) آماده داشته باشند. خریداران پس از تحویل موفقیت‌آمیز، توکن‌ها را دریافت خواهند کرد. این پلتفرم از تبدیل مستقیم امتیاز به توکن پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین کاربران باید از واریز امتیاز به UTA خود اجتناب کنند.

تحلیل گران بازارهای مالی از شیوه‌های مختلف قیمت‌گذاری همستر خبر دادند. برخی از تحلیل‌گران اشاره به روش سوددهی در هر ساعت کردند. این مدل با استفاده از داده‌های گذشته و تحلیل روندهای بازار، سعی در پیش‌بینی قیمت آینده همستر دارد.

لازم به ذکر است که همستر به مرحله عرضه نهایی نرسیده و قیمت گذاری نیز نشده است. مشکل بزرگ برای کاربران عدم وجود داده‌های آماری گذشته است که بتوانند به قیمت نهایی مشابهی برسند.

قیمت همستر کامبت می‌تواند بر دیگر ارزهای دیجیتال اثر بگذارد. ابزارهای مختلفی برای پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال وجود دارد که کاربران می‌توانند با رجوع به این پلتفرم‌ها از قیمت آینده این ارز نوظهور آگاه شوند.

بای‌بیت ۸ ژوئیه (۱۸ تیرماه) رسماً اعلام کرد توکن #HMSTR در پلتفرم پیش‌بازار OTC این صرافی فهرست شده است. این پلتفرم این فرصت را برای خریداران و فروشندگان فراهم می‌کند تا قیمت‌ها را تعیین کرده و معاملات را با قیمت‌های ازپیش‌‎تعیین‌شده انجام دهند. معاملات HMSTR از ساعت ۱۰ صبح به وقت UTC آغاز شده است.

بای‌بیت تأکید کرده است که اضافه شدن توکن‌های HMSTR به پلتفرم پیش‌بازار فرصتی ویژه به کاربران می‌دهد تا توکن‌های HMSTR را قبل از لیست شدن رسمی برای معاملات اسپات تهیه کنند. این دسترسی انحصاری این امکان را به کاربران می‌دهد که قیمت‌های خرید یا فروش خود را زودتر قفل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: