فال روز | فال روزانه

فال روزانه 23 دی ماه | فال روزانه چه برنامه ای برای شما چیده است؟

فال و طالع بینی فردای خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 11034
سایت سرگرمی روز :

فال روزانه فردا (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این مقاله مشاهده کنید:

 

فال روزانه 23 دی ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

شما دلتان می‌خواهد همه چیز کند تر پیش برود، و قبل از شروع کردن یک کار جدید کار دیگر را تمام کنید. متاسفانه شرایط جدید شاید انقدر موافق نباشد و شاید مجبور شوید قبل از به دست اوردن آمادگی لازم پروژه بعدی را شروع کنید. شما نمی‌توانید آنچه را که باید بر پایه اعتقادات‌تان انجام دهید را پیش داروی کنید. معوق گذاشتن داوری عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنید. اگر خودتان انتخاب کنید، می‌توانید تا هفته بعد روشهای قدیمی‌خود را برگردانید.

 فال روزانه 23 دی ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

شما باید آنقدر فردا عاقل باشید که به خاطر بسپارید داستان رویایی شما تنها راه موجود برای شما نیست. نمی‌گویم همه نظرات و ایده هایتان اشتباه است یا اینکه سرانجامی‌ندارند. اما مسیرهای چندگانه‌ای از نقاط مختلف در راه شما پدیدار خواهند شد حتی اگر اکنون برای شما قابل مشاهده نباشند. به یاد داشته باشید که ماه نشان شما اخیرا در هفتمین خانه از “محیط و پیرامون” شما قرار گرفته است و به شما نشان می دهد که واقعیت بسیار سخت تر از آن است که فکر می‌کنید. راه حل‌های جدید فردا برای شما آشکار خواهند شد.

 فال روزانه 23 دی ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

 

متن فال:

طی هفته‌های گذشته آنقدر کارهایتان با سرعت انجام شدند و به اتمام رسیدند که اکنون نمی‌دانید چه کار باید بکنید. زمانی را به اندیشیدن درباره موقعیت کنونی تان اختصاص دهید و اینکه تا کجا می‌توانید پیش بروید. سعی کنید فردا هیچ تصمیم بزرگی نگیرید. فقط به خودتان اجازه دهید که در رابطه با احساسات تان آزادانه فکرکنید. اگر بر افکارتان تسلط داشته باشید زمانیکه لازم باشد به اندازه کافی قدرت انتخاب خواهید داشت.

 فال روزانه 23 دی ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

فردا که ماه و سه سیاره دیگر در نشانه شما فعال هستند، بهتر است منصف و بی‌طرف باقی بمانید. حتی اگر شما فکر می‌کنید که احساسات خود را از دیگران مخفی کرده‌اید، ولی آنها بالاخره فاش می‌شوند. با احساست خود نجنگید؛ اگر برای پنهان کردن آنها بیهوده تلاش کنید، فقط انرژی‌تان را هدر داده‌اید. به جای تظاهر کردن سعی کنید که خودتان باشید.

 فال روزانه 23 دی ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

الان وقت حرکت کردن است! شما چند روز گذشته را به فکر کردن در مورد احساسات‌تان و کارهایی که پیش رو دارید گذرانده‌اید و حالا دیگر وقت بیکار نشستن نیست. به جای اینکه در انتظار یک فرصت زمان عالی باشید، همین حالا اولین قدم را به سوی اهدافی که برای خودتان تعیین کرده بودید بردارید. رسیدن به اهدافتان نیازمند زمان است، پس وقت‌تان را تلف نکنید.~

 فال 23 دی دی ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

اکنون ماه در سومین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی است قرار گرفته و فردا برای شما روز فوق‌العاده‌ای است، برای اینکه یک نفر کاملاً به شما اعتماد پیدا خواهد کرد. تبادل نظر کردن با یک دوست حقایق را افشا خواهد کرد و نشان خواهد داد که این فرد چه احساسی راجع به شما دارد. اگرچه این بی‌پرده گویی شما سبب می‌شود که احساس بهتری نسبت به خود پیدا کنید، و کسانی را که دور و بر شما هستند را نیز شگفت‌زده می‌کند.

 فال روزانه 23 دی ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

در حالی که یک نفر سعی می‌کند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می‌شود. اما دلیلش فقط این است که فردا پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست که شما به راحتی تن به شکست خوردن می‌دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می‌خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت‌زده خواهید شد.

 فال روزانه 23 دی ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

بال های خود را باز و به میان جمعیت پرواز کنید. فردا آماده هر نوع دوستی و معاشرت تازه ای هستید. البته شب زود بخوابید تا فردا صبح راحت از خواب بیدار شوید. با این همه انرژی که فردا دارید، لباس های شیک خود را بپوشید و به میان دوستان یا جمع های شاد بروید. در را به روی فرصت های تازه باز بگذارید. فردا می توانید خود را برای سفر آماده کنید. مثلا یک مسافرت کوتاه جاده ای با ماشین برای بهبود روحیه تان عالی است.

 فال روزانه 23 دی ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

شما احساس می‌کنید که در محل کار باید بر مقاومت افراد دیگر چیره شوید. شما آماده هستید که برای عضو شدن در تیم هر کاری را انجام دهید، اما ظاهرا یک نفر بدون هیچ دلیل واضحی با شما مخالفت می‌کند. به جای تلاش برای ایجاد کردن ارتباط عاطفی، سعی کنید فقط کمی‌تغییر جهت بدهید. اگر فرد مذبور کناره گیری شما را ببیند، خودش فضایی را برای صحبت کردن با شما فراهم می‌کند.

 فال روزانه 23 دی ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است کمی ‌احساس یأس می‌کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ‌ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

 فال روزانه 23 دی ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

شرکت کردن در یک گروه فعال اجتماعی یا یک گروه سیاسی ایده خوبی به نظر می‌رسد به خاطر اینکه شما می‌توانید در این بین سرگرمی جدیدی برای خود ایجاد کنید. اما ممکن است زیاد از این کار راضی نباشید مگر اینکه تاثیر اجتماعی خوبی بر شما بگذارد. با وجود اینکه ممکن است از کار کردن با دیگران در یک پروژه لذت ببرید جایی را انتخاب کنید که در آن بتوانید نتیجه زحمات خود را مشاهده کنید.~

 فال روزانه 23 دی ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

 

متن فال:

برای شما لازم است که نسبت به قبل اجتماعی‌تر باشید. خوشبختانه شما به اعتقادات خود پایبند هستید. و اکنون اگر شما بتوانید این تعصب خود را با یک پیشنهاد با انگیزه اجتماعی ارتباط دهید، حتی امکان دارد که این تعصب شما شدیدتر هم شود. اما شما باید قدری هم محتاط باشید و قبل از اینکه تعهدی را به صورت جدی قبول کنید باید در طول روز چندین بار در موردش فکر کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: