روانشناسی شخصیت | روانشناسی عاطفه | مشاور روانشناسی

روانشناسی شخصیت | هیچ مردی نمی تواند در برابر جذابیت زنان متولد این ماه مقاومت کند

هیچ مردی نمی تواند در برابر زنانی که تحت این علائم زودیاک متولد شده اند مقاومت کند.

کدخبر : 13106
سایت سرگرمی روز :

روانشناسی شخصیت:زنان متولدین این 3 ماه همیشه از لحاظ جذابیت و زیبایی زبان زد هستند.

اردیبهشت ماه

هیچ مردی وجود ندارد که بتواند در برابر جذابیت، زیبایی یا قدرت او مقاومت کند. این زن در حالی که با شور و شوق در مورد چیز مهمی صحبت می کند همیشه پر سر و صداترین فرد در اتاق است.

او مردان را با شوخ طبعی، زیبایی کلاسیک و جذابیت خود جذب می کند. او دارای مهارت های رهبری قوی است، بنابراین او کسی است که همه چیز را در یک رابطه کنترل و سازماندهی می کند.

وقتی او وارد اتاق می شود، همه صحبت نمی کنند و مردان معمولاً به دلیل زیبایی و استایل او دهانشان کاملا باز است. او کسی است که در بیرون و همچنین در درون زیباست.

شاید برای برخی، او کمی بداخلاق به نظر برسد، اما هنگامی که او را بشناسید، متوجه می شوید که او فردی گرم و شگفت انگیز است. او باهوش است و هرگز به چیزی کمتر از آنچه که لیاقتش را دارد رضایت نمی دهد. شاید به همین دلیل است که اکثر مردان نمی توانند در برابر او مقاومت کنند.

زمان زیادی طول می کشد تا او را جذب کند، اما زمانی که او عاشق می شود، برای تمام زندگی او باقی می ماند. او همه چیز را دارد - استایل، زیبایی، جذابیت، هوش و مهربانی.

او تمام چیزی است که مرد فقط می تواند آرزویش را داشته باشد، بنابراین اگر فرصتی برای ملاقات با دختری مانند این داشتید، او را نزدیک خود نگه دارید زیرا او زندگی شما را به زیباترین داستان عشق تبدیل می کند.

خرداد ماه

زن خردادی کسی است که شما را وادار می کند تا بهترین نسخه خود باشید. او پیگیر است و هرگز از چیزهایی که برایش مهم هستند، به خصوص عشق را رها نمی کند.

او یک دوست و مادر شگفت انگیز پیدا می کند و همیشه خود را فدا می کند تا دیگران احساس خوبی داشته باشند. او زیبایی سنتی دارد که معمولاً فقط در فیلم های قدیمی می توانید ببینید و همیشه مانند یک خانم واقعی رفتار می کند.

او در خواندن مردم بسیار خوب است، بنابراین سعی نکنید داستان های پسر لعنتی را به او بفروشید زیرا این دختر آنها را نمی خرد. زنان زیر این علامت زودیاک چشم های خیره کننده ای دارند، بنابراین وقتی به چشمان او نگاه کنید، نمی توانید در برابر او مقاومت کنید.

شما بلافاصله عاشق او خواهید شد. او صادق و مهربان است و دوست ندارد دعوا کند. اما این بدان معنا نیست که اگر شما او را عمیقاً آزار دهید، سر شما را گاز نخواهد گرفت. او می تواند برای مدت طولانی بدرفتاری را تحمل کند، اما وقتی منفجر شود، دیگر راه برگشتی وجود ندارد.

او شخصیت قوی ای دارد و همیشه برای افراد زندگی اش تلاش می کند. او برای عشق واقعی مبارزه خواهد کرد زیرا می داند که امروزه چقدر نادر است. او باهوش، سرگرم کننده و راحت است، که او را به شریک کامل در هر جنایت تبدیل می کند.

دی ماه

زنی که در این علامت زودیاک متولد شده است بسیار مستقل است. او زندگی خود را دارد و برای تکمیل او نیازی به مردی ندارد. اگر می خواهید او را جذب کنید، باید عشق خود را به او ثابت کنید.

او از برنامه های یک شبه خوشش نمی آید، بنابراین هرگز با کسی صرفاً برای لذت کوتاه مدت نخواهد بود. او ترجیح می دهد مجرد بماند تا اینکه به چیزی کمتر از آنچه که لیاقتش را دارد رضایت دهد.

او باهوش است بنابراین وقتی با او صحبت می کنید جالب خواهد بود و چیزهایی را یاد خواهید گرفت که قبلا نمی دانستید. او مردانی را دوست دارد که حرف های هوشمندانه ای برای گفتن دارند.

پسری با اندام عالی هرگز فنجان چای او نبود. او می داند که ظاهر می تواند تغییر کند، اما طرز فکر یک مرد به این راحتی تغییر نمی کند. او قوی است و همیشه به اهدافش می رسد، مهم نیست چقدر برای آن زمان نیاز دارد.

این زن هرگز رابطه‌ی توهین‌آمیز یا مسموم را تحمل نمی‌کند، زیرا آنقدر خود را گرامی می‌دارد که اجازه نمی‌دهد مرد او را کنترل کند. اگر به اندازه کافی خوش شانس بودید که با زنی مانند این آشنا شدید، پیشنهاد می کنم او را نزدیک خود نگه دارید زیرا او تمام چیزی است که همیشه به آن نیاز دارید.

زیبایی، اراده قوی و قلب خوب او ستاره راهنمای شما خواهد بود و او همیشه احساس خوبی در پوست شما ایجاد می کند. او واقعا زنی است که باید دوستش داشت.

نظر خود را با ما درمیان بگذارید

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: