طالع بینی واقعی | طالع بینی روز

طالع بینی واقعی | متولدین هر ماه چگونه به یک رابطه خاتمه میدهند؟ | کات کردن متولد هر ماه

چگونه هر ماه وقتی دیگر شما را دوست ندارد به رابطه خاتمه می دهد؟

کدخبر : 13110
سایت سرگرمی روز :

چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​همه ما راهی داریم که از طریق آن از دیگران فاصله می گیریم. چه به آرامی یا ناگهانی. چه صحبت کردن و چه به سادگی پایان دادن به آن بدون هیچ مقدمه دیگری. نکته این است که بدانیم دیگران چگونه هستند و وقتی ما را ترک می کنند چه انتظاری می توانیم از آنها داشته باشیم. اگر این اطلاعات را داشته باشیم، پیش بینی موقعیت های خاص و جلوگیری از آسیب جدی آنها به ما بسیار آسان تر خواهد بود. در این مقاله با شما صحبت می کنیم که  چگونه هر نشانه وقتی دیگر شما را دوست ندارد شما را از خود دور می کند:

فروردین ماه

فروردین ماه آتش خالص است، اما خوبی نیز هست. او در تمام روابطش زیاد دعوا می کند، اما وقتی می بیند که هرگز نمی تواند باشد، واضح است: قطع شده و راه برگشتی وجود ندارد. البته، برج حمل هرگز به دنبال صدمه زدن به کسی نیست و می‌داند که اگر منفجر شود، این اتفاق آسان است. بنابراین، او همیشه به دنبال ترک فضا خواهد بود. پیام‌ها یا تماس‌ها هر بار کوتاه‌تر می‌شوند، او کمتر تماس می‌گیرد، کوتاه‌تر و خشک‌تر می‌شود، چیزی که با شور و اشتیاق او در تضاد است. اگر برج حمل را خوب بشناسیم، به راحتی می توان فهمید که او چه زمانی از ما فاصله می گیرد.

اردیبهشت ماه

اردیبهشت بسیار سرسخت، باثبات و بسیار منظم است. وقتی تصمیم می گیرد فردی را از زندگی خود حذف کند، این شخص به سرعت متوجه این موضوع می شود، زیرا دیگر در دسترس نخواهد بود، همیشه کارهای زیادی برای انجام دادن خواهد داشت و پیدا کردن زمانی برای ملاقات برای او دشوار خواهد بود. وقتی می بینیم که یک برج ثور دیگر به ما توجه نمی کند، به این دلیل است که او دیگر ما را در زندگی خود نمی خواهد.

خرداد ماه

خردادی ها با توجه به دوگانگی شخصیت آنها، افراد پیچیده ای هستند که نمی توان آنها را رمزگشایی کرد. با این حال آنچه مسلم است این است که وقتی بخواهند محبت دارند و مشکلی برای نشان دادن آن ندارند. بنابراین، وقتی می‌بینیم که یک جوزا دیگر با ما محبت نمی‌کند، دیگر مثل قبل ما را دوست ندارد، یا با ما نمی‌خندد، زمان رها کردن او فرا رسیده است.

تیر ماه

تیر، وقتی دیگر کسی را دوست نداشته باشید، می تواند بسیار آزاردهنده باشد. بنابراین همیشه برای عدم ملاقات یا انجام کاری، تماس نگرفتن و... بهانه می آورد، این نشانه ها را می دهد تا در صورت امکان این دیگران باشند که گام بردارند تا رابطه را ترک کنند. بنابراین، وقتی می‌بینیم که یک سرطان نگرش خود را کاملاً تغییر می‌دهد و کارهایی را انجام می‌دهد که می‌دانند ما را آزار می‌دهند و به خاطر آن می‌توانیم آنها را ترک کنیم، به این دلیل است که او برای آن گریه می‌کند. بهتر است قبل از آن او را ترک کنید، بله، او کنترل خود را از دست می دهد و در نهایت این کار را به طرز بدی انجام می دهد.

مرداد ماه

وقتی یک مردادی با یک نفر خوب است، آن را نشان می دهد. لئوی عاشق از کیلومترها دورتر دیده می شود. او عاشق گذراندن وقت با این شخص است، او سرگرم کننده، شاد، مهربان و فداکار به نظر می رسد. و مهمتر از همه، او عاشق جلب توجه افراد کناری است. بنابراین، زمانی که یک لئو نمی خواهد با ما دیده شود یا زمانی که شروع به نادیده گرفتن پیام های ما می کند، باید بسیار مشکوک باشیم. این نشانه این است که همه چیز تمام شده است.

شهریور ماه

شهریور زمانی که تصمیم بگیرد ما را از زندگی خود بیرون کند، فرصتی برای دومین بار نیست. حقیقت این است که او می تواند صبور باشد و سعی کند کارها را کم کم انجام دهد. اما وقتی می بیند که هیچ راهی برای درک ما وجود ندارد که همه چیز تمام شده است و ما همچنان اصرار داریم که چیزها را درست کنیم، خیلی جدی می شود و در نهایت تمام تماس ها را قطع می کند. باکره یکی از کسانی است که در صورت لزوم حتی ما را از شبکه های اجتماعی مسدود می کند. آرامش و سلامت روان او حرف اول را می زند.

مهر ماه

مهر ماه بدون اینکه در ازای چیزی بخواهد می دهد. او فردی بسیار شیرین و در عین حال همدل و دوست داشتنی است، اما وقتی تصمیم بگیرد که تمام شود، دیگر از او خبری نخواهیم داشت. ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که وقتی یک رابطه با یک ترازو به پایان می رسد، باز هم تماس وجود داشته باشد. لیبرا، اما، می تواند فوق العاده مغرور باشد، پس وقتی تمام شد، تمام می شود.

آبان ماه

وقتی یک آبان ماهی دیگر ما را در زندگی خود نمی خواهد، به ما اطلاع می دهد. بدون ADO بیشتر. یک بومی این علامت شروع به همیشه مشغول بودن می کند، تمایلی به صحبت کردن ندارد و مهمتر از همه، بسیار ناامید به نظر می رسد. با این حال، زمانی که زمان آن فرا می رسد بدون اینکه ما متوجه وضعیت شویم، یک عقرب به طور ناگهانی چسب زخم را پاره می کند. و اگر در چیزی به او صدمه زدیم، اکنون می توانیم فرار کنیم. برای عقرب، همه چیز، همه چیز، بسیار قابل توجه است. شما به کلمات زیادی نیاز ندارید.

آذر ماه

ساگی نشانه خوش شانسی است. این نشانه شوخ طبعی، حالات خوب و زندگی زنده است. او دوست دارد اجتماعی باشد و با مردم صحبت کند، بنابراین وقتی می بینیم که دیگر توجهی به ما نمی کند یا دیگر با ما صحبت نمی کند، مشکلی پیش می آید. زمانی که دیگر نمی خواهند در زندگی ما حضور داشته باشند، بومیان این نشانه شروع به طرح ریزی می کنند که ما در آن گنجانده نشده ایم و می بینیم که هر بار برای ما کمتر و کمتر می شود.

دی ماه

دی بودن ویژگی اصلی یک برج جدی است که دیگر کسی را در زندگی خود نمی خواهد. وقتی می بینیم که یک برج جدی با ما نمی خندد، وقت آزاد زیادی ندارد یا حتی وقتی صحبت می کنیم او را اذیت می کند، دیگر نمی خواهد با ما کاری داشته باشد. به علاوه، به راحتی می توان فهمید که او از همه چیز ناراحت می شود. بنابراین، وقتی این اتفاق می افتد، وقت آن است که او را رها کنید.

بهمن ماه

اگرچه بومیان بهمن تا حدودی افرادی محجوب هستند، اما این نیز درست است که وقتی کسی را دوست دارند، در مورد همه چیز صحبت می کنند. و در همه حال. آنها عاشق دیدن دیدگاه های جدید، صحبت در مورد هر اتفاقی که در جهان می افتد، دستیابی به توافقات قابل اجرا و غیره هستند. اما وقتی یک دلو دیگر نمی خواهد در زندگی کسی باشد، شروع به کاهش شدید زمانی می کند که با این شخص می گذراند. . یک دلو کاملاً روشن می کند که دیگر نمی خواهد با ما پیوند داشته باشد و باعث می شود ما و اطرافیانمان متوجه آن شویم.

اسفند ماه

وقتی اسفندی ها دیگر کسی را در زندگی خود نمی خواهند، خیلی چیزها را نشان می دهد. و او از این همه همدلی دست می کشد و دیگر آنقدر محبت یا سرگرم کننده نیست. به علاوه، او نمی خواهد با فردی که نمی خواهد با او باشد دیده شود، بنابراین به راحتی می توان فهمید که او دیگر به همان جاهایی که قبلا می رفتند نمی رود. اگر یک ماهی بخواهد ما را از زندگی خود بیرون کند، این کار را با گذاشتن دیوار یا دیواری چنان بلند انجام می دهد که ما راهی برای پریدن از روی آن پیدا نکنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: