طالع بینی | طالع بینی ماه ها

طالع بینی | یک فالگیر انتخاب کنید و از آینده خود مطلع شوید

در زمان مادران و مادربزرگ های ما مرسوم بود که برای نصیحت به عاقل ترین لایه های جامعه – سالمندان – مراجعه می کردیم.

کدخبر : 13600
سایت سرگرمی روز :

آنها بودند که دانش لازم برای زندگی را داشتند و برخی توانایی روشن بینی را داشتند. امروز به شما پیشنهاد می کنم به این آیین باستانی روی بیاورید و از فالگیر در مورد آینده بپرسید! برای انجام این کار، باید موردی را انتخاب کنید که بیشترین اعتماد را برانگیزد!پس با تست شخصیت شناسی امروز ما همراه باشید.

1. فالگیر با کارت

شما یک زن مرموز را انتخاب کرده اید! او غیر اجتماعی است و در مورد پیش بینی های خود وسواس دارد. فالگیر برای شما طرحی روی کارت ها درست کرد و پیش بینی خود را مطرح کرد.

در آینده نزدیک، هدایای مادی از سرنوشت در انتظار شما هستند! تحت این فرمول، چیزهای کاملاً متفاوتی را می توان پنهان کرد. به عنوان مثال، این می تواند افزایش حقوق، یک هدیه یا خرید گران قیمت، یا یک قرعه کشی برنده باشد. به زودی ثروت مادی فراوانی به شما خواهد رسید! شاید شما در حال بازسازی یا نقل مکان هستید. شما همه چیز جدید را خریداری خواهید کرد: ظروف، حوله و غیره. همچنین، فراموش نکنید که مزایایی می تواند در کار شما ظاهر شود. به عنوان مثال، این تغییر محل کار یا جایگزینی تجهیزات لازم با وسایل جدیدتر و با کیفیت تر است. اگر به پرورش گیاهان یا باغبانی مشغول هستید، در آینده نزدیک زمین ها حاصلخیز خواهند شد و شما را با هدایای طبیعی خوشحال می کنند!

2. فالگیر با شمع

شما فالگیر با شمع انتخاب کرده اید. این یک زن قوی با سرنوشت دشوار است. او هدیه خود را با تلاش طولانی و سخت به دست آورد! با نگاه کردن به شمع و خواندن طلسم ها، او شروع به پیش بینی آینده نزدیک شما کرد...

فالگیر دید که برای شما زمان پرباری است! شما زمانی وارد مرحله رشد خود شده اید که مهارت ها و منابع کافی برای نشان دادن آن ها به دنیا جمع آوری کرده اید. نیازی نیست استعدادها و مهارت های خود را پنهان کنید، زمان آن فرا رسیده است که از طریق نوعی فعالیت به آنها پی ببرید. به طور کلی، فالگیر می بیند که شغل شما در حال پیشرفت است! در ماه های آینده است که بیشتر جاه طلبی های شغلی شما می تواند محقق شود! یا شاید مدتهاست که می خواهید نوع فعالیت خود را تغییر دهید، با قضاوت بر اساس پیش بینی، ممکن است به زودی این اتفاق بیفتد! اکنون زمان آن است که عمل کنیم، نه اینکه فقط به طور منفعلانه به جهان فکر کنیم. شما قبلاً یاد گرفته اید که چگونه کار دوم را انجام دهید، اما اکنون باید تاکتیک خود را کمی تغییر دهید!

3. فالگیر با دستمال

شما یک مادربزرگ زیبا و مهربان انتخاب کرده اید. صحبت کردن با او بسیار لذت بخش است، همه در برقراری ارتباط با او و پاسخ به سؤالات خود آرامش پیدا می کنند. او با نگاه کردن به شما و زمزمه کردن چیزی، یک پیش بینی برای شما آماده کرد.

ماه های آینده زمان استراحت ذهنی شما خواهد بود. تمام مشکلاتی که اخیراً به سراغ شما آمده اند تمام شده اند. یک سری مواضع ثابت و آرام وجود خواهد داشت. سرنوشت کمی عقب نشینی کرد و قدرت شما را آزمایش نکرد. اکنون وقت آن است که کمی استراحت کنید و به طور کلی مراقب خود باشید. می توانید یک سفر کوتاه به مکان های زیبا ترتیب دهید. ارتباط مجدد با طبیعت برای شما مفید خواهد بود! همچنین به پیشرفت خود توجه کنید. کتاب‌هایی را بخوانید که مدت‌هاست می‌خواهید بخوانید، مهارت خسته‌کننده‌ای کسب کنید. اما به یاد داشته باشید که هر تمرینی باید فقط احساسات خوشایند را برای شما به ارمغان بیاورد، نه استرس و خستگی!

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    ممنونم