روانشناسی شخصیت | روانشناسی رابطه

روانشناسی شخصیت | ظاهر و باطن شما یکسان است یا متفاوت؟

ظاهر و روح شما یکسان است یا متفاوت؟

کدخبر : 14059
سایت سرگرمی روز :

 

روانشناسی شخصیت یک حوزه مهم در روانشناسی است که به درک و تفاوت‌های شخصیت در افراد می‌پردازد. این حوزه نه تنها به درک شخصیت کمک می‌کند بلکه اختلالات شخصیتی را نیز ارزیابی و درمان می‌کند

این عکس شش خواهر و برادر است به نظر شما کدام دختر بزرگتر است؟

دختر A
او زیبا، شیرین و دوست داشتنی به نظر می رسد

اما این فقط یک پوشش است، درون شما بسیار حیله گر، شیطون و حتی کاملا " فریبکار " است. با این حال، هر چه افراد بیشتر خود واقعی شما را کشف کنند، جذب آنها بیشتر می شود، زیرا شما مانند فرشته ای از جهنم هستید، کمی شیرین و کمی شیطان. شما می توانید برای جنس مخالف بسیار جذاب باشید و توسط بسیاری از دوستان دوست داشته باشید، زیرا برای دوستی و اشتیاق ارزش قائل هستید.

دختر B

شما این تصور را ایجاد می کنید که تنها هستید، مستقل هستید و به کسی وابسته نیستید

شما دارای کنجکاوی و حساسیت قوی، ذهن درونی غنی، تفکر نوآورانه مدرن و سبک زندگی روشنفکرانه و متمدن هستید. در نگاه اول، بسیاری از مردم فکر می کنند که شما سختگیر، محافظه کار و سرد هستید. اما تنها با یک مکالمه متوجه خواهند شد که شما بسیار باهوش، بشاش، خوش صحبت و خوش صحبت هستید.

دختر C

اکثر افرادی که این گزینه را انتخاب می کنند شخصیتی مهربان و فهمیده دارند

همه عاشق تعامل با شما هستند، زیرا شما بسیار آسان و راحت هستید. شما یک زندگی آرام با نوسانات و امواج کم را دوست دارید و بیشتر از چالش ها و ماجراجویی ها، شادی و آرامش را می خواهید . شما توانایی پرورش و مراقبت از دیگران را به شیوه ای بسیار متفکرانه، بردبار و فداکارانه دارید. با این حال، شما بسیار محترم و مهربان هستید و نمی دانید چگونه اطرافیان خود را طرد کنید.

دختر D

شما قلب خوبی دارید، احساس عدالت دارید و بسیار عینی هستید و همیشه از آنچه درست است پیروی می کنید

بیشتر دوستان دوست دارند به شما وابسته باشند و به شما وابسته باشند. گاهی اوقات، به دلیل زندگی مسئولانه و جوانمردانه، اغلب «بارهای سنگینی بر دوش دارید» و کارهایی را انجام می دهید که جزو وظایف شما نیستند. با این حال، شما هنوز هم برای کمک به مردم بسیار مشتاق هستید و از کار سخت نمی ترسید.

دختر E

شما شخصیت نسبتا پیچیده ای دارید و می توانید خلق و خوی خود را در یک لحظه تغییر دهید

شما قوی هستید، نظرات دارید و خلاقیت شما بی حد و حصر است. شما مشتاق یادگیری هستید و توانایی جذب سریع دانش جدید را دارید. دوست دارید تنها باشید تا افکار خود را متمرکز کنید، زیرا به این ترتیب تحت تأثیر دیگران قرار نمی گیرید. شما روش منحصر به فردی برای ابراز وجود دارید، در مدیریت و برنامه ریزی مهارت دارید و می دانید که چگونه ریتم زندگی را کنترل کنید. با این حال، شما در برقراری ارتباط با دیگران خوب نیستید.

دختر F

شما مشتاق، وفادار، برون‌گرا و سرزنده هستید

شما آماده هستید تا وارد ماجراجویی های پرخطر شوید و دوست دارید در فعالیت های اجتماعی شرکت کنید. برای شما، هر چه شلوغ تر باشد، سرگرم کننده تر، رمان تر و جالب تر است. هوش هیجانی شما بسیار بالاست و با اطرافیانتان بسیار اجتماعی و دوستانه هستید. شما با دیدی خوش بینانه و سرشار از نشاط و اعتماد به زندگی به زندگی نگاه می کنید. با این حال، شما کاملاً شخصی و سرسخت هستید، در آینده نگری خوب نیستید، تمایل دارید تکانشی و سرسختانه رفتار کنید، و گاهی اوقات بیش از حد مستقیم هستید و به راحتی باعث رنجش یا اصطکاک با دیگران می شوید. باید صبورتر و آرام تر باشید!

 

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • تینا
    0

    سلام و عر ض خسته نباشی


    خیلی دقیق بود