طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | یک طلسم انتخاب کن تا چیزایی بگم خودتم نمیدونی

در مسابقه ذهنی امروز چهار طلسم با طرح های چشم نواز را مشاهده خواهید کرد. هر یک از آنها اطلاعات مورد نیاز برای آشکار کردن بدترین ایرادات شما به عنوان یک شخص را دارد و شما باید یکی را برای خواندن محتوای آن انتخاب کنید. من به شما می گویم که این نوع تست ها جنبه سرگرمی دارند، زیرا تایید کارشناسان روانشناسی را ندارند. با این حال، شما باید این دو قانون مهم را دنبال کنید:

کدخبر : 15482
سایت سرگرمی روز :

در این دنیا هیچ کس نمی تواند به این نکته اشاره کند که ویژگی های منفی در درون خود ندارند. چه مرد باشد چه زن، ویژگی‌های مضری را نشان می‌دهد که توسط افراد دیگر به خوبی دیده نمی‌شود و ممکن است در هنگام تعامل منجر به عواقب فاجعه‌باری شود. از نظر من، احساس می کنم بدترین ویژگی من این است که تمایل به بی حوصلگی دارم، زیرا دوست ندارم دقایق زیادی منتظر بمانم، اما این بهانه ای برای پیشرفت و تبدیل شدن به انسان بهتری نبود. شاید هنوز نتوانید بزرگترین عیب خود را تشخیص دهید. با این حال، با یک تست بصری جدید ایجاد شده توسط مکتوب نامه متوجه خواهید شد . روش سرگرم‌کننده آن‌ها برای توسعه آن و پاسخ‌های عالی که ارائه کردند برای دادن نمره عالی به این آزمون کافی بود. مورد نظر؟ دستورالعمل ها را یاد بگیرید!

طلسم 1

بزرگ‌ترین عیب شما این است که فردی بی‌صداقت هستید. بیشتر روزها، شما با هدف ساده به دست آوردن منافع، فریبکارانه عمل می کنید، صرف نظر از اینکه این کار به دیگران آسیب می رساند یا خیر. شما به عواقبی که در نتیجه فریب شما به وجود می آید اهمیت چندانی نمی دهید.

طلسم 2

شما فردی هستید که وقتی دیگران موضوعی را برای شما توضیح می دهند یا راز مهمی را به شما می گویند، توجهی نمی کنید. به تلاش های طرف مقابل علاقه یا همدردی نشان نمی دهید که باعث می شود شما را خودخواه بدانند و فقط به خودتان فکر کنید.

طلسم 3

اعتراف به اشتباهات خود برای شما دشوار است و از ایده عذرخواهی از افرادی که تحت تأثیر اشتباهات شما قرار گرفته اند، خوشتان نمی آید. اگرچه عزیزانتان به روش های مختلفی به شما توصیه کرده اند که این وضعیت را تغییر دهید، اما شما آن را در نظر نمی گیرید و به آن ادامه می دهید. این امر در برخورد با دیگران مشکل زیادی ایجاد می کند.

طلسم 4

شما معمولاً بر ایده، نظر یا مواضع خود پافشاری می کنید، حتی اگر اشتباه می کنید. شما در ذهن خود احساس می کنید که گفتار یا اعمال شما درست است و تمام تلاش خود را می کنید تا لجبازی خود پیروز شود. این شروع یک درگیری بزرگ با دیگران خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • M.b
    0

    همه نظراتی که در مورد من نوشته بودی برعکس بود





    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • مریم
    0

    اصلا در مورد من هیچی درست نبود من طلسم ١ را انتخاب کردم وآدمی هستم که از دروغ ودروغگو متنفرم. البته نکته مثبتی در هیچ کدوم نبود.