تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک بازیگر هالیوودی انتخاب کن تا بگم چه مردی گیرت میاد در آینده

امروز از شما دعوت می کنیم تا یک تست ساده بگیرید و بفهمید که چه نوع مردانی را دوست دارید.

کدخبر : 18269
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی با سلبریتی

1. رایان رینولدز

شما مردانی را دوست دارید که می توانند در هر شرایطی از شما محافظت کنند و همچنین در مواقع سخت از شما حمایت کنند و کمک کنند. معلوم می شود که شما فردی درونگرا با دنیای درونی غنی هستید، بنابراین یک مرد ساکت مناسب شما نیست، زیرا در شرکت او به زودی خسته خواهید شد.

2. براداس پیتاس

شما می خواهید یک زندگی کامل و هیجان انگیز داشته باشید. زندگی مجلل، محبوبیت و شهرت برای شما کلمات خالی نیستند، بنابراین انتخاب براد تعجب آور نیست، زیرا شما همه چیزهایی را که برای رسیدن به موفقیت در زندگی خود نیاز دارید، دارید.

3. تام هاردی

شما جذب مردان مرموز می شوید. ممکن است مردم شما را فردی آرام، ساکت و محجوب تصور کنند، اما در واقع شما پرانرژی، گاهی اوقات حتی بسیار پرشور هستید و عاشق کشف چیزهای جدید هستید.

4. دواین راک جانسون

شما مردان قوی و با اعتماد به نفس را ترجیح می دهید، بنابراین به دنبال مردی هستید که با او احساس کنید پشت یک دیوار سنگی هستید. شما فردی وفادار هستید و برای روابط مبتنی بر اعتماد ارزش قائل هستید.

5. دنزل واشنگتن

شما مردان سخت کوش، باز و صادق را دوست دارید. پول و شهرت چیزهایی نیستند که شما را در زندگی خوشحال می کنند. احساسات صادقانه چیزی است که واقعا برای شما مهم است!

6. جانی دپ

شما جذب افرادی با ماهیت هنری می شوید. شما می خواهید در کنار یک مرد احساس راحتی، آرامش و امنیت کنید، کنار آتش بنشینید، آهنگ بخوانید، قهوه داغ بنوشید و تا صبح با او گپ بزنید.

7. پیرس برازنان

شما مردان باهوشی را دوست دارید که می توانند هوشمندانه تصمیم بگیرند. شما علاقه ای به مردان جوان و بی تجربه و عاشقانه های معمولی ندارید. شما فردی جدی هستید و می خواهید روابط قوی ایجاد کنید. برای تحت تاثیر قرار دادن شما، شریک زندگی شما نه تنها باید باهوش باشد، بلکه باید محترم، شایسته و قابل اعتماد نیز باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: