طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | میخوای آدم خوشبختی بشی با متولدین این ماه ها ازدواج کن

در دنیای فوق العاده جذاب طالع بینی، هر علامت زودیاک ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارد که شخصیت و رفتار آن‌ها را شکل می‌دهد.

کدخبر : 18274
سایت سرگرمی روز :

طالع بینی مهربان ترین ماه ها

مثلا برخی از علائم زودیاک مهربان ترین و دلسوزترین افرادی هستند که تا کنون در زندگی دیده اید. ما در این مطلب به معرفی مهربان ترین و دلسوزترین متولدین ماه‌های سال پرداخته ایم. با ما همراه باشید!

خرداد، جوزا

سیاره متولدین خرداد، عطارد است. این افراد ذاتا افراد مهربان و دلسوز هستند، به طوری که همیشه نگران خانواده و اعضای فامیل‌شان هستند. مطمئنا تشخیص یک مادر خرداد ماهی کار سختی نیست، زیرا آن‌ها آنقدر خیلی به فرزندانشان توجه می‌کنند. مهم نیست انجام یک کار چقدر سخت باشد، یک خرداد ماهی برای خوشحال کردن اطرافیانش هرکاری انجام می‌دهد. به همین دلیل اگر کسی نگرانی یا ناراحتی داشته باشد، حتما به خرداد ماهی‌ها مراجعه خواهد کرد.

تیر، سرطان

ماه بر تیر ماهی‌ها حاکم است. یکی از ویژگی های شخصیتی تیرماهی ها نگرانی است که باعث شده این افراد به دلسوزترین، مهربان ترین و فهمیده ترین متولدین سال تبدیل شوند. این نشانه زودیاک نسبت به دیگران دلسوز‎ و مهربان هستند. متولدین تیر همیشه جویای احوال دیگران هستند و همین باعث می‌شود، پیوند عمیقی با اطرافیانش داشته باشند.

مرداد، اسد

مرداد ماهی‌ها دلسوزترین کسانی هستند که واقعاً از صمیم قلب به دیگران اهمیت می‌‌دهند و به آن‌ها کمک می‌کنند. در واقع متولدین مرداد دائما آماده کمک به اطرافیانشان و حتی غریبه ها هستند. این حس همدلی از درک و هوش آن‌ها سرچشمه می‌گیرد. به همین دلیل اگر احساس کنند کسی نیاز به کمک دارد، در همکاری با آن‌ها دریغ نخواهند کرد.

مهر، میزان

مهرماهی ها ماموران صلح و دوستی هستند. آن‌ها به عدالت پایبند هستند و با همه رفتاری برابر و برخوردی عادلانه دارند. متولدین مهر به مهربانی، دلسوزی و بردباری شهره هستند. به همین دلیل ارتباطات قوی با دیگران دارند.

بهمن، دلو

متولدین ماه بهمن در مقایسه با سایر ماه‌ها از همه دلسوزترند. آن‌ها با قلب‌شان بر دیگران حکم فرمایی می‌کنند. با این حال تنها نقطه ضعف متولدین این ماه نگرانی و حساسیتی است که نسبت به اطرافیان و عزیزان‌شان دارند. متولدین بهمن به دیگران کمک می‌کنند و همیشه در حال انجام کارهای بشردوستانه هستند.

اسفند، ماهی ها

مهربانی و ابراز محبت اسفند ماهی‌ها دست خودشان نیست، آن‌ها به راحتی ابراز محبت می‌کنند و دلسوزی خاصی نسبت به افراد اطرافشان دارند. متولدین این ماه حتی اگر خودشان نخواهند نیز باز در حال محبت و کمک به دیگران هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: