سوکجین ( ورد واید هندسام) از سربازی برگشت | ملاقات اعضای بی تی اس مقابل پادگان با فان ترین حالت ممکن با هیونگ گروه+ عکس و فیلم

تست: یک گربه را انتخاب کنید و ببینید کارما چگونه به شما پاداش می دهد

کدخبر : 18284
سایت سرگرمی روز :

احتمالش کم است که شما اسم گروه بی تی اس را شنیده باشید، اما ندانید که کیم سوکجین کیست. کیم سوکجین بی تی اس همان جین از گروه پرطرفدار بنگتن است. در واقع می‌شود گفت که جین نام هنری این شخصیت جذاب موسیقی به حساب می‌آید. طرفداران کیم سوکجین بی تی اس اعتقاد دارند که او کمی پر رمز و راز است و به همین علت علاقه دارند که او را بهتر بشناسند. حالا اگر شما هم از طرفداران این خواننده جذاب هستید پیشنهاد ما برای بهتر شناختن او دنبال کردن همین مطلب ما تا انتها است.

190F0DA5-AA5E-4BCF-B5CB-C5D879962736

آشنایی با کیم سوکجین بی تی اس

کیم سوکجین متولد سال ۱۹۹۲ میلادی (۱۳۷۱ شمسی) است. او در کره جنوبی متولد شده و خانواده‌اش اوضاع مالی بسیار خوبی داشتند. پدر کیم سوکجین مدیرعامل یک شرکت معتبر بود و مادرش هم به دلیل اوضاع خوب مالی تنها خانه داری می‌کرد. کیم سوکجین یک برادر بزرگتر از خودش دارد.

D860A45A-8F34-4A1B-86EC-427B3C906252

پدر جین به دلیل شغلی که داشت به طور مرتب به سفر می‌رفت. او در طی این سفرها جین را هم با خودش می‌برد. بردن جین کم سن به سفرها موجب شد که او در سن پایین بسیاری از کشورهای مختلف جهان را ببینید. البته او علاوه بر سفر در طی دوران راهنمایی مدتی هم در استرالیا سپری می‌کرده است. پس رفت و آمد جین با کشورهای مختلف تنها به واسطه سفر نبوده و او مدتی هم از راه تحصیل زندگی را استرالیا سپری کرده است.

جین به ورزش‌هایی مانند گلف و شنا علاقه دارد و در طی دوران کودکی هم آن‌ها را دنبال می‌کرده است. کیم سوکجین بی تی اس به واسطه برادرش به موسیقی علاقمند شد و در نهایت با عضویت در گروه بی تی اس خیلی زود به شهرت رسید.

منبع: سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • Parya
    0

    خوش اومدی جین عزیز 🙂💜