طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | یک ماه انتخاب کن و اتفاقات ماه آینده رو پیش بینی کن

ماه یکی از مرموزترین اجرام آسمانی است. به محض فرا رسیدن شب، او شروع به نگهبانی از خواب زمین می کند و با مهربانی از سیاره مورد علاقه خود مراقبت می کند. و در هنگام خواب چه معجزاتی برای او اتفاق می افتد؟ این ماه است که موفق می شود شاهد آنها باشد! ماه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و ببینید چه رازی به زودی برای شما فاش خواهد شد.

کدخبر : 18297
سایت سرگرمی روز :

طالع بینی با انتخاب ماه

ماه اول

شما چیز زیادی در مورد خانواده خود نمی دانید... شاید در کودکی در مورد مادربزرگ ها و پدربزرگ هایتان، از زندگی آنها در روستاها و ماجراهای زندگی به شما گفته می شد. با این حال، همه چیز قابل انتقال نیست و هنوز چیزهای زیادی از شما پنهان می ماند. اما یک نفر در شجره نامه شما وجود دارد که باید بیشتر از آنچه اکنون در مورد او می دانید بدانید. خیلی زود می توانید کمی به شخصیت او نزدیک شوید. در نهایت خواهید فهمید که از چه کسی ویژگی های شخصیتی خاصی را اتخاذ کرده اید. راز شجره نامه شما به زودی برای شما فاش خواهد شد، نکته اصلی این است که مراقب باشید و با لذت به داستان های بستگان خود در مورد گذشته خود گوش دهید.

ماه دوم

اسرارآمیزترین چیز برای یک انسان گاهی خودش باقی می ماند. در طول کل زندگی، ما یاد نمی‌گیریم آنقدر خودمان را بفهمیم که بتوانیم اعمالمان را سال‌ها قبل پیش‌بینی کنیم. بنابراین، کشف چیز جدیدی در خودمان همیشه برای ما مهم است! ویژگی متمایز شما عشق شما به خودسازی و خودشناسی است. بنابراین، خیلی زود می توانید به حقیقتی که مدت ها به دنبال آن بودید برسید. این راز شخصی است که برای شما فاش خواهد شد. پاسخ سوالی را دریافت خواهید کرد که مدت هاست شما را آزار می دهد و شما را مجبور به حرکت به جلو می کند.

ماه سوم

شما توسط افراد زیادی احاطه شده اید. برخی از مردم برای شما عزیزتر هستند، در حالی که برخی دیگر شما از آنها فاصله می گیرید. کسانی هستند که از همان کلمه اول آنها را می فهمید و کسانی هستند که در چشم شما "اسب سیاه" هستند. شما نمی توانید رفتار چنین فردی را پیش بینی کنید یا انگیزه های او را تعیین کنید. او مرموز و از شما دور می ماند. اما خیلی زود سرنوشت شما را رو در رو می کند و بالاخره می توانید یک صحبت صمیمانه داشته باشید! به این ترتیب می توانید برای خود توضیح دهید که چرا این شخص به این شکل رفتار کرده است. شما رازی را کشف خواهید کرد که برای مدت طولانی برای شما دست نیافتنی و غیرقابل دسترس باقی مانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: