فال راز | فال راز فردا

فال راز فردا 24 خرداد ماه | فال راز شما برای فردا چه چیزی را فاش میکند؟

فال راز خود را در سایت سرگرمی روز بصورت دقیق و درست و روزانه بخوانید.

کدخبر : 18311
سایت سرگرمی روز :

 فال راز ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

یادتان می آید وقتی که بچه بودید و می خواستید از رویاهایتان حرف بزنید چقدر تصورات تان را باور داشتید؟ خب، این کاری است که باید با هر خواسته ای انجام دهید. پنهانی در درون خود وانمود کنید هم اکنون به خواسته تان رسیده اید. مثلا اگر خواهان دوستانی هستید، باور کنید یا وانمود کنید همین الان دوستان فوق العاده ای دارید. وقتی کفه ی ترازو به نفع تجسم و احساسِ داشتن، سنگین تر از کفه ی احساسِ نداشتن شد، دوستان دلخواه تان وارد زندگی تان می شوند.

این فرمول ساده درمورد هر خواسته ای صدق می کند.

 فال راز ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

اگر در ارتعاشات تان نیاز به پول حس شود، همین طور نیاز به پول را جذب خواهید کرد. باید راهی پیدا کنید که در همین بی پولی، همین الان خوشحال باشید، همین الان احساس خوبی داشته باشید، و همین الان شاد باشید، زیرا وقتی هم که پول دارید، همین حس ها را احساس می کنید. پول خوشبختی نمی آورد؛ ولی خوشبختی پول می آورد!

 فال راز ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

اگر تازه شروع به استفاده از اصول قانون جذب کرده اید، توصیه ی من به شما این است که در ابتدا تمرکزتان را روی فرکانس وجود خود بگذارید. خواسته ی خود را طلب کنید و سپس روی درون خود کار کنید؛ تلاش کنید فرکانس وجودی خود را از راه افکار و احساسات خود ارتقا دهید. فرکانس خود را هماهنگ با کائنات تنظیم کنید.

فرکانس کائنات، فرکانس خیر مطلق است.

 فال راز ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

از قدرت کائنات استفاده کنید و پیش از این که راه بیفتید تصور کنید ترافیک روان خواهد بود و مسیر را با آسودگی و خوشحالی طی خواهید کرد و به موقع به مقصد خواهید رسید.

از رانندگی لذت ببرید!

 فال راز ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

زندگی تو در اختیار خودت است. مهم نیست که الان در کجا هستی و چه بر سر زندگی ات آمده است. تو می توانی آگاهانه افکار خودت را انتخاب و زندگی ات را متحول کنی. وضعیتی به نام یاس وجود ندارد. تک تک موقعیت های زندگی ات می تواند دگرگون شود!

 فال راز ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

نیرویی به اسم نفرت وجود ندارد. نفرت صرفا نبود عشق است، همان طور که تاریکی نبود نور است. فقر نبود فزونی است، بیماری نبود سلامتی، و غم نبود شادی. هر منفی ای نبود یک چیز مثبت است.

خیلی خیلی خوب که این را بدانید.

 فال راز ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

اگر کسی پول را حقیر بشمارد هرگز نمی تواند آن را به سوی خود جذب کند.

 فال راز ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

جمله تاکیدی:

جایی هست ک جز تو هیچ کس نمی تواند آن را پر کند. کاری هست که جز تو هیچ کس قادر به انجامش نیست.

 فال راز ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

من به قدرت و تواناییهای خود ایمان دارم. من احساس قدرت، سرعت و حرکت می کنم. به خود اعتماد دارم و موفق می شوم، اعتماد به نفس من مرا جذاب و محبوب می کند.

 فال راز ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

بر شیر بتاز تا ناپدید شود. فرار کن تا دنبالت کند.

 فال راز ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

من به دیگران کمک می کنم آنچه را که می خواهند به دست آورند و از این کار لذت می برم من به همه عشق می ورزم و این دلیل موفقیت من است.

 فال راز ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

تو دلت می خواهد از افکار خودت آگاه باشی و افکارت را با دقت انتخاب کنی و دلت می خواهد در این زمینه سرگرم شوی، چون تو شاهکار زندگی خودت هستی. تو میکل آنژ زندگی ات هستی.

دکتر جوویتل

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: