فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت امروز یکشنبه 25 شهریور 1403

برای فال تاروت، شما بیشتر می‌توانید در مورد تاروت و نحوه استفاده از آن برای پیش‌بینی آینده و شناخت بهتر خود و دیگران بخوانید.

کدخبر : 21688
سایت سرگرمی روز :

فال تاروت متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت ملکه جام

فروردینی ماهی جان، لازم نیست همه چیز را خیلی شخصی بگیرید، برج حمل. ممکن است امروز کمی احساس کنید توسط کسی که با او صحبت کرده اید خیانت شده است. گاهی اوقات شما با آسیب پذیری دست و پنجه نرم می کنید زیرا از آسیب دیدن می ترسید. بنابراین وقتی تنش یا درگیری بین شما و یکی از نزدیکانتان وجود دارد، تمایل دارید آن را بیش از حد شخصی بگیرید. اما مسئله این است که شما به همان اندازه آنها ناقص هستید و همچنین باید در قبال اقدامات خود که ممکن است در این امر نقش داشته باشند، پاسخگو باشید. ملکه جام ها به ما یادآوری می کند که همه ما انسان هستیم و به جای اینکه از اعمال دیگران صدمه ببینیم، باید برای درک انگیزه آنها وقت بگذاریم. اگر بتوانید درک کنید که چرا آنها کاری را که انجام دادند، پس هر دوی شما می توانید از جایی که درک متقابل داشته باشید به سمت یک راه حل تلاش کنید.

فال تاروت متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت نوباوه شمشیر

اردیبهشت ماهی، شاید قبل از اقدام، کمی زمان بیشتری را صرف فکر کردن به مسائل کنید، ثور. در حال حاضر احساس می‌کنید سرتان در جای مناسبی برای غلبه بر تعارض و رفع سوء تفاهم‌ها قرار دارد، اما این بدان معنا نیست که طرف مقابل آماده است. من می دانم که شما فقط می خواهید این مشکل را حل کنید تا همه چیز خوب باشد، اما باید بدانید که قرار نیست همه چیز مطابق شرایط شما باشد. شما نیت خوبی دارید که عالی است، فقط فعلا صبور باشید. به زودی فرصت صحبت کردن را خواهید داشت. به جای آن این زمان را صرف کنید و به این فکر کنید که چگونه برای بیان نارضایتی خود برنامه ریزی می کنید.

فال تاروت متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت ملکه 

خرداد ماهی عزیز، تو یک پروانه اجتماعی هستی، جمینی. شما می دانید چگونه دیگران را دور هم جمع کنید و اوقات خوبی را سپری کنید. و چیزی که در مورد شما وجود دارد این است که علیرغم اقشار مختلف زندگی، همه دوستان شما از آنها آمده اند، همه به خوبی با هم ترکیب می شوند. با کارت تاروت امپراتور، شاید امروز یکی از آن روزها باشد. جایی که با دوستان قدیمی که مدتی است با آنها صحبت نکرده اید تماس می گیرید و افراد را دور هم جمع می کنید. چرا که نه؟ امروز در مورد پرورش جامعه شما از مردم است.

فال تاروت متولدین تیر

کارت تاروت: کارت دو شمشیر

تیرماهی جان، امروز سئوالی نپرس که نمیخواهی جوابش را بدانی، سرطان. ممکن است امروز احساس کنجکاوی فوق العاده ای داشته باشید، اما من همین الان به شما می گویم، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که دور و برتان بگردید و بفهمید. جهل سعادت است و در حالی که دانستن چیزها مهم است، ما نیازی به دانستن همه چیز نداریم. دانش گاهی اوقات با باری همراه است، پس فقط آن را درک کنید. بهترین توصیه من امروز برای شما این است که فقط در مسیر خود بمانید. چیزی که نمی دانید به شما آسیب نمی رساند.

فال تاروت متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت ملکه سکه

مرداد ماهی، صبور باشید و مطمئن شوید که به طور کامل به همه چیز فکر می کنید، لئو. تصمیمی وجود دارد که در حال حاضر به آن فکر می کنید، اما درک کنید که وقتی به طور کامل به انتخاب خود متعهد شوید، دیگر راه برگشتی وجود ندارد. این ممکن است در رابطه با یک موقعیت شغلی خاص، قراردادی که ممکن است امضا کنید یا وضعیتی بین شما و یکی از نزدیکانتان باشد. هنگامی که صلح خود را می گویید، برای همیشه وجود دارد. بنابراین دوباره، فقط مطمئن شوید که برای در نظر گرفتن نتیجه بلندمدت وقت گذاشته اید. و به محض اینکه تصمیم خود را گرفتید، هیچ عقبگردی ندارید. تنها گزینه شما این است که به جلو بروید.

فال تاروت متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت چهار سکه

شهریور ماهی عزیز، ممکن است اخیراً احساس بی جهتی داشته باشید، باکره. انرژی خود را صرف کارهای اشتباه نکنید. در غیر این صورت، هیچ گونه پیشرفت یا حرکتی را در زندگی خود مشاهده نخواهید کرد. چهار پنتاکل در مورد استفاده از منابع محدود (پول، انرژی، ارتباطات) و استفاده عاقلانه از آنها به نفع خود است. عاقلانه تر کار کن نه سخت تر، باکره. امروز درباره انتخاب های عملی و انجام اقدامات مشخص است. ممکن است امروز مجبور شوید فداکاری هایی انجام دهید، باکره، اما بیهوده نخواهد بود.

فال تاروت متولدین مهر

کارت تاروت: کارت هفت چوبدست

مهرماهی عزیز، یکی از ویژگی های بزرگ شما توانایی شما در یافتن سازش در تقریباً هر موقعیتی است. شما دقیقا می دانید که برای راضی کردن هر دو طرف درگیر باید چه بگویید و چه کاری انجام دهید. با این حال، هفت چوبدست نشان می دهد که شاید سازش راه حلی برای این رویارویی خاص نباشد که ممکن است با آن دست و پنجه نرم کنید. اگر یکی از طرفین درگیر غیرمنطقی باشد، هیچ سازشی در آن وجود ندارد. به ارزش های خود پایبند باشید زیرا می دانید چه چیزی درست است. گاهی اوقات انجام کار درست به معنای عصبانی کردن چند نفر به عنوان وثیقه است. قرار نیست همه همیشه خوشحال باشند و این خوب است.

فال تاروت متولدین آبان

کارت تاروت: کارت هشت سکه

آبان ماهی عزیز؛ تسلیم نشو. شما خیلی روی درست کردن آن متمرکز هستید و این واقعیت را نادیده می گیرید که تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را انجام دهید. این می تواند مربوط به مهارت جدیدی باشد که می خواهید به آن دست پیدا کنید، پروژه خلاقانه ای که انجام داده اید یا موقعیت جدیدی که در محل کار دریافت کرده اید. این ممکن است در مورد زندگی عاشقانه شما نیز باشد، اگر احساس می کنید که در بهترین مکان برای شریک زندگی نیستید. هیچ کس از شما انتظار ندارد که کامل باشید، پس چرا فکر می کنید باید کامل باشید؟

فال تاروت متولدین آذر

کارت تاروت: کارت ملکه چوبدست

آذر ماهی عزیز، امروز کمی تند هستید. و این چیز خوبی است. گاهی اوقات، دریافت رفتار، احترام و تمجیدهایی که در زندگی شایسته ماست، نیاز به کمی توهین دارد. اجازه ندهید مردم فکر کنند که شما با گرفتن چیزی که لیاقتش را دارید زیاده روی می کنید. آن افراد نامربوط، ناامن و احتمالاً زشت هستند. امروز تو اون عوضی هستی فقط اگر دلیلی برای آن دارید لبخند بزنید. امروز به هیچ وجه نخور آن صورت عوضی در حال استراحت را گچ نگه دار، این چیزهای کوچک فقط به اندازه ای اهمیت دارد که شما اجازه دهید.

فال تاروت متولدین دی

کارت تاروت: کارت عدالت

دی ماهی عزیز، می‌توانی در مورد افرادی که تو را به هم ریخته‌اند ناله کنی و هرچه می‌خواهی دنیا را سرزنش کنی، برج جدی، اما در پایان روز، چیزی تغییر نخواهد کرد. ممکن است در حال حاضر کمی احساس ناامیدی داشته باشید. انگار قرار نیست همه چیزهایی که برای آن تلاش کرده اید باشد. این فوق‌العاده ناعادلانه است، هیچکس نمی‌تواند با شما در این مورد بحث کند. با این حال، غر زدن در مورد آن چیزی را تغییر نخواهد داد. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که خودتان را بلند کنید و به حرکت ادامه دهید. این را درک کنید، همه چیز به دلیلی اتفاق می‌افتد و اگر گهگاه بدی به طرفداران نرسد، چگونه باید رشد کنیم؟ شما به مقصد خود خواهید رسید، نگران نباشید. شما یکی از مصمم‌ترین نشانه‌های زودیاک هستید و جهنم مانند بزی که دقیقاً به آنچه می‌خواهد نمی‌رسد خشم ندارد. کارت عدالت یادآور این است که آنچه در اطراف می آید دور می زند. یک چیزی که می توانید از آن مطمئن باشید این است که آخرین خنده را خواهید گرفت.

فال تاروت متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت تک سکه

بهمن ماهی عزیز، شما این مشکل را خیلی بزرگتر از آنچه هست حل می کنید. ممکن است به طرز باورنکردنی غرق شده باشید، دلو. گویی ابزار یا منابع لازم برای انجام هر کاری را که در ذهن دارید ندارید. اما آس پنتاکلز یادآور این نکته است که تقریباً هیچ چیز بزرگ یا غیرممکنی برای ما وجود ندارد که بتوانیم آن را انجام دهیم، اگر ذهن خود را روی آن بگذاریم و رویکرد درست را پیدا کنیم. این همان چیزی است که شما از آن غافل هستید و نادیده می گیرید. شما این موضوع را در مسیر اشتباهی پیش می برید. یک رویکرد سازمان یافته و ساختار یافته پیدا کنید تا بتوانید کارها را عملی انجام دهید.

فال تاروت متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت تک جام

اسفند ماهی عزیز، امروز خرد خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. یک رشته فکری خاص وجود دارد که اخیراً دنبال کرده اید و در آن قرار گرفته اید. شما در مورد زندگی به روشی که جهان کار می کند و نحوه زندگی در آن نتیجه گیری کرده اید. و اگرچه این مکاشفه‌هایی که داشته‌اید برای شما و سفرتان فوق‌العاده مفید است، اما کسی در زندگی شما وجود دارد که می‌تواند از این موضوع نیز بهره ببرد. در زندگی، ما این لحظات نادر را تجربه می کنیم که در آن فرد مناسب در زمان درست حرف درست را به ما می گوید.

آن لحظاتی هستند که هرگز فراموش نمی کنیم و برای همیشه نگه می داریم. حتی اگر آن شخص یک غریبه یا یک دوست قدیمی بود که ارتباط ما با او قطع شد، کلمات برای همیشه با ما باقی می مانند. شما امروز برای کسی آن شخص هستید. اگرچه ممکن است اینطور به نظر برسد که گویی ما تنها کسانی در روی کره زمین هستیم که این احساس را داریم، اما اینطور نیست. به اشتراک گذاشتن احساسمان و آموخته‌هایمان می‌تواند به افراد کمک کند نه تنها کمتر در دنیا احساس تنهایی کنند، بلکه دلیلی را نیز برای او به ارمغان می‌آورند که به دنبال ادامه راه بوده‌اند. این شخص به دنبال نشانه ای از کائنات است و شما نشانه ای هستید که کائنات فرستاده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: