بسته معیشتی | بسته حمایتی | سبد کالا

اهدا سبد کالا 1 میلیون تومانی دولت برای مهر ماه | دریافت سبد کالا جدید دولت با ثبتنام جدید

مسئول کانون خادمیاران رضوی شهید پاکنژاد یزد: همزمان با هفته وحدت، تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان یزدی توزیع شد.

کدخبر : 21770
سایت سرگرمی روز :

​فلاح حسینی گفت:همزمان با هفته وحدت، ۲۰۰ بسته معیشتی به همت خیران و کانون خادمیاران رضوی شهید پاکنژاد در مسجد قندهاری یزد تهیه شد.مسئول کانون خادمیاران رضوی شهید پاکنژاد، ارزش این بسته‌های معیشتی را ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

فلاح حسینی افزود: این سبدکالا شامل مرغ، برنج، روغن و تخم مرغ است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان غربی از توزیع ۷ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان طی سال جاری خبر داد.

عزیز سهندی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان غربی از توزیع ۷ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی و ۲۸۵ دستگاه لوازم گرمایشی و سرمایشی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: همچنین امسال توسط گروه‌های جهادی در قالب طرح «نسیم برکت» به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر خدمات دندان پزشکی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه اشتغال زایی در سه محور فعالیت می‌کنیم، ادامه داد: طرح‌های خرد و مشاغل خانگی با عنوان طرح‌های اجتماع محور، شرکت کوچک با عنوان کارگاه محور و کارخانجات هم با عنوان بنگاه محور حمایت می‌شوند.

سهندی اضافه کرد: امسال ۴ هزار طرح کارگاه محور با پرداخت تسهیلات بانکی ۱۵۰ میلیون تومانی در حال اجرا ست همچنین ۱۸ مورد طرح کارگاه محور و چهار مورد طرح بنگاه محور به دلیل سنگین بودن رقم تسهیلات در دست بررسی هستند که امیدوار هستیم هر چه زودتر منجر به نتیجه شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین ظرفیت استان کشاورزی است، بنابراین بخش عمده‌ای از مشاغلی که ایجاد می‌شود در این عرصه است ولی در سایر عرصه‌ها نیز مشاغل زیادی به واسطه اجرای این طرح‌ها شکل گرفته است، ادامه داد: بعد از پرداخت تسهیلات برای پیشبرد اهداف، افرادی با عنوان تسهیلگر و مجری اشتغال در کنار کارآفرینان قرار دارند و به اجرای هر چه بهتر پروژه‌ها کمک می‌کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان غربی ارائه خدمات عمرانی و زیربنایی از جمله احداث مسجد، مدرسه، پل و راه همچنین خدمت رسانی به مردم در بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: همچنین در زمینه جمعیت و فرزندآوری نیز فعال هستیم و برای خانواده‌هایی که چندقلو دارند طرح‌های حمایتی با عنوان «لبخند مادری» را اجرا می‌کنیم همچنین در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی نیز حضور فعال و چشمگیر داشتیم.

وی به راه اندازی مدارس تولید در استان با مشارکت دانش آموزان در سلماس و روستاهای انزل و پر ارومیه اشاره کرد و بیان داشت: کارگاه خیاطی، تولید مبل و چرم به این شکل راه اندازی شده است و دانش آموزان همان مدرسه در شیفت بعد از ظهر مشغول به کار می‌شوند؛ که امسال نیز تلاش خواهیم کرد تعداد این مدارس را افزایش دهیم.

عزیزی به اجرای پویش راه ابریشم در استان با هدف حمایت از دانش آموزان پشت کنکور اشاره کرد و بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴ هزار بسته آموزشی بین این دانش آموزان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان غربی به توزیع بسته‌های کمک آموزشی شامل نوشت افزار و … در بین دانش آموزان خبر داد و گفت: امسال ۱۰ هزار بسته کمک آموزشی به ارزش هر کدام یک میلیون تومان در بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از تهیه و توزیع ۸۰۰ بسته «مهر تحصیلی» توسط ادارات اوقاف شهرهای استان در بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی صبح امروز_دوشنبه بیست‌وششم شهریور_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با توجه آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید ۸۰۰ بسته «مهر تحصیلی» توسط ادارات اوقاف شهرهای استان در بین دانش‌آموزان مازندرانی تهیه شد، اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از محل عوائد موقوفات نسبت به تهیه و توزیع بیش از ۸۰۰ بسته کیف و لوازم‌التحریر اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر یک از بسته‌ها حدود یک میلیون تومان است، افزود: این بسته‌های حمایتی شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی و سایر اقلام و ملزومات ضروری آموزشی است که در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی و متوسطه توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران معرفی خانواده‌های نیازمند را از سوی مراکز افق بقاع متبرکه دانست و گفت: اجرای امینانه نیات واقفان با هدف شفاف‌سازی فعالیت‌های مالی این اداره کل به صورت طرح‌های مختلف حمایتی در جامعه هزینه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از توزیع ۱۴۰۰ بسته بهداشتی و معیشتی به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریال توسط هلال احمر استان طی یکسال گذشته خبرداد.

حمید محبوبی با اشاره به اقدامات حوزه داوطلبان از شهریور سال گذشته تا شهریور امسال افزود: در قالب اجرای طرح هلال رحمت بسته غذایی در ایام نوروز و ماه رمضاk به ارزش ۲۹۰ میلیارد ریال توزیع شده است. 

وی با اشاره به اعزام کاروان سلامت جهت درمان ۴ هزار نفر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در مناطق محروم، گفت: برای ۱۴۰۰۰ بیمار نیازمند به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریال خدمت رسانی شده است. 

محبوبی ادامه داد: در قالب طرح ارمغان مهر و یلدانه نیز برای ۲۷۰۰ نفر به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال خدمت رسانی شده است. 

وی اظهار کرد: با هدف تقویت انبارهای امدادی، بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال اقلام اهدایی مردمی توزیع شده است. 

وی با اشاره به فعالیت ۲۴۸ خانه هلال در مناطق کم برخوردار استان، گفت: به تعداد ۱۱ مورد فعالیت توانمندسازی با محوریت مناطق کم برخوردار در ۶ شهرستان آذربایجان‌غربی اجرا شده است. 

محبوبی با اشاره به اخذ وام قرض الحسنه نیز اظهارکرد: ۱۵۳ مددجو در استان جهت اخذ تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۵۳میلیارد ریال معرفی شدند. 

مدیرعامل هلال احمر استان با اشاره به رشد عضویت در هلال احمر استان تصریح کرد: طی یکسال گذشته جذب اقشار مختلف جامعه جهت عضویت در جمعیت هلال احمر استان رشد ۲۷۶ درصدی داشته است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: