تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | چقدر قدرت تشخیص دروغ رو داری؟ یک تصویر انتخاب کن

یک بار در زندگی ام متوجه آسمانی پر از ستاره شدم و آن زمانی بود که به خانه پدربزرگ و مادربزرگم که در یک منطقه روستایی زندگی می کردند، می رفتم. وقتی آن را دیدم، نمی توانستم آن را باور کنم زیرا شگفت انگیز بود و احساس می کردم در فضا هستم. من هنوز به یاد دارم که برای قدردانی از این زیبایی نجوم برای چند دقیقه دراز کشیدم .

کدخبر : 18354
سایت سرگرمی روز :

بر اساس این تجربه، من می خواستم یک تست جدید ایجاد کنم و امروز آن را به شما ارائه خواهم کرد. هدف این بازی به قدری ساده است که 120 ثانیه کافی خواهد بود. سه گزینه وجود دارد و شما باید به یکی از آنها پایبند باشید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که آیا عادت به دروغگویی دارید یا خیر. مورد نظر؟ بیا اینجا!

سعی کنید تصور کنید که می خواهید آسمانی پر از ستاره را تجسم کنید و به شما این امکان داده شده است که فقط یکی از سه گزینه ارائه شده را مشاهده کنید، کدام گزینه را انتخاب می کنید؟ در انتخاب خود عجله نکنید و آن را با آرامش انجام دهید، زیرا شانس دومی وجود نخواهد داشت. من به شما توصیه می کنم در مشارکت خود صادق باشید. بسیار از شما متشکرم!

آسمان پر ستاره 1

در برخی مواقع معمولاً دروغ می گوید، اما او را پارسا می دانند. آنها مغالطه ای نیستند که به مردم آسیب جدی وارد کنند. با این حال، شما معمولاً خود را همانطور که هستید نشان می دهید و سعی نمی کنید شخصیتی را به تصویر بکشید که شما را نمایندگی نمی کند.

آسمان پر ستاره 2

شما از همان لحظه اول از اشتباهات متنفرید. شما همیشه در گفتن حقیقت خوب بوده اید، حتی اگر شما را به دردسر بیاندازد. شما آدم درستی هستید و هیچ کس باعث نمی شود نظرتان را تغییر دهید. این باعث شده است که اعتماد به نفس ایجاد کنید.

آسمان پر ستاره 3

معمولاً با هدف به دست آوردن منافع شخصی تمایل به دروغ گفتن دارید. شما هیچ پشیمانی یا توجهی ندارید که ممکن است سخنان شما باعث آسیب شود. این باعث می شود شما با تعداد زیادی از افراد مشکلات زیادی را ایجاد کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: