طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | متولدین هر ماه چه جمله دروغی و بیشتر به کار می برند!

چیزهایی وجود دارد که ما سعی می کنیم پنهان کنیم و چیزهایی هستند که به سادگی نمی خواهیم درباره خودمان با دیگران در میان بگذاریم.

کدخبر : 18373
سایت سرگرمی روز :

اگر می خواهید بدانید رایج ترین دروغی که با توجه به علامت زودیاک خود می گویید چیست، ادامه مطلب را بخوانید.

فروردین ماه - من خوبم!

شما می خواهید این تصور را از خودتان حفظ کنید که همیشه همه چیز خوب است، بنابراین وقتی خوب نیستید، می خواهید آن را بپوشانید. اگرچه این برای شما خیلی خوب پیش نمی رود، اما اگر دائماً از شما این سوال پرسیده شود، می تواند بسیار آزاردهنده باشد.

اردیبهشت ماه - من هرگز دروغ نمی گویم.

شما می خواهید از نظر اخلاقی در مقابل دیگران پاک بمانید. شما می خواهید آنها فکر کنند که انتخاب شما درست است و بنابراین راهنمایی شما همیشه قابل قبول است. برای حفظ این وضعیت، آنها نمی توانند هر از گاهی شما را یک دروغگو تصور کنند. اگرچه این نیز درست است که حتی می توانید در مورد دروغ دروغ بگویید.

خرداد ماه- من دنبالت می گردم.

تو در این بهترین نیستی صرف نظر از اینکه در مرحله درون نگری هستید یا به سادگی آن را فراموش می کنید، پیامک یا تماس نخواهید داشت. این تقصیر شما نیست که نمی توان به شما آنقدر اعتماد کرد، فقط چیزهای زیادی در ذهن خود دارید.

تیر ماه - من تقریبا تمام شده ام!

به سادگی حفظ زمان برای شما دشوار است. ممکن است بگویید فقط 5 دقیقه است، اما همه می دانند که حداقل به معنای حداقل نیم ساعت دیگر است. شما به این شهرت دارید که نمی توانید ضرب الاجل ها را رعایت کنید، با این حال همه از شرکت شما لذت می برند زمانی که شما در نهایت مایل به حضور شدید.

مرداد ماه- چیز مهمی نیست!

شما می دانید که این یک معامله بزرگ است و دقیقاً همین احساس را دارید. شما به سادگی قادر به اعتراف آن نیستید و می خواهید نشان دهید که به راحتی با هر موقعیتی برخورد می کنید. اگرچه این درست نیست، زیرا همه چیز به دلیل قلب بزرگ شما عمیقاً شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

شهریور ماه- متوجه شدم!

اشکالی ندارد که همه پاسخ ها را نداشته باشید. شما مجبور نیستید همه چیز را در مورد همه چیز در جهان بدانید، حتی اگر فوق العاده باهوش باشید. گاهی اوقات خوب است بگوییم «نمی‌فهمم». یکبار امتحان کنید درست می شود.

مهر ماه- من به کسی نمی گویم!

دیگران به شما اعتماد می کنند و با بسیاری از افراد به خوبی کنار می آیید، به همین دلیل شایعات از شما دور نمی شوند. داشتن کسی که به شما اعتماد داشته باشد، یک پیوند بسیار قوی ایجاد می کند. از آنجایی که شما همچنین می‌خواهید این احساس را در دیگران ایجاد کنید، اغلب یک یا دو چیز را به بیرون تف می‌دهید که نباید انجام دهید.

آبان ماه - من نمی بخشم!

گاهی اوقات می توانید به یک انتقام جوی بسیار وحشی تبدیل شوید، اما مدت زیادی دوام نمی آورد. به محض اینکه آرام می شوید و قلب بزرگ شما به میدان می آید، بلافاصله به یاد می آورید که بخشش بسیار مهم است و حداقل به اندازه دیگران به شما خدمت می کند.

آذر ماه- الان انجامش می دهم!

شما نمی خواهید. دوست دارید کارها را به تعویق بیندازید و وقت بگذارید. در حقیقت، شما تحت فشار بسیار بهتر کار می کنید، و اگر کاری را انجام دهید، مطمئناً بلافاصله انجام نمی شود. خوشبختانه، شما کار فوق العاده ای انجام می دهید که به آن افتخار می کنید.

دی ماه - من نمی خندم، قول می دهم.

سعی می کنید قضاوت نکنید، اما به نوعی نمی توانید. شما می خواهید مردم به شما اعتماد کنند و به روی شما باز شوند، بنابراین همیشه قول می دهید که آنها را مسخره نکنید. سپس شما آن را به هر حال انجام دهید. نه از روی بدخواهی، فقط یک تذکر کوچک به بقیه که چشمانشان را باز کنند.

بهمن ماه- شوخی کردم.

شما در مورد احساسات کاملا غیرقابل پیش بینی هستید، بنابراین بسیاری از مواقع زمانی که کنایه می کنید، مردم شما را جدی می گیرند. آنها ممکن است فکر کنند که شما بدبین هستید، اما زمانی که شما را بهتر بشناسند، متوجه می شوند که چقدر می توانید بامزه و بامزه باشید.

اسفند ماه- من فقط می خواهم یک بار آن را امتحان کنم.

شما هرگز چیزی را فقط یک بار امتحان نمی کنید. شما همیشه زیاده روی می کنید و کاملاً در این موضوع غوطه ور می شوید. شما یک شخصیت کاملاً اعتیاد آور هستید، خواه غذا، عشق، مواد مخدر و غیره. هر چه خوب است، به مقدار بیشتری از آن نیاز دارید. یاد بگیرید که قدر چیزهایی را بدانید که در زندگی شما وجود دارد و می توانید خیلی بیشتر راضی باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: