تست روانشناسی | روانشناسی

تست روانشناسی | بگو بچه چندمی تا بهت بگم چه سرنوشتی در انتظارته

هر یک از فرزندان خانواده دارای نوعی توانایی، استعداد، شخصیت و سرنوشت هستند.

کدخبر : 18374
سایت سرگرمی روز :

تست روانشناسی | با این حال، قوانینی در سرنوشت کودکان وجود دارد که ما از زمان های قدیم با آنها آشنا هستیم. امروزه حتی روان شناسان نیز به این واقعیت پی می برند. سرنوشت و شخصیت کودک نیز به تعداد فرزندان خانواده بستگی دارد.

تست روانشناسی بر اساس فرزند چندمی

فرزند اول

سرنوشت "قوی ترین" خانواده را ادامه می دهد. تکرار نمی کند، اما ادامه می دهد. شما این فرصت را دارید که کاری را که والدینتان شروع کرده اند، بهبود یا بهبود ببخشید. اولین فرزند "کارمای خانواده" را به عهده می گیرد - این چیزی است که آنها می گویند. هم خوب و هم بد. او باید با اشتباهاتی دست و پنجه نرم کند که والدینش نتوانستند با آن ها کنار بیایند. و شما باید فضایل خود را توسعه دهید. اولین متولد شده اغلب همان حرفه والدین خود را انتخاب می کند. سنت های سلسله را ادامه می دهد و آنها همیشه در این امر پیش می روند. مهاجرت به خارج از کشور توصیه نمی شود - بهتر است در کشور خود بمانید. فرزند اول قدرت و انرژی زیادی برای حل وظایف محول شده به خانواده دارد. او خاص است. او به تمام معنا وارث است.

فرزند دوم

کمی انرژی کمتری دارد - اما او مجبور نیست مسائل جدی خانوادگی را حل کند. او بیشتر به سرنوشت والد "ضعیفتر" ادامه می دهد. او اغلب به دلیل تمایلات هنری خود یک حرفه هنری را انتخاب می کند. او تغییرات را سریعتر می پذیرد، تغییرات اغلب برای او مفید است. انعطاف پذیرتر، در روابط موفق تر و گاهی اوقات در زندگی خصوصی خوش شانس تر.اما فرزندان دوم خانواده تمایل دارند از برادر/خواهر بزرگ‌تر خود پیشی گرفته و یک قدم جلوتر از آنها بایستند. این افراد عموما جاه طلب و بـه دنبال کسب موفقیت های بیشتر هستند اما بـه ندرت خودخواه و از خود راضی می‌شوند. انها بـه تعیین اهداف بزرگ برای خود علاقه بسیاری دارند. بهمین خاطر تعداد شکست های شان بیشتر از بقیه اسـت

فرزند سوم

از تعهدات معاف است. او می تواند هر طور که می خواهد زندگی کند، او مجبور نیست به هیچ "تعهدی" عمل کند. او در روحش فرزندی پاک باقی می ماند. راه کاملاً برای او باز است. تنها کاری که او باید انجام دهد این است که خواهر و برادر بزرگترش را دوست داشته باشد و به آنها کمک کند تا "سرنوشت خانوادگی" تحمیل شده بر آنها را محقق کنند. سومین متولد شده امکانات زیادی دارد. و عشق بیشتری نسبت به دو مورد دیگر دریافت می کند.

فرزند آخر

سپس همه چیز از فرزند چهارم شروع می شود. چهارمین فرزند اول و پنجمین فرزند دوم و غیره خواهد بود. این فقط یک نظریه است که بیشتر بر اساس مشاهدات است. اما حقیقتی در آن نهفته است. نکته این است که همه فرزندانمان را به یک اندازه دوست داشته باشیم. و به یاد داشته باشید که هر کسی در این دنیا شغلی دارد.البته این کودکان نیز بـه پیشی گرفتن از برادر/خواهرهای بزرگ‌تر از خود تمایل شدیدی دارند. در بسیاری مواقع نیز انسان های موفقی هستند و بـه پیروزی های بزرگی دست پیدا میکنند.

این افراد اغلب ورزشکاران، موسیقی دان ها یا هنرمندان موفقی می‌شوند. ته تغاری ها بسیار اجتماعی هستند، اگر چـه کمتر از برادر/خواهرهای خود مسوولیت پذیری کمتری دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: