تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک کفش انتخاب کن تا بگم آدم شجاع، بزدل خوش مشرب یا بد اخلاقی هستی

تست شخصیت شناسی کفش جذاب از نظر شما کدام است؟ راز درونی تان برملا می شود!

کدخبر : 18467
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی کفش: تست های روانشناسی امروزه کاربردهای زیادی دارند. حتی در بعضی شرکت ها برای آزمون های استخدامی خود با آزمون های شخصیت به ارزیابی توانایی های افراد می پردازند.

اگرچه صحت و سقم تست های روانشناسی هم مورد تایید و هم تردید افراد قرار گرفته است، اما هنوز طرفداران خود را دارد. بسیاری می گویند بعضی نکات پنهان شخصیتی شان با این تست ها فاش می شود.

بین موارد زیر کدام کفش را ترجیح می دهید یا جذاب تر می بینید؟

  •     دمپایی لاانگشتی
  •     کفش پاشنه لژدار
  •     کفش اسپرت و ورزشی
  •     کفش پاشنه دار معمولی

نتایج تست شخصیت شناسی کفش:

دمپایی لاانگشتی

تست شخصیت شناسی کفش: افرادی که این مدل دمپایی را به عنوان کفش دوست دارند، کسانی هستند که مشکلی با چالش های سخت ندارند.آنها همچنان که سختی ها در مسیرشان قرار می گیرد، سرشان را بالا گرفته و لبخند می زنند.

کیتی کلادا می گوید: “علاقمندان این نوع کفش آمادگی هر چیزی را دارند، رفتارشان دوستانه و بی شیله پیله است. چنین افرادی به صورت ناگهانی می تواند هر کاری را انجام داده و با لحظه پیش می روند، بدون اینکه به دنبال یک “چیز مناسب” بوده و یا رفتار و کارهایشان طبق انتظارات بقیه باشد.”

کفش پاشنه لژدار

تست شخصیت شناسی کفش: علاقمندان به کفش لژدار در تست روانشناسی کفش ، افرادی هستند که در زمان مواجه شدن با سختی ها، آرام و خونسرد هستند. آنها اجازه نمی دهند فشارهای مختلف موجب حواس پرتی و دستپاچگی آنها شود.

با استفاده از منطق و مهارت های اجتماعی راه حلی برای مشکل پیدا کنند. طبق گفته کلادا چنین فردی خود رای است و احساس قوی به خود دارد و اخلاقش با دیگران بسیار دوستانه و خوش مشرب است.

کفش اسپرت و ورزشی

تست شخصیت شناسی کفش: علاقمندان به این نوع کفش سرشار از انرژی و ایده هستند. طبق گفته این نویسنده :”کفش ورزشی بسیار متنوع است، کسی که این کفش انتخاب اوست فردیست که می خواهد انواع گزینه و ایده های مختلف را امتحان کند.

این افراد بسیار پر انرژی بوده و سن و سال نمی شناسند. آنها به راستی نه جوان و نه پیر هستند. آنها با خوش مشربی و اخلاق شاد و دوستانه ای که دارند افراد زیادی در کنار خود دارند تا به آنها در عبور از سختی ها و چالش ها کمک کنند.

از آنجا که چنین فردی بسیار به روابطش اهمیت می دهد، همیشه در مواقع سخت افراد زیادی از او حمایت می کنند.”

کفش پاشنه دار معمولی

تست شخصیت شناسی کفش: هیچ چیزی نمی تواند در سر راه طرفداران این کفش قرار بگیرد، چنین شخصی مظهر شجاعت و بلوغ است. وی به جای آنکه در شرایط سخت احساساتی شود، کنترل اوضاع را در دست گرفته و سعی می کند تا حد امکان عمل گرا باشد.

کلادا می گوید: “چنین شخصی در بین طرفداران دیگر کفش ها، بالغ تر است. وی شخصی مراقب، کارآمد و قدرتمند است و معمولا نقش رهبری و مدیریت را به عهده دارد. وقتی همه چیز در اطراف شما به هم ریخته شود، خانمی که با چنین کفشی راحت است می آید و می گوید:”چه شده؟” و سپس پا پیش گذاشته و خودش کنترل امور را به دست گرفته و سعی در حل و فصل مسئله می کند.”

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: