تست شخصیت شناسی | تست شخصیت

تست تعهد | مجردی برای شما بهتر است یا متاهلی؟

با تست شخصیت شناسی جذاب و جدید با سایت سرگرمی روز همراه باشید.

کدخبر : 18498
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی | روانشناسی تعهد (Acceptance and Commitment Therapy, ACT) یک روش درمانی روانشناسی است که بر اساس پذیرش و انعطاف پذیری روانشناختی کار می‌کند. این روش به افراد کمک می‌کند تا افکار منفی را بپذیرند و با پشت سر گذاشتن آن به سمت زندگی هدفمند و معنا دار حرکت کنند.

تست شخصیت شناسی

اگر تصویر 1 را انتخاب کرده اید

مجرد بودن برای شما خوب است، به شما انگیزه می دهد که سخت کار کنید و از هر فرصتی برای کسب درآمد استفاده کنید

همچنین در طول مدتی که تنها هستید، اشتباهاتی را که در عشق مرتکب شده اید، کشف خواهید کرد، متوجه کمبودهای خود خواهید شد، سپس از آنها درس بگیرید و در عشق بعدی خود تغییر کنید . بنابراین، مجرد بودن باعث نمی شود احساس تنهایی کنید، برعکس، به شما کمک می کند تا نسخه کامل تری از خود شوید.در دوران مجردی اگر فرد مناسبی را پیدا کردید و از نزدیکانتان تایید می کنید، حتما باید پیشقدم شوید. اگر آن را از دست بدهید، پیدا کردن فرد مناسب تر برای شما دشوار خواهد بود.

 

اگر تصویر 2 را انتخاب کرده اید

مجرد بودن برای مدت طولانی شما را محافظه کار و تحمل نمی کند

وقتی قایق عشق می‌خواهد پهلو بگیرد، شما تصمیم می‌گیرید که عقب‌نشینی کنید. شما همیشه در مقابل آن شخص عقب نشینی می کنید و تردید می کنید. واضح است که با کمی تلاش هر دوی شما می توانستید دست به دست هم دهید، اما به دلیل عدم اعتماد به نفس، تسلیم شدن را انتخاب می کنید. بنابراین مجرد بودن برای شما خوب نیست، باعث از دست دادن اعتماد به نفس، از دست دادن امید در عشق می شود و بسیاری از روابط در زندگی شما بی سر و صدا می گذرد.

شما معتقدید که هر انتخابی جنبه های خوب و بد دارد، هیچکس بهتر یا بدتر نیست. تا زمانی که خود را بپذیرید و بر خود غلبه کنید، همه چیز به طور مثبت تغییر خواهد کرد. چیزی که بر مجرد یا متاهل بودن شما تأثیر می گذارد خانواده است. 

اگر تصویر 3 را انتخاب کرده اید

حتی اگر مجرد هستید، به خودتان اجازه نمی دهید که خسته شوید، زیرا دوست دارید با افراد جنس مخالف اطراف خود روابط تیره ای داشته باشید.

شما از تنهایی بسیار می ترسید. اگر می خواهید از تنهایی که شما را احاطه کرده خلاص شوید، یکی از این روابط "بی نام" را انتخاب کنید. در طول دوران مجردی به معنای عشق پی خواهید برد و به محض اینکه متعهد به عشق ورزیدید، خواهید فهمید که نیمه دیگر شما همان کسی است که می تواند در کنار شما باشد بقیه ی عمرت.

شما به نگرش ها و افکار اعضای خانواده خود بسیار علاقه مند هستید اگر آنها احساس کنند که معشوق فعلی شما بسیار خوب است، رابطه طولانی مدت با نیمه دیگر خود برقرار خواهید کرد. اگر خانواده شما مخالفت می کنند، انتخاب شما تسلیم شدن است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: