روانشناسی رابطه | مشاور روانشناسی رابطه

یک مرد واقعی چه چیزهایی و از زنش پنهان میکند | همه مردها این موارد و از زنشون پنهون میکنن

زن و مرد موجوداتی از دو سیاره هستند. ما متفاوت فکر می کنیم و می توانیم چیزهای مشابه را به روش های کاملاً متفاوت درک کنیم. در نتیجه، اغلب سوء تفاهم هایی ایجاد می شود که در طول زمان می تواند منجر به اختلافات جدی شود.

کدخبر : 18645
سایت سرگرمی روز :

امروز تصمیم گرفتیم کمی روانشناسی مطالعه کنیم و بفهمیم که اکثر مردان (واقعی!) چه چیزی را به زنان خود نمی گویند.

اینجا :

1. «ما عزیزانمان را ترک نمی کنیم. ما حتی عزیزان زمانی خود را فورا ترک نمی کنیم.»

آنها به ندرت زنان مورد علاقه خود را داوطلبانه ترک می کنند. حتی اگر احساسات فروکش کرده، سرد شده، محو شده باشند، مردان در نتیجه گیری عجله نمی کنند یا تصمیمات عجولانه نمی گیرند. آنها تمام تلاش خود را برای احیای رابطه انجام می دهند و امید را در روح خود می پرورانند که خیلی زود همه چیز مانند قبل خواهد شد.

2. "ما هم گاهی می ترسیم"

نیمه قوی بشریت، در کمال تعجب بسیاری، ترس های زیادی دارد. در مرحله آشنایی، اغلب از ترس طرد شدن از نزدیک شدن به یک زن می ترسند. در مرحله روابط و جلسات، بسیاری از این ترس را تجربه می کنند که انتظارات را برآورده نکنند و نتوانند بر محبوب خود غلبه کنند.

از آنجایی که یک مرد خانواده هستند، می ترسند که عزیزان خود را ناامید کنند. احساس ترس و غلبه بر آن کاملا طبیعی است. اما بعید است در مورد آنچه در درونشان می گذرد صحبت کنند.

3. "و ما از دریافت تعارف خرسندیم... حداقل گاهی اوقات"

نه تنها زنان با گوش خود عشق می ورزند. مردان همچنین از دریافت تعریف و تمجید از توانایی ها و مهارت های آنها در یک زمینه خاص خوشحال می شوند. البته آنها هرگز به ما نخواهند گفت که از ما انتظار سخنان خوبی دارند، اما شما یک آزمایش انجام دهید و ببینید وقتی بیشتر از او تعریف می کنید چه بال هایی پشت سر او رشد می کنند.

4. "ما هم کامل نیستیم، اما از اعتراف آن می ترسیم."

زنان و مردان با یک ویژگی جالب دیگر متمایز می شوند: اولی ها به معنای واقعی کلمه به همه چیز (مخصوصاً خودشان) شک دارند و آن را از دیگران پنهان نمی کنند. مردان نیز می دانند که ناقص هستند، اما شهامت اعتراف به آن را ندارند. در ظاهر او سوپرمن است، اما در درون او همان سوسک ها را دارد!

5. "بله، گاهی اوقات ما دوست داریم پیروزی هایمان را زینت دهیم."

این مرد نادری است که پیروزی های خود را کم اهمیت جلوه می دهد، برعکس، آنها را به میزان قابل توجهی تزئین می کند. اگر سابق او بود ، پس او یک مدل برتر بود. اگر سمت او باشد، پس فقط رئیس یک شرکت بزرگ است. خلاصه اغراق (کوچک یا بزرگ) نقطه قوت آنهاست!

نحوه برخورد با مردان پنهان کار

دلایل پنهان کاری مردان چیست؟ زندگی زناشویی میتواند دستخوش اختلافات بسیاری شود. یکی از علل بروز اختلافات زناشویی این است که زن با شوهر دروغگو و پنهان کار مواجه باشد. متاسفانه یک شوهر دروغگو و پنهان کار به هیچ عنوان نمیتواند در حل مسائل زناشویی کمک زیادی بکند. زیرا این صفات به خودی خود باعث بروز اختلافات و مسائل بسیاری میشود. برای بسیاری از زنان این سوال مطرح است که با شوهری که پنهان کار و دروغگو است چه باید کرد؟ نحوه برخورد با مردان پنهان کار چگونه است؟ دلایل پنهان کاری مردان چیست؟ این ها سوالاتی هستند که قصد دارید در این مقاله به پاسخ آنها بپردازید و به شما توضیح دهیم که چگونه باید با شوهر دروغگو و پنهان کار مواجه شد.

پنهان کاری مردان چه نشانه هایی دارد؟

اگر به همسرتان مشکوک هستید که چیزی را از شما پنهان می‌کند، بهتر است که به دنبال نشانه های پنهان کاری مردان بروید. بعضی از خانم‌ها اینگونه ابراز می‌کنند که شوهر من صادق نیست و دروغ می‌گوید. در این مواقع باید نشانه‌های پنهان را بشناسید تا بتوانید در مورد شریک زندگی خود تصمیم درستی بگیرید. تشخیص اینکه چرا مرد و شریک زندگی شما در حال پنهان کردن موضوعی است، کاری نسبتا دشوار است؛ به ویژه زمانی که همسر شما فرد باهوشی باشد. برخی از مهم‌ترین نشانه های پنهان کاری مردان شامل موارد زیر هستند:

سریعا عصبانی می‌شود و در مورد اینکه در آن لحظه کجاست، چیزی نمی‌گوید.

خیلی زود ناراحت می‌شود و همواره در حال ایراد گرفتن و سرزنش کردن شماست.

معمولا جزئیات نا مرتبط زیادی را بیان می‌کند. همسر پنهان‌کار سعی دارد جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارد که اصلا ارتباطی به موضوع اصلی ندارد.

مداوم حواس او به تلفن همراه است و چک می‌کند و با شما ارتباط چشمی نمی‌گیرد.

با شما ارتباط عاطفی و جنسی کمتری برقرار می‌کند.

پنهان کاری مردان چه نشانه هایی دارد؟

هر رفتاری که از ما سر می‌زند عواقبی دارد. عواقب پنهان کاری از همسر نیز می‌تواند باعث سستی پایه‌های خانواده و زندگی مشترک شود. در زندگی مشترک پنهان کاری هر یک از دو طرف چه مرد و چه زن عواقبی نظیر بی اعتمادی و از بین رفتن صمیمیت را به همراه دارد.

این موضوع درست است که هر فردی حتی پس ازدواج نیاز به مقداری حریم شخصی و خصوصی دارد، اما بین پنهان‌کاری و حریم خصوصی تفاوت زیادی به چشم می‌خورد. مخفی‌کاری یعنی اینکه فرد آگاهانه و با خواست خود تصمیم می‌گیرد که موضوعی را از همسر پنهان کند. همچنین از اینکه راز او آشکار شود، ترس دارد. به همین دلیل بهتر است از عواقب پنهان کاری از همسر آگاه شوید، عواقبی مثل:

پنهان کاری در یک رابطه چیزی شبیه فریب طرف مقابل است. صداقت همیشه و همه جا بهترین شیوه رفتاری است که می‌تواند به پایداری زندگی مشترک کمک کند.

حفظ اسرار بزرگ نوعی فریب است. گفتن حقیقت با گذشت زمان سخت‌تر و دشوارتر می‌شود.

دروغ پایه و اساس رابطه را سست و موجب فاصله گرفتن شریک از زندگی مشترک می‌شود.

همین که حس ششم فرد به او اخطار می‌دهد که همسر او در حال مخفی‌کاری است، یعنی جریانی در حال وقوع است که او از آن خبر ندارد. حالا اگر در زندگی مشترک هستید و به دنبال راه تشخیص پنهان کاری همسر می‌گردید، می‌توانید از روش‌های زیر کمک بگیرید و سوال‌های زیر را از خود بپرسید:

آیا رابطه عاطفی او با شما هنوز مثل قبل است؟! اگر نیست، پس باید به این موضوع که او در حال مخفی کردن چیزی از شماست، شک کنید. معمولا در چنین شرایطی شریک زندگی جملات عاشقانه را به کار نمی‌برد و گویا همه محبت‌های او تمام شده و در عوض به یک انسان بی حوصله و خشک تبدیل می‌شود.

دیگر برای صحبت کردن درباره هر موضوع مشترکی به چشمان شما نگاه نمی‌کند و جلوی ارتباط چشمی را می‌گیرد. در این مورد باید به اینکه در حال مخفی کردن چیزی از شماست، شک کنید.

بدون آنکه چیزی را به شما بگوید، تصمیم می‌گیرد و شما را در جریان موضوعات مرتبط با زندگی مشترک قرار نمی‌دهد.

از اینکه چقدر درآمد و پس‌انداز دارد، چیزی به شما نمی‌گوید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: