تست شخصیت شناسی | تست شخصیت

اگر این خط و تو کف دستت داری بدون که خیلی...

اگر چنین خطی روی کف دست خود داشته باشید این خبر و از دست ندید.

کدخبر : 18681
سایت سرگرمی روز :

شما به خصوص خوش شانس هستید اگر چنین خطی روی کف دست خود داشته باشید! ما به شما می گوییم چرا!

اعتقاد بر این است که کسانی که این خط را در کف دست چپ خود دارند فرشتگان نگهبانی دارند که در طول زندگی گام های آنها را تماشا می کنند. اگر شما هم احساس کرده اید که در هر شرایط سختی نیروی نامرئی به کمک شما می شتابد، بدانید که شما فرد بسیار خوش شانسی هستید!

خط فرشته نگهبان در بیشتر موارد در زیر خط زندگی در کف دست چپ قرار دارد که این دو به موازات یکدیگر قرار دارند. همه افراد به اندازه کافی خوش شانس نیستند که خط فرشته نگهبان داشته باشند، فقط کسانی که در موقعیت انتخابی هستند می توانند این خط را روی کف دست خود ببینند.

این بدان معنی است که هر قدم این افراد توسط فرشتگان نگهبان نظارت می شود و به آنها کمک می کند تا بر بزرگترین موانع غلبه کنند. طبق باور قدیمی ها، اگر کسی بتواند این خط را روی کف دست خود ببیند، به این معنی است که اگر اتفاقی برای او بیفتد، یک فرشته نگهبان همیشه آنجاست تا مراقب او باشد.

برخی از افراد هستند که در یک تصادف شدید حتی موهایشان خمیده نمی شود. زندگی آنها توسط فرشتگان نگهبان نظارت می شود، آنها در موقعیت بسیار خوش شانس و انتخابی قرار دارند.

اگر این خط را در کف دست خود پیدا کنید، در طول زندگی خود از چیزهای بد محافظت خواهید شد. همچنین به ندرت ممکن است اتفاق بیفتد که خط فرشته نگهبان در سمت راست باشد، به این معنی که چیزهای خوب در زندگی فرد تقویت می شود و عمدتا فقط اتفاقات خوبی برای او رخ می دهد.

خط فرشته نگهبان در سمت چپ در همه یافت نمی شود، اما هنوز اعتقاد بر این است که این خط ارثی است. اگر چنین خطی روی کف دست خود دارید، ببینید آیا کودک یا والدینتان خط فرشته نگهبان روی کف دست خود دارند یا خیر.

تست شخصیت شناسی

خط قلب - heart line

عمیق بودن این خط نشان از عواطف و مصیبت های عمیق تر است . اگر در انتهای این خط شکاف و یا ترک وجود داشته باشد نشان آن است که فرد ذهن

خط سر یا همان خط عقل - head line

این خط در مورد هوش و خرد فرد می گوید و از گرایش های ذهنی او رازهایی را بازگو می کند. طول و بلندی این خط در مورد تصمیم گیری ها و افکارش می گوید که در چه حد بلندپروازی و یا برعکس آن را دارد.اگر خط ذهن و عقل کف دست دچار چند شاخگی شده باشد نشان گر ان است که فرد در تصمیم گیری حالت پایداری ندارد و به قول معروف از شاخه ای به شاخه ی دیگر می پرود.

خط زندگی- life line

همانطور که می توان حدس زد این خط طول عمر فرد را نشان می دهد.

اگر شکستگی و ناهماهنگی از قسمت ابتدا تا انتهای این خط وجود داشته باشد یک حادثه و یا شاید تصادفی که جان او را به خطر بیاندازد در طول زندگی اش تجربه خواهد کرد.

خط سرنوشت - fate line

این خط به عنوان خط سرنوشت و بخت شناخته می شود و نشان گر آن است که چطور اوضاع و شرایط سخت و دور از کنترل فرد یا برعکس خواهد بود.

خط ازدواج -mariage line :

این خط همانطور که پیداست در مورد ازدواج و وضعیت عاطفی شما در زندگی مشترک چیزهایی می گوید.

خط فرزند - children line:

با نگاه به این خط می توانید بدانید که در آینده فرزندی خواهید داشت یا خیر و اگر قرار است فرزند دار شوید صاحب چند فرزند خواهید شد.

خط ثروت - money line:

وضعیت مالی و پولی شما ، اینکه ثروتی به دست خواهید آورد یا خیر و این ثروت چقدر نزد شما دوام خواهد آورد در این خط از کف دست شما ثبت شده است.

 

منبع: مکتوب نامه
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: