طالع بینی واقعی | طالع بینی روز

طالع بینی امروز 3 تیر ماه | سورپرایز بزرگ کائنات برای متولدین این ماه ها

طالع بینی به ما می گوید که در روز یکشنبه، ماه بر چهار علامت مختلف تأثیر زیادی خواهد گذاشت.

کدخبر : 18693
سایت سرگرمی روز :

 اگر علامت ما در اینجا ذکر شده است، باید از "گوش های خوب" خود برای گوش دادن به آنچه می خواهد به ما بگوید استفاده کنیم. دریافت پیام های خاص از کیهان چیزی است که باید به آن عادت کنیم، همانطور که همیشه اتفاق می افتد. و لگد زدن در گوش دادن. آیا ما آماده گوش دادن به آن صدای درونی، آن راهنمایی جهانی هستیم؟

هنگامی که گذری مانند اورانوس سه‌گانه قمر وجود دارد، می‌دانیم که همه چیزهایی که کیهان به ما می‌گوید سفارشی خواهد بود، زیرا انرژی اورانوس اینگونه عمل می‌کند. ما ممکن است بینشی در مورد اینکه چگونه زندگی خود را در این زمان بهتر کنیم، یا شاید چگونه به جلو حرکت کنیم، چگونه شفا دهیم... چگونه خلق کنیم، چگونه با آن کنار بیاییم، به دست آوریم. یکشنبه بصیرت و مکاشفه می آورد. چهار علامت زودیاک که شما را به نقطه اصلی می رساند.

بنابراین، در 3 تیر ماه، این چهار علامت زودیاک پیام خاصی را از کیهان خواهند شنید که باید شنیده شود.

1. اردیبهشت ماه: ترک کنید  . 

کائنات اینجاست تا شما را از این ایده آگاه کند که باید گذشته و احساس گناه ناشی از فکر کردن به آن را رها کنید. در زندگی شما اتفاقی ناگهانی و ناخواسته افتاد و با وجود اینکه بیشتر این اتفاقات هیچ ربطی به شما نداشت، احساس گناه و مسئولیت پذیری را به عهده گرفتید، هرچند هیچ کدام از اینها تقصیر شما نیست.

اتفاقی که می افتد این است که جهان همه چیز را برای شما تغییر می دهد و دیدگاه شما را تحت تاثیر قرار می دهد. این یکشنبه، زمانی که ماه از اورانوس عبور می‌کند، می‌دانید که زمان آن رسیده است که این احساس را رها کنید. مگر اینکه تقصیر شما یا مسئولیت شما باشد، دیگر چیزی نیست که بتوانید به آن بچسبید. باید رها کنی و باید زندگیت را سپری کنی.

آنچه واقعاً روشن می شود این است که اگر آن موقعیت خاص را رها نکنید، با آن همذات پنداری خواهید شد. این به این معنی است که اطرافیان شما خواهند دید که شما قادر به ادامه کار نیستید و مطمئناً اینطور هستید. در 23 ژوئن تصمیم خواهید گرفت که رها کنید، به جلو حرکت کنید و زندگی خود را فارغ از چنگال و اشتباهات گذشته بگذرانید.

2. خرداد ماه: شاد باشید. 

خوب، بله، سطحی به نظر می رسد، اما حقیقت این است که اگر به زندگی خود نگاه کنید، دلیلی وجود ندارد که نتوانید خود را یک "آدم خوشبخت" بنامید. شما همیشه فکر می کردید که ناراضی هستید یا از چیزهای کم راضی هستید، اما حقیقت این است که شما خیلی رشد کرده اید، جوزا، و همانطور که اوضاع پیش می آید، شما همانطور که هستید بسیار خوشحال و راحت هستید.

این یکشنبه به شما نشان می دهد که چقدر خوش شانس هستید وقتی زندگی خود را با شخص دیگری مقایسه می کنید که اتفاقاً ناراضی جلو می رود. چندی پیش خود را اینگونه دیدید، با این حال، در طی گذر سه‌گانه ماه از اورانوس، متوجه شدید که، نه، این شما نیستید.

این روش کائنات برای رساندن پیامی خاص به شما با مثال است. این روزی است که همه چیز را برای خودت تغییر خواهی داد، و در حالی که به نوعی انفجار دراماتیک تحقق پیدا نمی کند، بی سر و صدا به دانش تو وارد می شود. شما در اینجا و اکنون خوشحال هستید. اعتراف کن و صاحبش باش، جمینی. این یک هدیه است؛ دیگه خودتو دست کم نگیر

3. آبان ماه: آرام باشید. 

وقتی زیاده روی می کنید، احساس بهره وری بیشتری می کنید، و این احساس موفقیت بیش از حد می شود. در حالی که شما مطمئناً در تولید نیرویی از طبیعت هستید، در این کار نیز زیاده روی می کنید، گویی چیزی برای اثبات دارید. حقیقت این است که عقرب، شما قبلاً خود را در این دنیا ثابت کرده اید. همه به تو ایمان دارند. بنابراین، اکنون می توانید کمی استراحت کنید.

وقتی قمر اورانوس شما را در موقعیتی قرار می دهد که شما را مجبور به آرامش می کند، در ابتدا احساس ناراحتی خواهید کرد، اما بعد متوجه خواهید شد که "این خوب است." ممکن است روز یکشنبه در بن بست قرار بگیرید، جایی که نیازی به کار ندارید، و از آنجایی که به یک زندگی کاری بی وقفه عادت دارید، از نزدیک تجربه خواهید کرد که آرامش در واقع یک چیز واقعی است. چیز خوبیه

یکشنبه شما را مجبور می‌کند که آن را تا حدی پایین بیاورید، و در حالی که ممکن است صبر شما را آزمایش کند، وقتی کاری نمی‌توانید در مورد آن انجام دهید، باید خود را وفق دهید، و این گونه است که گذر ماه اورانوس به عنوان عامل شخصی تغییر عمل می‌کند. کائنات به شما می گوید که سرعت خود را کم کنید و آرام باشید. در نهایت، شما آن را دریافت کنید. بله، این احساس خوبی دارد، اینطور نیست؟

4. آذر ماه: آن را امتحان کنید.

اوه اوه... "امتحانش کن" یعنی چی، قوس؟ کیهان در روز یکشنبه، 23 ژوئن به شما می گوید که باید از منطقه راحتی خود خارج شوید و کاری را امتحان کنید که باعث ناراحتی شما می شود، اما باعث شادی و اعتماد به نفس زیادی می شود. شما به دلیل ترس و ناامنی خودداری کرده اید و به خوبی می دانید که شروع به از دست دادن برخی چیزهای بسیار مهم کرده اید.

اینجاست که گذر اورانوس سه‌گانه ماه وارد بازی می‌شود و به شما نشان می‌دهد که فقط شما می‌توانید خود را در اینجا نجات دهید، قوس. باید شانس بیاوری و دوباره به خودت ایمان بیاوری. وقتی کائنات به شما می‌گوید «امتحان کنید»، به چیزهای منفی اشاره نمی‌کند. به طور خاص، این تلاش می کند شما را از آشفتگی خود خارج کند و با افراد زنده بیرون بیاورد. آن را امتحان کنید.

زندگی برای زندگان است و نمی خواهید حتی یک روز از این دوره گرانبها را حس کنید. اگر چیزی شما را عقب نگه می دارد، باید با آن مقابله کنید و پوست آن را بکنید. از ترسی که شما را عقب نگه می دارد غافل شوید و آن را یک بار برای همیشه از زندگی خود حذف کنید، قوس. یکشنبه روزی است که شما تصمیم می گیرید زندگی خود را ادامه دهید. دیگر خبری از "در خانه گیر کردن" نیست. دیگر نه "من خیلی می ترسم." وقت آن است که بیرون بیایید و آن را امتحان کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: