کمک هزینه | کمک معیشتی | واریزی جدید

دریافت کمک هزینه دولت با کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷* | پرداخت کمک هزینه میلیونی دولت به این خانوارها از شنبه

آخرین اخبار در رابطه با توزیع بسته معیشتی و کمک هزینه دولت را در سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 18831
سایت سرگرمی روز :

به همت انجمن حمایت از زندانیان مرند ۱۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش 2 میلیارد و250 میلیون ریال بین خانواده زندانیان مرند توزیع شد.

 به مناسبت هفته قوه قضائیه انجمن حمایت از زندانیان مرند ۱۵۰ بسته کمک معیشتی هرکدام به ارزش 15 میلیون ریال تهیه و بین خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد این شهرستان توزیع کردند.

شایان ذکر است جمع مبلغ این بسته های معیشتی 2 میلیارد و250 میلیون ریال بود که به همت انجمن حمایت زندانیان مرند و خیرین این شهرستان تهیه شده بود.

توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان ایلام در عید غدیر

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از توزیع بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم و ۲۵۰۰ سبد معیشتی در بین نیازمندان استان به مناسبت عید غدیر و دهه امامت و ولایت خبر داد.

ناصر مرادی پویانی با حضور در یکی از آشپزخانه های تهیه و بسته بندی غذا جهت نیازمندان این نهاد و در گفتگو با تعدادی از خبرنگاران گفت: تهیه و توزیع این اقلام خوراکی با همکاری کمیته امداد استان و شهرستانها ، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه و افراد خیر و نیکوکار  صورت گرفته و در حال انجام است.

وی افزود: در سطح استان تعداد ۲۵ آشپزخانه پخت غذا  جهت تهیه و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان تدارک دیده شده و فعالیت خود را از عید قربان آغاز کرده و تا عید غدیر استمرار داده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: در طول دهه امامات و ولایت تعداد ۷۶ پایگاه در مراکز کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و تعدادی از موسسات خیریه در زمینه دریافت نذورات قربانی و دیگر کمک های مردم نوع دوست استان در این مناسبت ها فعالیت داشته اند.

مرادی پویانی تصریح کرد: امروز نیز به مناسبت عید غدیر با مشارکت مرکز نیکوکاری ابوتراب تعداد ۶ هزار پرس غذای گرم تهیه و تدارک دیده شده است که توسط مددکاران کمیته امداد بین نیازمندان شهرستان ایلام توزیع می شوند.

دیرعامل هلال احمر البرز از توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم به ارزش ۴میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال توسط خیران خانه‌های هلال شهرستان کرج خبر داد.

محمدباقر خلفی اظهار کرد: خیران و داوطلبان خانه‌های هلال شهرستان کرج به مناسبت عید سعید غدیر تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی و هزار و ۵۲۰ پُرس غذای گرم در محلات کمتر برخوردار و شرکت کنندگان در جشن غدیر توزیع کردند.

خلفی اظهار کرد: ۸۰۰ پرس غذای نذری به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال توسط اعضای داوطلب و خیرین عضو خانه شهید محمدعلی شاهی، ۶۰۰ پرس توسط خانه خیرین هلال قائم (عج) به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال و همچنین تعداد ۱۲۰ پرس غذای گرم به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال توسط خیرین خانه هلال لبخند خدا تهیه، طبخ و بین عموم مردم و شرکت کنندگان در جشن غدیر و مددجویان مناطق کمتر برخوردار توزیع شد.

وی افزود: تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی مجموعاً به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به تمت خزرین و داوطلبان خانه هلال قائم (عج) به همین مناسبت بین اقشار کمتر برخوردار توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان البرز گفت: با مشارکت خیرین در دهه امامت و ولایت ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی بین مددجویان و نیازمندان البرزی توزیع شد.

قنبری گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم در قالب طرح «اطعام علوی» ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم و همچنین بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی توسط مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بین خانواده‌های مورد حمایت کمیته امداد و نیازمندان استان توزیع شد. 

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در دهه امامت و ولایت و روز عید غدیر خم انجام شد، بیان کرد: توزیع غذای گرم، بسته‌های معیشتی و برگزاری جشن غدیر با حضور مددجویان و نیازمندان و توزیع جهیزیه به نوعروسان مورد حمایت در این دهه مبارک انجام شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: غذا‌های طبخ شده با رعایت موازین بهداشتی و در بسته‌بندی‌های کاملا بهداشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با قدردانی از مشارکت مردم نیکوکار در برنامه های این نهاد گفت: خیّران نیک اندیش می توانند علاوه بر اهدای کمک ها و نذورات خود به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، از طریق کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ و همچنین شماره گیری سامانه تلفن گویا ۷۳۵۵- ۰۲۱ در اطعام علوی در این روز با عظمت سهیم شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: