چگونه فالوور رایگان بگیریم؟ | فیلم آموزشی گرفتن فاوور رایگان تا 1000 نفر در روز

اگه دنبال جذب فالووری خودتو خسته نکن! داخل این ویدیو با من همراه باش تا بهت بگم چجوری میتونی خیلی سریع و بدون هزینه، فالووراتو افزایش بدی.

کدخبر : 18868
سایت سرگرمی روز :

۱. یک استراتژی اینستاگرام فکرشده داشته باشید.

استفاده‌ی بدون هدف از هر شبکه‌ی اجتماعی به از بین رفتن منابع و فرصت‌ها منتهی می‌شود. از آن‌جایی که شما در حال خواندن این مطلب هستید، هدف اولیه‌تان جلب فالوورهای بیشتر بر روی اینستاگرام است. این هدف می‌تواند هدف خوبی برای شروع کار باشد، اما باید هدف و استراتژی اینستاگرام شما هماهنگ با اهداف بازاریابی و استراتژی کلی کسب‌و‌کار شما شکل بگیرد.

به این فکر کنید که چرا می‌خواهید فالوئر اینستاگرام بیشتری داشته باشید؟ به طور معمول صاحبان صفحات اجتماعی به دلایل زیر خواهان افزایش فالوورهای خود هستند:

افزایش آگاهی از برند

فروش بیشتر محصولات

ایجاد ترافیک برای وبسایت

تمرکز بر اهداف کسب‌وکار به شما کمک می‌کند تناسب صفحه‌ی خود با این اهداف را حفظ کنید. این به شما امکان می‌دهد داستان برند متقاعدکننده‌ای برای مخاطبان شرح دهید. روایتی که بازدیدکننده‌های جدید را به دنبال کردن شما متقاعد می‌کند و به ایجاد و حفظ فالوورهای وفادار منجر می‌شود.

۲. مخاطب هدف صفحه‌ی خود را مشخص کنید.

از خودتان سؤالاتی در مورد مخاطب هدف خود بپرسید. تلاش کنید افرادی را که می‌خواهید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید شناسایی کنید. شما می‌توانید با پاسخ به سؤالات زیر شناخت بهتری از پرسونای مخاطبان هدف خود به دست آورید:

این مخاطبان چه سنی دارند؟

کجا زندگی می‌کنند؟

چه فعالیتی را به عنوان شغل خود انجام می‌دهند؟

چه زمانی و چگونه از اینستاگرام استفاده می‌کنند؟

مشکلات اصلی و چالش‌های آن‌ها چه موضوعاتی هستند؟

پاسخ به این سؤالات می‌تواند به شما در تولید محتوای اینستاگرام کمک کند، محتوایی که برای به‌دست‌آوردن مخاطبان مناسب در اینستاگرام ضروری است.

deema-sign حتما بخوانید:افزایش فروش در اینستاگرام: ۱۱ ترفند عالی و کاربردی

۳. زیبایی و داستان برند هماهنگ با کسب و کار خود ایجاد کنید.

ممکن است بخواهید کنجکاوی مخاطبان را با نمایش نحوه‌ی ساخته شدن محصول خود برطرف کنید. شاید بخواهید نظرات کارکنان خود را منتشر کنید و شرایط سازمانی خود را تبلیغ کنید. اگر می‌خواهید بر احساسات مخاطبان خود سرمایه‌گذاری کنید می‌توانید به نمایش سبک زندگی یا موفقیت‌های مشتریان خود بپردازید.

فارغ از این که چه هدفی را در اینستاگرام دنبال می‌کنید، از هماهنگی اقدامات خود کارکتر و هویت برند مطمئن شوید. زمانی در این زمینه موفق خواهید بود که پست‌های شما در نگاه اول برند شما را تداعی کنند و افراد به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

برای مثال اگر به کاکتوس‌ها علاقه دارید، می‌توانید به صفحه tierrasolstudio سر بزنید، به چینش صفحه‌ی اینستاگرام این مجموعه و تصاویر آن دقت کنید.

هماهنگی هویت بصری و متنی با برند و همخوانی با پرسونای مخاطب

۴. بیو و هویت بصری و اهمیت آن در افزایش فالوور اینستاگرام

پروفایل شما پشتوانه‌ی حضور شما در اینستاگرام محسوب می‌شود. مخاطبان در نگاه اول با پروفایل و اطلاعاتی که در آن قرار داده‌اید مواجه می‌شوند. یک پروفایل دقیق می‌تواند نقطه‌ی شروع مناسبی برای افزایش مخاطبان باشد.

دو سوم از بازدیدهای پروفایل‌های کاری در اینستاگرام از سوی افرادی است که صفحه‌ی شما را دنبال نمی‌کنند. پروفایل شما باید به شکلی باشد که این بازدیدهای جدید را به کلیک بر دکمه‌ی فالو تبدیل کند. این اتفاق در یک پروفایل گنگ، ناقص یا ناخوشایند رخ نمی‌دهد.

در این‌جا به مواردی اشاره می‌کنیم که شما می‌توانید در پروفایل خود قرار دهید. دقت داشته باشید که ایجاد یک مجموعه اطلاعات مناسب و مورد پسند مخاطب می‌تواند بازدیدکننده‌های سرگردان را به فالوورهای وفادار تبدیل کند:

نام: تا ۳۰ کاراکتر، دقت داشته باشید که نام شما می‌تواند در جستجوی اینستاگرام نماینده‌ی شما باشد. بنابراین سعی کنید از کلمات کلیدی برای نام خود استفاده کنید؛

نام کاربری: سعی کنید یوزرنیم یا نام کاربری شما مشابه همان نامی باشد که در کانال‌های اجتماعی دیگر خود از آن استفاده کرده‌اید. بدین ترتیب مخاطبان صفحات اجتماعی دیگر به سادگی شما را در اینستاگرام پیدا خواهند کرد.

وب سایت: تنها جایی که اینستاگرام به شما اجازه قرار دادن لینک‌های قابل کلیک را می‌دهد، در همین بخش است. (جدا از قابلیت لینک در تبلیغات یا استوری)

بیو: این بخش به شما به اندازه‌ی ۱۵۰ حرف فرصت می‌دهد تا هویت برند خود را معرفی کنید.

۵. محتوای گیرا و جذاب مهم‌ترین فاکتور در افزایش فالوور اینستاگرام

محتوای جذاب سبب می‌شود مخاطبان به لایک، کامنت و به اشتراک گذاشتن پست‌های شما بپردازند. این مشارکت باعث می‌شود نرخ تعامل صفحه‌ی شما بالا برود و الگوریتم اینستاگرام محتوای شما را با اولویت بالاتری نشان دهد. بدین ترتیب شما را به مخاطبان بیشتری معرفی کند، موضوعی که در نهایت مسیر جذب فالوئر جدید را برای شما هموار کند.

هر آنچه که پست می‌کنید باید برای مخاطب هدف جذاب باشد. هدف شما اطلاع‌رسانی، برقراری ارتباط و سرگرم کردن مخاطبان با کمک محتوا است. بدین ترتیب شما باید محتوایی جذاب و گیرا برای مخاطبان خود ایجاد کنید و شرح تصاویر (کپشن) را به شکلی بنویسید که مخاطبان درگیر شوند.

deema-sign حتما بخوانید:تبلیغات اینستاگرام

۶. حضور اینستاگرامی خود را در شبکه‌های اجتماعی دیگر تبلیغ کنید.

اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستید، افراد باید بتوانند به راحتی شما را در اینستاگرام پیدا کنند، بنابراین باید این جستجو را تسهیل کنید و پروفایل اینستاگرام خود را در دسترس مخاطبان قرار دهید.

اگر در حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی دیگر مخاطبانی دارید که شما را دنبال می‌کنند، حساب اینستاگرام خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید. لینک صفحه‌ی اینستاگرام خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید و برای فالوورهای فعلی خود دلایلی برای دنبال کردن این صفحات ایجاد کنید (مثلاً ممکن است کد تخفیف اختصاصی اینستاگرام داشته باشید و در شبکه‌های دیگر آن را تبلیغ کنید).

برای مثال تأمین‌کننده تجهیزات صنعتی و خودروسازی شفلر بیش از ۱۰۷ هزار دنبال‌کننده در لینکدین دارد. زمانی که این گروه حساب اینستاگرام خود را راه‌اندازی کرد، استفاده از لینکدین برای تبلیغ صفحه‌ی اینستاگرام، راحت‌ترین گزینه محسوب می‌شد. بنابراین این شرکت در لینکدین خود متنی را منتشر کرد مبنی بر این که مخاطبان می‌توانند زوایای متفاوتی از داستان‌های برند، کارکنان و محصولات این شرکت را در اینستاگرام دنبال کنند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی این گروه در لینکدین این مطلب را مشاهده کنید.

اگر به‌تازگی راه‌اندازی صفحه‌ی اینستاگرام خود را آغاز کرده‌اید، پیش از این که بخواهید این صفحه را در شبکه‌های اجتماعی دیگر معرفی کنید، تلاش نمایید محتوای کافی در صفحه‌ی خود قرار دهید. برای شروع کار از حداقل ۱۲ پست استفاده کنید.

شما می‌توانید به تبلیغ کردن برخی از بهترین پست‌های اینستاگرام خود در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی دیگر بپردازید. تبلیغ پست‌ها با پرداخت هزینه را مد نظر قرار دهید تا از به دست آوردن فالوورهای بیشتر مطمئن شوید. (برای آشنایی با پلتفرم تبلیغات دیما سوشال اینجا را کلیک کنید.)

۷. حساب اینستاگرامی خود را با روش‌های ارتباطی مختلف به افراد معرفی کنید.

تمامی ابزارهای اطلاع‌رسانی، به شما فرصت می‌دهند که افراد را به اکانت اینستاگرام خود هدایت کنید. تلاش کنید لینک اینستاگرام خود را بر روی وب‌سایت، امضای الکترونیک و خبرنامه‌های آنلاین خود قرار دهید. این موضوع سبب می‌شود افرادی که در حال حاضر با شما در ارتباط هستند، شما را به‌آسانی در صفحات اجتماعی پیدا کنند.

اگر در حال تبلیغ اکانت جدید اینستاگرام خود هستید، یک ایمیل سریع که بعضی از پست‌های جالب شما را نشان می‌دهد. این روش خوبی برای به‌دست‌آوردن فالوئرهای اینستاگرامی محسوب می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: