همستر کامبت | همستر

چگونه سکه های همستر را نقد کنیم؟ | آموزش گام به گام فروش سکه‌های همستر کامبت

چگونه سکه‌های بازی همستر را بفروشیم؟ (مراحل نقد کردن درآمد همستر)

کدخبر : 18869
سایت سرگرمی روز :

این روزها نقد کردن سکه‌های همستر به دغدغه خیلی‌ها تبدیل شده است. یکی از مهمترین سوال‌ها این است که چگونه سکه‌های همستر را به پول نقد تبدیل کنیم؟ با ما همراه باشید تا زیر و بم کسب درآمد دلاری از بازی همستر را به شما آموزش دهیم.

هشدار: قبل از اینکه ادامه مقاله را بخوانید، ابهامات زیادی در خصوص این بازی وجود دارد که واقعی و یا کلاهبرداری بودن این بازی مشخص نشده است و ما با در نظر گرفتن واقعی بودن آن، این مقاله را تهیه کرده ایم.

مراحل نقد کردن درآمد همستر

نحوه فروش سکه‌های همستر را در ۵ مرحله شرح داده ایم، با دقت آن ها را دنبال کنید.

گام اول: کیف پول خود را بسازید

در دنیای رمزارزها، کیف پول اهمیت زیادی دارد. بدون کیف پول خریدوفروش و مبادله ارز دیجیتال غیرممکن است. کیف پول دیجیتالی، محلی برای ذخیره امن رمزارزهاست. بنابراین برای نقل‌وانتقال و فروش سکه‌های بازی همستر، باید کیف پول داشته باشید.

همستر در آخرین به‌روزرسانی‌ها قابلیت اتصال به کیف پول را اضافه کرد. برای اتصال بازی به کیف پول باید از گزینه Aidrop، پایین گوشه راست صفحه استفاده کنید. در آنجا چند گزینه برای اتصال به کیف پول وجود دارد که بهتر است Tonkeeper را انتخاب کنید.

اگر این برنامه را نصب ندارید، ابتدا آن را از گوگل‌پلی یا برنامه‌های مشابه نصب کنید. بعد از نصب به‌راحتی می‌توانید بازی را به کیف پول متصل کنید و آماده ورود به مرحله بعد شوید.

گام دوم: صبر کنید تا توکن‌های همستر لیست شود

در حال حاضر سکه‌های همستر هیچ ارزشی ندارند. آن‌ها فقط سکه‌های جذابی هستند که سازندگانش وعده داده‌اند تا چند روز آینده به پول تبدیل می‌شود. اما آیا چنین اتفاقی خواهد افتاد یا نه، باید تا ماه جولای ۲۰۲۴ (اواسط تیرماه) صبر کرد.

برای فروش سکه‌های همستر، آن‌ها باید لیست شوند. برای فروش سکه‌های همستر، آن‌ها باید لیست شوند.

منظور از لیست‌شدن این است که در صرافی‌ها اعتبار پیدا کنند و بتوان آن‌ها را معامله کرد. برای مثال، نات کوین ابتدا تنها یک بازی تلگرامی بود. زمانی نات کوین به ارز دیجیتال تبدیل شد که صرافی‌ها توکن‌های آن را لیست کردند و آن‌ها معامله شد.

در حال حاضر در دو صرافی کوکوین و Gate.io در مرحله پیش فروش و قیمت گذاری شده است. به محض اینکه به فروش گذاشته شود، می‌توانید از خرید وفروش ارز ایرانیکارت اقدام به فروش کنید.

گام سوم: منتظر توکن‌های همستر باشید

اگر یکی از بازیکنان حرفه‌ای همستر باشید، احتمالاً تا الان به مراحل پیشرفته این بازی رسیده‌اید و میلیون‌ها سکه جمع کرده‌اید. اما آیا قرار است همه این سکه‌ها به توکن تبدیل شوند؟ آیا هر سکه معادل یک توکن قابل‌معامله هر صرافی خواهد بود یا اینکه از فرمول دیگری برای محاسبه توکن استفاده می‌شود؟

طبق آخرین اطلاع‌رسانی‌ها، معیار تعیین توکن همستر Profit per hour (سود ساعتی) است. بااین‌حال هنوز چیزی قطعی نیست. ممکن است مجموع سکه‌های جمع‌آوری شده و… نیز در تعیین تعداد توکن‌های همستر نقش داشته باشند.

گام چهارم: ‌در صرافی مناسب حساب کاربری باز کنید

بعد از اینکه توکن همستر لیست شد و توانستید سکه‌هایتان را به توکن تبدیل کنید، باید آن‌ها را به صرافی منتقل کنید. این کار از طریق کیف پول انجام می‌شود. صرافی‌های زیادی خواهند بود که کار معامله توکن‌های همستر را انجام دهند.

از جمله این صرافی‌های می‌توان به Binance، BingX، OKX و… اشاره کرد. برای نقدکردن سکه‌های همستر باید در این صرافی‌ها ثبت‌نام کنید و عضو آن‌ها شوید. عضویت در صرافی‌های ارز دیجیتال آسان است و تنها باید طبق دستورالعمل آمده در وب‌سایت آن‎ها اقدام کنید.

گام پنجم: سکه‌های همستر را بفروشید

به مرحله نهایی فروش سکه‌های همستر رسیده‌ایم. حالا که توکن‌ها را به صرافی منتقل کرده‌اید، باید آن‌ها را به سایر ارزهای دیجیتال یا پول نقد تبدیل کنید.

صرافی‌های بین‌المللی از ریال ایران پشتیبانی نمی‌کنند. به همین دلیل بعد از تبدیل سکه‌های همستر به دلار یا رمزارز، باید آن را در یک صرافی ایرانی به تومان تبدیل کنید.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود، تنها چند روز تا لیست‌شدن سکه‌‌های همستر در صرافی‌ها باقی مانده است. ما در این مقاله، مراحل فروش سکه‌های همستر و تبدیل آن‌ها به پول نقد را شرح دادیم. نظر شما درباره این روش کسب درآمد از بازی چیست؟ 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: