روانشناسی شخصیت | روانشناسی عاطفه | مشاور روانشناسی

اگه این نشونه هارو داری بدون که بخت و اقبال یارته و سرنوشت خوبی داری!

اگر دقت کنید می بینید که افرادی با ویژگی های زیر اغلب بسیار موفق هستند و از جایگاه بالایی در جامعه برخوردارند.

کدخبر : 18899
سایت سرگرمی روز :

آیا شما هم در زندگی جز افرادی هستید که دوست دارید تا در تمام مراحل زندگی خود خوش شانس باشید؟ به نظر می رسد خوش شانسی یکی از نعمت های خداوند است که برای برخی وجود دارد و برای برخی از افراد نه. ولی باید گفت که خوش شانسی حاصل تمرکز ذهنی و دید و نگرش انسان های می باشد. که با تغییر نوع نگرش و تمرکز خود به چنان قدرت دست می یابید که به وسیله آن می توان در تمام مراحل زندگی و همه زمینه های میزان شانس و موفقیت خود را افزایش دهید. نشونه هایی که میگه افراد داری اقبال خوب و خوش شانسی هستند.

پیشانی بلند

اگر دقت کنید می بینید که افرادی با ویژگی های زیر اغلب بسیار موفق هستند و از جایگاه بالایی در جامعه برخوردارند.

پیشانی بلند نشانه هوش است اگر خط مو تا پیشانی یک قوس ایجاد کند، این افراد اغلب از شانس و مزایای زیادی برخوردار هستند. اگر شما یک زن هستید، دانش، تحصیلات عالی، و توانایی مدیریت و رهبری در دفتر را دارید، و در خانه شما زنی هستید که می دانید چگونه کار خود را انجام دهید. اگر مرد هستید، شخصیت درست و خوبی دارید و می توانید خیلی سریع در حرفه خود پیشرفت کنید. به خصوص اگر پیشانی شما با خط موی شما قوس ایجاد کند، بسیار به کار خود اختصاص خواهید داد، شخصیتی بردبار خواهید داشت و برای برخی از مشاغل فرهنگی مانند معلمی بسیار مناسب هستید.

مو ضخیم

اگر موهای شما پرپشت باشد، شخصیت بسیار خوبی خواهید داشت، ظاهری ملایم و باهوش خواهید داشت، در هر کاری که انجام می دهید استقامت خواهید داشت و آینده شما بسیار باز خواهد بود. این فرد اغلب شخصیتی مهربان و ملایم دارد، با همه به گرمی رفتار می کند و نسبت به موقعیت های دیگران دلسوز است. در عین حال، این نیز فردی است که می داند چگونه با همکاران خود در شرکت متواضع باشد و هماهنگ باشد. بنابراین امکان حمایت در محل کار و انجام همه کارها به آرامی بسیار زیاد است. اگر چتری های شما خشن و سفت هستند، به این معنی است که شما زود عصبانی می شوید. برخی افراد شخصیتی محافظه کار و سختگیر دارند که باعث می شود مافوق شما نتوانند شما را نصیحت یا راهنمایی کنند.

فرم ابرو

ابروهایی با رنگ روشن، روشن تر از رنگ پوست ، به راحتی مورد تحسین دیگران قرار می گیرند، توسط افراد نجیب در محل کار حمایت می شوند و می توانند از طریق روابط اجتماعی پیشرفت کنند. تقریباً هر کاری که انجام می‌دهید کاملاً مطابقت دارد، به خصوص اگر رنگ ابروها و ابروهای شما متفاوت باشد، در زندگی شانس زیادی خواهید داشت. اگر ابروهای پرپشتی دارید، وقتی صحبت از چیزهای نامشخص می شود، به راحتی احساساتی می شوید.

خال گوش

اگر دقت کنید می بینید که افرادی با ویژگی های زیر اغلب بسیار موفق هستند و از جایگاه بالایی در جامعه برخوردارند.

اگر لاله گوش شما دارای خال یا خال های کوچک باشد، به راحتی توسط مافوق خود هدایت و راهنمایی خواهید شد. علاوه بر این، زندگی مرفهی و بدون کمبود مادیات نیز دارید. اگر رنگ پوست شما صورتی و سفید سالم است، سلامت شما بسیار خوب است، درست مانند ظاهر یک فرد با سرنوشت موفق.

افزایش شانس در زندگی

از بارش فکری کمک بگیرید

آیا می دانید منظور از بارش فکری چیست؟ زمانی که به صورت انفرادی یا گروهی در مورد یک موضوع خاص فکر می کنید و راه های مختلف و متعدد را به جای اتکا به یک راه حل مطرح می کنید، در حال بارش فکری هستید. با انجام این کار تعداد فرصت های ایجاد شده و راهکارهای اصولی افزایش یافته و در نتیجه احتمال رسیدن به موفقیت بیشتر می شود. کسانی که به اقبال اعتقاد دارند در این موقعیت ها بیان می کنند که خوش شانس بوده و به همین علت به موفقیت دست پیدا کرده اند.

خوش بین و مثبت اندیش باشید

کسانی که به آمدن روزهای خوب امید دارند و مثبت اندیشی را تجربه می کنند یا افرادی که نیمه پر لیوان را می بینند و خوش بینی جزئی از ویژگی های شخصیتی آن ها شده است، بیشتر از دیگران از قدرت شانس بهره می برند. همانطور که گفتیم اقبال خوب یا بد می تواند نشأت گرفته از ذهنیت انسان باشد. بنابراین به عنوان یکی از راه های افزایش شانس زمانی که به موضوعات مثبت فکر می کنید، ذهنیت بهتری داشته و منتظر رخ دادن اتفاقات خوب می مانید. در این شرایط براساس قانون جذب، انرژی های مثبت را کسب خواهید کرد و برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنید.

از افراد منفی گرا دور بمانید

همه ما برای پیش رفتن در مسیر دستیابی به خواسته هایمان به انرژی مثبت نیاز داریم. این انرژی را می توانیم با انجام کارهای سالم کسب کرده و در مسیر پیش رو حرکت کنیم. متاسفانه در این میان عواملی هم وجود دارند که انگیزه و انرژی مثبت ما را از بین می برند. افراد منفی گرا همان کسانی هستند که به جای نشان دادن خوبی های زندگی، ما را دچار ناامیدی می کنند. همانطور که گفتیم استفاده از راه های افزایش شانس می تواند ذهنیت و دیدگاه ما را نسبت به زندگی تغییر داده و با افزایش انگیزه موجب از جا بلند شدن و تلاش کردن ما شود. دوری از افراد منفی گرا دقیقا یکی از راه های افزایش قدرت اقبال محسوب می شود.

مسئولیت پذیر باشید

به نظر شما تا زمانی که مسئولیت انجام کارهای مهم و سازنده را برعهده نگیرید، امکان رسیدن به موفقیت برایتان فراهم می شود؟ بدون شک پاسخ این سوال منفی است. در عین حال مسئولیت پذیری یکی از راه های افزایش شانس محسوب شده و شما را به خواسته هایی که دارید می رساند. همه افراد موفق برای پیشرفت در زندگی مسئولیت پذیری را تمرین و تکرار کرده اند. مسئولیت پذیر بودن موجب ساخت یک شخصیت مستقل و قدرتمند خواهد شد. این دقیقا همان چیزی است که شما را به اهداف و آرزوهایتان می رساند.

3) "این به شما بستگی دارد"

در ظاهر، "این به شما بستگی دارد" مانند یک عمل احترام به نظر می رسد، مانند اینکه گوینده قدرت تصمیم گیری خود را به شما تسلیم می کند. با این حال، اغلب می تواند پوششی برای رنجش باشد.

در کنار «هر کاری می‌خواهی بکن»، دوست دخترم نیز از این عبارت استفاده می‌کرد - و این یک جورهایی شبیه یک آزمایش بود. این به این معنا نیست که او خودش ترجیحی نداشت - بلکه می خواست ببیند آیا من چیزی را که او می خواهد انتخاب کنم یا نه.

مسئله این است که ما نمی‌توانیم ذهن هیچ‌کس را بخوانیم - این وظیفه اوست که نیازها، مرزها و احساساتش را در میان بگذارد.

اما اگر می‌خواهید یک ارتباط‌دهنده عالی باشید، می‌توانید نقش خود را با اطمینان از این که وقتی زنی از این عبارت استفاده می‌کند، واقعاً منظورش را انجام می‌دهد. سعی کنید چند انتخاب به او بدهید تا ببینید آیا او بیشتر به یکی از دیگری تمایل دارد یا از او بپرسید که آیا عواملی در تصمیم گیری برای او سنگین تر از سایرین است.

4) "هر چه"

«هرچه باشد» عبارت دیگری است که اغلب نشان دهنده رنجش است. اغلب به عنوان یک اظهارنظر نادیده گرفته می شود، راهی برای پایان دادن به مکالمه بدون حل و فصل.

وقتی زنی می گوید "هر چه باشد"، ممکن است به نظر برسد که او عادی یا بی تفاوت است. اما این می تواند روش او برای ابراز نارضایتی یا دلخوری بدون شروع بحث باشد.

این عبارت نشانه آن است که او ممکن است برخی از احساسات عمیق تر را مهار کند. این روشی است که او بدون پرداختن مستقیم به آن نشان می دهد که مشکلی وجود دارد.

بنابراین اگر «هرچه» را بیشتر می شنوید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که بپرسید آیا چیزی هست که او دوست دارد درباره آن صحبت کند. این فرصتی است برای باز کردن ارتباطات و رسیدگی به هرگونه نارضایتی اساسی.

5) "حدس می زنم

"حدس می زنم" عبارتی است که می تواند احساسات عمیق تر رنجش را پنهان کند. این زن نمی‌خواهد آشکارا به شما بگوید که مخالف است، یا ناراحت است - شاید به این دلیل که نمی‌خواهد درگیری ایجاد کند یا واکنش بیش از حد نشان دهد.

اما او همچنین نمی تواند خود را به طور کامل در کنار هر چیزی که مورد بحث قرار می گیرد بایستد. بنابراین او این حد وسط دلپذیر را به شکل «حدس می‌زنم» انتخاب می‌کند.

گاهی اوقات قلبم را می شکند زیرا نشان می دهد که او تسلیم می شود، نه به این دلیل که می خواهد، بلکه به این دلیل که احساس می کند چاره دیگری ندارد. این می تواند شیوه او برای بیان این باشد که احساس می کند نادیده گرفته شده یا شنیده نشده است.

این فرصتی برای شما برای نشان دادن همدلی و درک است که می تواند به کاهش هر گونه رنجش پنهان کمک کند.

6) "اگر این چیزی است که شما فکر می کنید"

این عبارت می تواند نشانه ظریفی از عدم توافق، ناامیدی یا رنجش باشد. این راهی است برای گفتن، "من با شما موافق نیستم، اما نمی خواهم در مورد آن بحث کنم."

من بارها بیشتر از آنچه دوست دارم اعتراف کنم این عبارت را دریافت کرده ام. معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که من تصمیمی گرفته باشم یا نظری را به اشتراک بگذارم که او با آن موافق نیست اما نمی‌خواهد با آن مقابله کند.

با گذشت زمان، یاد گرفتم که "اگر این چیزی است که شما فکر می کنید" یک توافق نیست، بلکه یک اعتراض آرام است. این روش او برای گفتن است: "من اینطور نمی بینم، اما قرار نیست با شما در این مورد دعوا کنم."

وقتی این عبارت را می شنوید، فرصتی در نظر بگیرید که او را به گفتگو درباره افکار و احساساتش دعوت کنید. این می تواند شما را از ایجاد عصبانیت در طول زمان نجات دهد.

7) "این جالب است"

در نگاه اول، "این جالب است" ممکن است یک پاسخ مثبت به نظر برسد. و البته، می تواند باشد - بارها این را گفته ام که واقعاً چیزی واقعاً جالب پیدا کرده ام.

اما گاهی اوقات، می تواند نشانگر ظریفی از رنجش یا اختلاف پنهان باشد. به خصوص برای زنان که اغلب در مقایسه با مردان به روش های غیرمستقیم تری ارتباط برقرار می کنند.

زنی که این را می گوید ممکن است در سکوت به این معنا باشد که دیدگاه متفاوتی دارد یا اینکه کاملاً با آنچه شما می گویید موافق نیست. این می تواند روشی مودبانه برای ابراز مخالفت بدون ایجاد درگیری باشد.

این بدان معنا نیست که باید هر بار که کسی چیزی می گوید جالب است، مراقب خود باشید، اما مطمئن شوید که زمینه گفتگو را در نظر بگیرید و شاید آن را بیشتر بررسی کنید.

نتیجه نهایی: ناراحتی را در آغوش بگیرید

روابط انسانی پیچیده، پیچیده و اغلب دنیایی از احساسات ناگفته است. احساس نارضایتی می تواند در این فضای ساکت رشد کند و به روابط آسیب برساند و باعث درد شود.

درک این عبارات ظریف در مورد بازی های پلیسی یا ذهنی نیست. این در مورد تقویت ارتباطات باز، همدلی و درک در روابط شما است.

به یاد داشته باشید که این عبارات اغلب یک فریاد برای کمک، درخواست اعتبار و درک هستند. شنیدن آنها باید دعوتی برای شرکت در گفتگوی عمیق تر باشد، نه عقب نشینی یا حالت تدافعی.

و حتی اگر این مکالمات ممکن است ناراحت کننده یا چالش برانگیز باشند، برای حفظ روابط سالم ضروری هستند.

بنابراین دفعه بعد که یکی از این عبارات را می شنوید، به یاد داشته باشید: این یک اتهام نیست. این یک فرصت است فرصتی برای درک، همدلی و رشد با هم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: