طالع بینی | ماه تولد

حیوان سال تولدت و بگو تا بگم چه عددی برای بد شانسی میاره | طالع بینی

اعداد بدشانس را بر اساس علامت زودیاک چینی خود کشف کنید.

کدخبر : 19032
سایت سرگرمی روز :

اعداد بدشانس ماه تولدت میدونی چیه؟ | از این اعداد دوری کن تا برگ شانس همیشه دستت باشه

نویسنده: مینا رزاقی

فرهنگ چینی بین مفاهیم رنگ های بدشانس و خوش شانس، خرما، کریستال ها، اعداد و موارد دیگر برای مهار شانس، ثروت و رفاه می چرخد. طالع بینی چینی بر اساس سنت های عرفانی است، جایی که اعداد با احتیاط بسیار بر اساس معانی “خوب” یا “بد” متصل به آنها استفاده می شوند. آیا می دانید که مفهوم اعداد خوش شانس یا بدشانس زودیاک چینی توسط هم آوایی هدایت می شود؟ این بدان معنی است که اگر تلفظ عدد و کلمه دیگری که بار معنایی مثبت دارد شبیه به هم باشد، آن عدد خوش شانس یا خوش شانس در نظر گرفته می شود. در همین حال، اگر کلمه منطبق با تلفظ عدد منفی باشد، رقم بد شانس می شود.

در حالی که بسیاری از مردم خود را با اعداد خوش شانس بر اساس علامت زودیاک خود آشنا می کنند، به همان اندازه مهم است که از اعداد بدشانسی که پتانسیل ابتلا به بدبختی و عذاب را دارند آگاه باشند. به عنوان مثال، عدد 8 در فرهنگ چینی بسیار خوش شانس در نظر گرفته می شود، زیرا تلفظ آن شبیه به عبارتی است که به معنای “ثروت کردن” است. از سوی دیگر، تلفظ چینی “4” شبیه به کلمه “مرگ” است. از این رو تا حد زیادی بدشانس تلقی می شود.

در اینجا اعداد بدشانس بر اساس علامت زودیاک چینی شما آورده شده است

سال موش – 9، 5

موش کارگر سختکوش و سخت کوش درک بسیار خوبی از طبیعت انسان دارد و اغلب بسیاری برای مشاوره با او تماس می گیرند. در حالی که موش‌های متولد شده تندخو و باهوش هستند، اما فاقد شجاعت هستند که باعث می‌شود در نقش‌های رهبری ناتوان باشند.

عدد 5 (تلفظ wu) در زبان چینی به معنای “بدون” یا “نه” است و در نظر گرفته می شود که بدشانسی می آورد. همچنین با نارضایتی، بی قراری و تصمیم گیری عجولانه همراه است که همه اینها هوش موش ابری است. در همین حال، شماره 9 نشان دهنده پایان و بسته شدن است و نور نامطلوبی را بر موش ها می اندازد که آنها را از ورود به مسیرهای شغلی جدید یا ایجاد روابط باز می دارد.

اعداد خوش شانس برای موش 2 و 3 هستند.

سال گاو – 5، 6

در حالی که شکیبایی و صداقت از شناخته شده ترین ویژگی های همه گاو زادگان است، نشانه گاهی اوقات می تواند به شدت سرسخت باشد. گاو سخت کوش می تواند ساعت های طولانی بدون شکایت زحمت بکشد و استقلال خود را دوست دارد. شما نمی خواهید شخصیت معمولی آرام نشانه زودیاک را به چالش بکشید، که می تواند جنبه خشونت آمیز آن را آزاد کند.

عدد 5 باعث اضطراب و بی قراری این علامت می شود و آرامش را از آنها سلب می کند. 5 همچنین نشان دهنده غیرقابل پیش بینی بودن و بی انضباطی عاطفی است. از طرف دیگر، 6 کسل کننده بودن این علامت را نشان می دهد و آنها غیررقابتی ارزیابی می شوند. همچنین گاو را در برابر نیت بد مردم آسیب پذیر می کند.

اعداد خوش شانس برای گاو 1 و 4 هستند.

سال ببر – 7، 8

افسونگران قدرتمند نماینده همه چیزهای بزرگوار هستند و به دلیل شخصیت مداوم خود رهبران بزرگی می شوند. هنگامی که آنها ذهن خود را به چیزی معطوف کردند تقریباً غیرممکن است که آنها را منصرف کنید، اما این اعتماد به نفس بیش از حد اغلب به لجاجت و تکبر ترجمه می شود. ببر بی باک هرگز از بیان نظر خود طفره نمی رود و شما هرگز نمی توانید همدمی صادق تر از آنها پیدا کنید.

در فرهنگ چینی، 7 دارای معانی مثبت و منفی است، اما تنها مظهر دومی برای ببر متولد شده است. این نشان دهنده بی ثباتی است و با تقلب همراه است، که در تضاد کامل با ویژگی های ببر است. در همین حال، شماره 8 باعث می شود آنها را کمی دیکتاتور و افراطی جلوه دهند.

اعداد خوش شانس ببر 1، 3 و 4 هستند.

سال خرگوش – 1، 7، 8

این علامت که همیشه به اطرافیان خود وفادار است، ارزش های دوستی و خانوادگی قوی دارد (علاوه بر اینکه عاشق فداکاری است)! آنها تمایلی به باز شدن با دیگران و زندگی در دنیای رویایی خود ندارند. این طبیعت محافظه کار و مردد اغلب مسیر موفقیت آنها را کند می کند.

شماره 1 با تکبر، خود محوری و همچنین تسلط همراه است، که همه اینها در تضاد کامل با شخصیت دلسوز خرگوش است. شماره 7 باعث استقلال و انزوا می شود و در نتیجه این علامت می تواند در نهایت احساس تنهایی کند، در نهایت عدد منفی 8 احساس غم و اندوه، بدبختی و مبارزه را به همراه دارد و منجر به خود ویرانگری می شود.

اعداد خوش شانس برای خرگوش 3، 4 و 6 است.

سال اژدها – 3، 8

اژدهاها با تلاش برای برتری در هر کاری که انجام می دهند، ریسک پذیرانی هستند که بهترین گزینه برای رهبرانی با ویژگی های تسلط و جاه طلبی هستند. مقاومت در برابر جذابیت مهلک آنها سخت است و آنها به خاطر وفاداری بی پایان خود به خانواده و دوستان مشهور هستند. این علامت به دلیل سر گرم بودن و همچنین عدم پذیرش انتقاد، شهرت بدی ایجاد کرده است.

شماره 3 تکانشگری، بی قراری و تحریک پذیری این علامت را نشان می دهد. زمانی که این تعداد در زندگی آنها منفی عمل می کند، اژدهاها هدف خود را از دست می دهند. در همین حال، 8 با جاه طلبی بیش از حد و مادی گرایی در زندگی همراه است – که طبیعت تشنه قدرت نشانه را آزاد می کند.

اعداد خوش شانس برای اژدها 1، 6 و 7 هستند

سال مار – 1،6،7

مارها در بین سایر نشانه ها بسیار شهود و عاقل هستند و همه چیز را با آرامش و بدون گفتن چیز زیادی مشاهده می کنند. آنها فقط به قضاوت خود برای دستیابی به اهداف اعتماد دارند و از شکست متنفرند. این موجودات خصوصی مداخله چندانی را دوست ندارند و بهتر است به آنها اجازه دهیم فضا و زمان خودشان به حالت عادی برگردند.

شماره 1 باعث می شود مارها خودخواه و مغرور به نظر برسند، در حالی که شماره 6 جنبه “خودپسندانه آزاردهنده” این علامت را نشان می دهد. در نهایت، شماره 7 احساس جدایی این علامت از دیگران را افزایش می دهد و ممکن است توسط دیگران خودخواه تلقی شوند.

اعداد خوش شانس برای مار 2، 8 و 9 هستند

سال اسب – 1، 5، 6

خونگرم، مشتاق و مثبت – افرادی که اسب زاده شده اند به دلیل شخصیت دوست داشتنی خود دوستان زیادی را جذب می کنند. استقلال همچنین کت و شلوار قوی آنها است که به آنها کمک می کند تا بر موانع غلبه کنند و بدون کمک خارجی زیادی به موفقیت دست یابند. طبیعت ولخرج علامت اغلب آنها را در دردسر می آورد و آنها همیشه به دنبال غرور هستند. در حالی که آنها قصد صدمه زدن به احساسات دیگران را ندارند، طبیعت صریح و برونگرایانه آنها ممکن است افراد را در مکالمات آزار دهد.

شماره 1 شخصیت دوستانه اسب را کسل کننده می کند و آنها تمایل دارند به سمت خود محورتر متمایل شوند. از سوی دیگر، 5 بیش از حد اعتماد به نفس را فریاد می زند و اغلب در مسیر موفقیت مانع می شود. در نهایت، شماره 6 همچنین احساس غرور را در مارها تقویت می کند.

اعداد خوش شانس اسب 2، 3 و 7 هستند.

سال بز – 4، 9

متولدین سال بز خجالتی و ملایم سرشار از مهربانی و همدردی با همه موجودات هستند و به همین دلیل بهترین همراهان را می سازند. پشتکار آنها به آنها کمک می کند تا به سرعت مهارت های حرفه ای را به دست آورند و حتی از خلاقیت عقب نمانند. بزها از قرار گرفتن در مرکز توجه اجتناب می کنند و اغلب ترجیح می دهند به صورت گروهی حرکت کنند. نیاز دائمی علامت به اعتبار اغلب به اعتماد به نفس پایین و همچنین احساس ناامنی ترجمه می شود.

شماره 4 یکی از بدشانس ترین اعداد در فرهنگ چینی است زیرا با مرگ همخوانی دارد. تمام تصورات را از نشانه می رباید و آنها را بیش از حد جدی و گیج می کند. از سوی دیگر، 9 بر هاله ملایم بز سایه می اندازد و آنها را فردی خودخواه و خودپسند تلقی می کنند.

اعداد خوش شانس برای بز 2 و 7 است

سال میمون – 2، 7

میمون‌های تیز، باهوش و بدنام، از زیرکی می درخشند و جنبه هنری دارند. آنها همیشه مایل به ابتکار عمل هستند و طبیعت اجتماعی آنها به آنها کمک می کند تا ارتباطات عالی برای پیشرفت شغلی ایجاد کنند. با این حال، این علامت دیدگاه های خود را از نظر اخلاقی بالاتر از دیدگاه های دیگران می داند و آنها بدشان نمی آید که برای پیشرفت در زندگی ناصادقانه رفتار کنند.

اعداد خوش شانس برای میمون 4 و 9 هستند.

سال خروس – 1، 3، 9

خروس ها افرادی وفادار و فداکار هستند که همیشه به وعده ها و تعهدات خود وفادار می مانند. در حالی که آن‌ها معمولاً بی‌تفاوت و صلح‌جو هستند، زمانی که به اشتباه درباره نیات‌شان مورد سؤال قرار می‌گیرند یا با آنها مواجه می‌شوند، خلق و خوی آنها بالا می‌رود. طبیعت خود شیفته آنها آنها را به شدت نسبت به دیگران انتقاد می کند و دائماً به دستاوردهای خود می بالند که فریاد زرق و برق می زند.

شماره 1 ویژگی های غالب و تهاجمی این علامت را نشان می دهد که باعث ناراحتی اطرافیان می شود. نقطه ضعف شماره 3 این است که با تکانشگری خروس بازی می کند و آنها اغلب بدون فکر کردن به عواقب آن تصمیم می گیرند. در نهایت، 9 خلق و خوی وحشتناک نشانه را نشان می دهد که به اصطلاح تصویر عمومی کامل آنها را خراب می کند.

اعداد خوش شانس برای خروس 5، 7 و 8 است.

سال سگ – 1، 6، 7

سگ‌ها مایل‌ها و فراتر از افراد مهم برایشان پیش می‌روند و حس قوی وفاداری و صداقت را نشان می‌دهند. متأسفانه، علامت فاقد مهارت های ارتباطی خوب است، که درک افکار خود را برای افراد دشوار می کند. این باعث ایجاد فضای پنهان کاری و همچنین لجبازی در اطراف این علامت می شود. سگ‌ها بیشتر به بدبینی گرایش دارند و فکر می‌کنند که دنیا مکانی شیطانی و پیچیده است.

شماره 1 جنبه سرسخت سگ را منعکس می کند و باعث می شود که معاشرت با آنها غیرقابل تحمل باشد. مالک، حسود و همچنین تنگ نظر – شماره 6 به صفات متضاد با شخصیت سگ متصل است. در نهایت، 7 حاکی از مهارت های وحشتناک مردم است که باز هم در تضاد کامل با طبیعت مردم پسند سگ است.

اعداد خوش شانس سگ 3، 4 و 9 هستند

سال خوک – 1، 7

در نهایت، پایان دادن به چرخه زودیاک چینی خوش شانس ترین خوک است. چه تلاش های حرفه ای و چه شخصی، خوک ها احتمال بیشتری برای موفقیت و کسب ثروت دارند. با این حال، آنها مجهز به مدیریت این ثروت نیستند، بنابراین بهتر است هیچ مسئولیت مالی به آنها ندهید. علاوه بر این، آنها به راحتی به مردم اعتماد می کنند و به سختی می توانند یک پیشنهاد را رد کنند، که منجر به زودباوری می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: