فوری/پنجشنبه ها تعطیل شد

استاندار یزد با تعطیلی ادارات استان در روزهای پنجشنبه موافقت کرد.

کدخبر : 19223
سایت سرگرمی روز :

«مهران فاطمی» پیش از ظهر امروز (یکشنبه ۱۷ تیر) در نشست شورای برنامه ریزی استان در این باره گفت: دیروز برق مناطق خارج از استان بدون هماهنگی قطع شد که باعث شد پس از وصل‌ مجدد نزدیک به چهار ساعت طول بکشد تا آب مجدداً به استان برسد که به‌ هیچ‌ عنوان نباید چنین اتفاقاتی رخ دهد.

وی افزود: در زمینه قطعی برق منازل نیز باید سناریویی وجود داشته باشد تا مردم اذیت نشوند.

استاندار یزد در خصوص تعطیلی ادارات گفت: در زمینه تعطیلی ادارات استان در پنج‌شنبه نیز اگر باعث می‌شود فشاری از روی دوش مردم و صنایع و کشاورزان برداشته شود، مشکلی ندارد و کارهای اداری آن انجام و به ادارات استان اعلام شود.

گفتنی است سال گذشته بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت پیشنهاد تعطیلی آخر هفته را مطرح کرده و گفته بود: در هر شرایطی که عوامل محیطی سلامت مردم را دچار مشکل کند وزارت بهداشت وارد می‌شود و با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای گرمای آخر هفته که احتمال می‌دهیم درجه حرارت بالا رود ما پیشنهاد تعطیلی را به هیئت دولت دادیم. که برای سلامت مردم هر وقت درجه حرارت بالا رود تعطیلی لازم است و امیدواریم پیشنهاد ما را بپذیرند که این موضوع بسته به پیش‌بینی سازمان هواشناسی تا آخر هفته برای مناطق مورد نیاز مشخص می‌شود. مبنای درنظر گرفته شده دمای هوای بالاتر از ۴۰ درجه است.

فرج‌الله شکوهی‌پور امروز افزایش شرجی و دمای هوا از پدیده‌های غالب هواشناسی استان بوشهر در ۲۴ ساعت گذشته دانست و اظهار داشت: بر اساس بررسی‌ها دمای هوای برخی شهرهای استان بوشهر از ۵۱ درجه فراتر رفت.

وی دمای هوا شبانکاره در دشتستان بالای ۵۱ درجه دانست و بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته دمای هوا خورموج در دشتی، آب‌پخش در دشتستان ۴۹ درجه ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر دمای هوای مرکز دشتستان و تنگستان را ۴۸ درجه اعلام و خاطرنشان کرد: رطوبت و شرجی در شبانه‌روزی گذشته در گناوه ۹۹ درصد ثبت شده است.

شکوهی‌پور میزان شرجی و رطوبت در خارگ و بوشهر را ۹۳ درصد دانست و اضافه کرد: شرجی در بهرگان دیلم و بندر دیر ۹۰ درصد ثبت شد و مابقی شهرهای استان بوشهر زیر ۸۶ درصد است.

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: