طالع بینی | ماه تولد

متولدین هر ماه با چه جمله ای مخشون زده میشه!

بهترین تعریف ها برای متولدین هر ماه آیا شما درباره این میدانستید؟

کدخبر : 19244
سایت سرگرمی روز :

حتی آن دسته از افرادی که دوست ندارند تعارف کنند اذعان دارند که ارتباط بدون آنها غیرممکن است. یک کلمه محبت آمیز خوب می تواند خلق و خوی و عزت نفس شما را بالا ببرد، وضعیت را خنثی کند و حتی یک غریبه را نیز به خود جلب کند. با این حال، باید مراقب تعارف باشید: قبلاً در مورد اینکه کدام یک از آنها به عنوان توهین مبدل می شوند و همچنین اینکه چه علائم زودیاک مختلف ناخوشایند هستند صحبت کردیم. وقت آن است که در مورد چگونگی برنده شدن نمایندگان خود (چه مرد و چه زن) با کمک ستایش صحبت کنیم.

1. فروردین ماه: "من می خواهم مانند شما باشم"

برج فروردین از اینکه به عنوان بهترین شناخته می شود و بر دستاوردها و نقاط قوت خود تمرکز می کند قدردانی می کند. آنها را تحسین کنید، اعتماد به نفس آنها را تحسین کنید و آنها مال شما هستند.

2.اردیبهشت ماه: "شما بسیار قابل اعتماد هستید"

افراد برج اردیبهشت بیش از دیگران به خود اعتماد دارند، بنابراین با احتیاط با تعارف رفتار می کنند. سرسختی، صداقت، سخاوت و فداکاری آنها را تحسین کنید - آنها از آن قدردانی خواهند کرد.

3. خرداد ماه: "با تو بودن یک تعطیلات همیشگی است"

خردادی ها دو چهره بسته به خلق و خوی خود می توانند به کلمات مشابه واکنش متفاوتی نشان دهند. بگو که آنها زندگی حزب هستند، خوش بینی و روحیه آسودگی آنها را تحسین کنید.

4. تیرماه: "احساس خوبی و راحتی دارید"

تیر ماه عاطفی می تواند به راحتی از یک تعریف و تمجید لمس کننده اشک بریزد، که او آن را نشانه ای از مراقبت از طرف شخص دیگری می داند. یک « متشکرم » ساده یا تشخیص اینکه او مهربان و دلسوز است برای او کافی است .

5. مرداد ماه: "اعتماد به نفس شما قابل تحسین است."

نمایندگان این علامت بسیار به تعارف علاقه دارند و از اینکه نشان دهند از کلمات خوب خطاب شده به آنها قدردانی می کنند ، به ویژه در مورد ویژگی های رهبری ، سهولت ارتباط ، فداکاری و وفاداری آنها دریغ نمی کنند.

6. شهریور ماه: "شما درک زیادی از مردم و زندگی دارید"

شهریوری ها که ارزش خود را می‌دانند، اغلب از ستایش غافلگیر می‌شوند، زیرا آنها به خوبی درک می‌کنند که واقعاً در آرزوی ایده‌آل بودن چه چیزی توانایی دارند . از صداقت، مهارت های حل مسئله و قابل اعتماد بودن آنها قدردانی کنید.

7.مهر ماه: "با تشکر از شما، من می خواهم برای بهتر شدن تغییر کنم"

ترازوها عشق می ورزند، با مهربانی می پذیرند، و حتی گاهی اوقات پس از فکر کردن به همه چیز، تعارف می کنند. زمانی برای آنها ارزشمندتر است که دیگران در آرزوها و اصول آنها اشتراک بگذارند.

8. آبان ماه: "شما به طور غیرعادی باهوش و بصیر هستید"

آبانی محتاط، مراقب و پاسخ‌گو هستند، به کلمات مشکوک هستند و می‌دانند چه زمانی دستکاری می‌شوند، بنابراین هر چیزی که به آنها گفته می‌شود باید صادقانه باشد.

9. آذر ماه: "من از سخاوت و شوخ طبعی شما قدردانی می کنم."

نمایندگان این علامت دوست دارند مورد ستایش قرار گیرند، اما فقط شایسته است. انرژی و خوش بینی ویژگی های غالب در شخصیت آنها است، همانطور که سخاوت بی سابقه است.

10. دی ماه: "شما همیشه با اعتماد به نفس و آماده برای کمک هستید"

برج دی صادق و منصف همیشه آماده است تا پیروزی خود را با دیگران به اشتراک بگذارد: آنها با کمال میل می پذیرند و تعریف می کنند. استقلال و وفاداری آنها به اصول خود را جشن بگیرید.

11. بهمن ماه: "شما خیلی حساس و فهمیده هستید"

دلوها با شنیدن کلمات محبت آمیز خطاب به آنها، از بیرون خجالت می کشند و از درون پنهانی شادی می کنند، به خصوص زمانی که خلاقیت و وضوح افکار آنها مورد قدردانی قرار گیرد.

12. اسفند ماه: "شما ذهن خارق العاده و قلب بزرگی دارید."

ماهی ها عاشق تعارف هستند، اما، غوطه ور در دنیای خود، گاهی اوقات متوجه نمی شوند که مورد تحسین قرار می گیرند. توجه و علاقه خالصانه می تواند آنها را خوشحال کند.

البته، همه نمایندگان یک علامت در ترجیحات خود یکسان نیستند. چه تعریف هایی برای شما خوشایندتر است؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: