درآمد ساعتی 500 هزار تومانی با نات کوین جدید در تلگرام | درآمد دلاری جدید در تلگرام

نات کوین (Notcoin) با فاز جدید خود به نام نات کوین اکسپلو (Notcoin Explore) بازگشت. تیم نات کوین روز جمعه ۲۲ تیر در کانال تلگرامی این بازی اعلام کرد که نات کوین جدید رسماً راه‌اندازی شده است.

کدخبر : 19453
سایت سرگرمی روز :

پادشاه بازی‌های کلیکی تلگرام و پروژه‌های تپ تو ارن اکنون با مدلی جدید امکان کسب درآمد را برای کاربران خود فراهم کرده است. در نات کوین جدید، کاربرانی که از فاز قبلی جا مانده بودند هم می‌توانند وارد این ربات تلگرامی شده و کسب درآمد کنند.

نات کوین تا پیش از انجام ایردراپ آن در اواخر اردیبهشت ۱۴۰۳، یک بازی کلیکی بود که کاربران در آن با ضربه‌زدن روی یک سکه پاداش می‌گرفتند. همچنین، نات کوین تسک‌هایی را به‌صورت روزانه برای کاربران می‌گذاشت که با انجام آن می‌تواند پاداش اضافی بگیرند.

تسک‌های نات کوین شامل معرفی پروژه‌های مختلف وب ۳ بود که کاربران باید معرفی پروژه‌ها را می‌دیدند و حساب شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را دنبال می‌کردند. برخی از پروژه‌ها نیز با جایزه‌های بیشتر از کاربران می‌خواستند که بخشی از سرمایه خود را وارد پروژه کنند.

نات کوین جدید یا همان نات کوین اکسپلور (Notcoin Explore) دیگر با کلیک پاداش نمی‌دهد و رابط کاربری آن به کلی تغییر کرده است.

یکی از بخش‌های نات کوین اکسپلور بخش پیشنهادهای ویژه یا Special Offer که در آن پروژه‌های جدید معرفی می‌شوند. کاربران می‌توانند با انجام تسک‌های هر پروژه پاداشی در قالب نات کوین بگیرند.

کاربران هرچه بیشتر در پروژه‌ها فعالیت کنند و یا در پروژه‌های بیشتری مشارکت داشته باشند، پاداش بیشتری هم می‌گیرند.

کاربران در نات کوین جدید در سه سطح برنز (Bronze)، گلد (Gold) و پلاتینوم قرار می‌گیرند. کاربران برنزی پاداش هر تسک را به همان مقدار دریافت می‌کنند. اما پاداش کاربران گلد ۱۰۰۰ برابر و کاربران پلاتینوم ۵۰۰۰ برابر می‌شود.

سطوح بالاتر، یعنی گلد و پلاتینوم، قابل خرید است. این سطوح به شکل اشتراک ۳ ماهه، ۶ ماهه و ۱۲ ماهه با نات کوین یا تلگرام استارز قابل خرید است.

نات کوین اکسپلور مانند نات کوین قبلی برای ارجاع دوستان به این بازی پاداش می‌دهد. اولین پاداشی که از دعوت دوستان خود به نات کوین اکسپلور دریافت می‌کنید، ۱۵درصد از خرید سطح توسط دوست شما است. کسانی که در فاز قبلی بیش از ۳۰۰ دعوت داشتند، ۲۵درصد از خرید سطح را پاداش می‌گیرند.

کاربران جدید در نات کوین اکسپلور به‌مدت یک هفته سطح پلاتینوم هدیه می‌گیرند. در این سطح، پاداش تسک‌ها ۵۰۰۰ برابر می‌شود.

 همچنین به محض ورود به ربات نات کوین با لینک بالا که قرار دادم 7 روز پلاتین رایگان ( بهترین سطح نات‌ کوین ) را دریافت میکنید.

در 7 روز گذشته، قیمت نات کوین نوسانات بسیاری را ثبت کرده است که نتیجه آن روند نزولی بود. برخی از تحلیلگران این مسئله را به عنوان پایان ایردراپ Notcoin در نظر گرفته اند.

اما، اگر علاقه بازار به این آلت کوین احیا شود، می‌تواند به سطح مقاومت روانی 0.02 دلار برسد و تا 0.34 دلار و 0.44 دلار افزایش یابد.

توجه داشته باشید که تحلیل تحلیل تکنیکال در پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال بسیار مهم است و نات کوین نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در این بخش به تجزیه و تحلیل دقیق قیمت NOT در کوتاه مدت خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال نات کوین (NOT) با کاهش حجم معاملات، در تلاش است تا از روند نزولی خارج شود.

ارز NOT از زمانی که به بالاترین سطح تاریخی (ATH) خود رسید و مارکت کپ آن 2 میلیارد شد، افت 48.54 درصدی را تجربه کرد.

این سطح حفظ نشد و در 17 ژوئن به زیر 0.015 دلار ریزش کرد و این روند نزولی ادامه داشت.

ارز دیجیتال NOT در هفته پنجم معاملات خود با 223 درصد رشد عملکرد قابل توجهی از خود نشان داد.

این رمز ارز از زمان عرضه روند چشمگیری را ثبت کرده و طی 30 روز رشد 181 درصدی داشت.

اما اکنون در تله خرسی گیر کرده و RSI آن نشان دهنده این بوده که قیمت به منطقه فروش بیش از حد رسیده است. همچنین شاخص MACD نشان می دهد که نمودار هیستوگرام آن قرمز و حجم سرمایه کاهش یافته است..

برای اینکه قیمت نات کوین پتانسیل ایجاد نوسانات بزرگ داشته باشد، سطح حمایتی 0.0140 دلار بسیار مهم است و اگر به 0.018 دلار نرسد، محرک برای ورود به نقطه 0.02 دلار را نخواهد داشت.

قبل از خرید هر ارز دیجیتال، لازم است تاریخچه قیمت آن را بررسی و تحلیل کنید. با بررسی تاریخچه قیمت نات کوین می توانید الگوهای تکرار شونده را پیدا و نقطه ورود و خروج خود را مشخص کنید. در این صورت احتمال افزایش دارایی شما بیشتر است.

اطمینان حاصل کنید که پیش بینی قیمت نات کوین شما در رابطه با نات کوین با اهداف مالی بلند مدت و کوتاه مدت شما مطابقت دارد.

راه های بی شماری برای تجزیه و تحلیل عملکرد قیمت ارزهای دیجیتال و تصمیم گیری برای خرید وجود دارد. دو مورد از متداول ترین آنها تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال هستند.

با توجه به اینکه نات کوین به تازگی لیست شده و داده سالانه ندارد، باز هم تحلیل تکنیکال می تواند مفید باشد.

به عنوان مثال، در بسیاری از ارزهای دیجیتال، افت قیمت و دوره های نوسانات زیاد با افزایش مداوم به بالاترین حد جدید دنبال شده است.

در تحلیل فاندامنتال، شما عوامل اقتصادی، مالی، سیاسی و اجتماعی را که بر قیمت ها تأثیر می گذارند، بررسی می کنید.

شما اطلاعاتی در مورد نرخ بهره، تولید ناخالص داخلی، داده های تولید و نرخ بیکاری جمع آوری می کنید تا پیش بینی های آگاهانه ای در مورد قیمت داشته باشید.

رویدادهای خبری نیز به ویژه شاخص های اقتصادی مهم هستند. آیا بانک ملی نرخ سود را افزایش می دهد؟ آیا محافظه کاران مالی انتخاب می شوند؟ آیا طوفان یا خشکسالی کشاورزی، گردشگری و سایر صنایع را مختل کرده است؟

اکثر سرمایه گذاران بهترین کار را برای استفاده از تکنیک های تحلیل تکنیکال و بنیادی هنگام ارزیابی خرید یا فروش می دانند.

قیمت Not coin مانند هر ارز دیجیتال دیگری تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. درک این عوامل می تواند به سرمایه گذاران و کاربران کمک کند تا در مورد سرمایه گذاری خود بهتر تصمیم بگیرند.

نرخ پذیرش نات کوین و سطح تعامل کاربران در پلتفرم هایی مانند تلگرام نقش مهمی در رشد قیمت آن دارد.

همانطور که کاربران بیشتری در بازی‌های کلیک به معدن و سایر فرصت‌های کسب درآمد تعاملی شرکت می‌کنند، احتمالاً تقاضا برای Notcoin افزایش می‌یابد و به طور بالقوه ارزش آن را افزایش می‌دهد.

بهبود و به روز رسانی مداوم اکوسیستم Not coin نیز می تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد.

بهبود فرآیند بازی در تلگرام، ادغام بهتر با سایر پلتفرم‌ها و معرفی ویژگی‌های جدید می‌ تواند کاربران و سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کند و به روند قیمتی مثبت کمک کند.

احساسات کلی در بازار ارزهای دیجیتال به طور قابل توجهی بر نرخ نات کوین تأثیر می گذارد.

روند صعودی در بازار گسترده تر می تواند منجر به افزایش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال نات کوین شود، در حالی که روند نزولی امکان دارد اثر معکوس داشته باشد.

شروع آلت سیزن (Altcoins)، یعنی زمانی که نرخ رشد آلت کوین ها از بیت کوین سبقت می گیرد، می تواند به این امر کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: