سبد کالا دولت | بسته معیشتی

اهدا سبد کالا یک میلیون تومانی دولت به این دهک ها | توزیع سبدکالا دولت برای این خانوارها در این ماه

آخرین اخبار از توزیع سبد کالا جدید دولتی را در ادامه بخوانید.

کدخبر : 19628
سایت سرگرمی روز :

توزیع و اهدای بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی و ارزاق عمومی به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی خراسان‌رضویمدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی از توزیع بسته‌های معیشتی و ارزاق عمومی میان نیازمندان تحت پوشش این سازمان با کمک سازمان‌های تابعه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی خبر داد.

مسعود فیروزی با اشاره به این اقدام توضیح داد: در جهت تکمیل اقدام خیرخواهانه توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در سراسر استان با محوریت کمیته امداد حضرت امام‌خمینی(ره) که چند روز قبل و هم‌زمان با چهلم شهدای خدمت اتفاق افتاد، صبح امروز، ۱۸ تیرماه، تعداد ۴ هزار و ۵۵۰ بسته معیشتی نیز جهت توزیع میان نیازمندان تحت پوشش بهزیستی خراسان‌رضوی آماده شد.

وی ادامه داد: ارزش ریالی هریک از این بسته‌ها، یک میلیون تومان است که شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و... بوده و جمعاً ۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان می‌شود.

فیروزی ادامه داد: این بسته‌ها با حمایت پتروشیمی خراسان‌رضوی، کانون بازنشستگان شرکت فولاد خراسان‌رضوی، بانک‌های رفاه کارگران و توسعه و تعاون، شرکت سرمایه‌گذاری صبا و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی در کنار بهزیستی تهیه شده و توزیع خواهد شد.

رئیس کمیته امداد مشگین شهر گفت: غذای گرم به تعداد ۵ هزار و ۵۱۰ پرس و ۵۵۰ بسته معیشتی در قالب طرح اطعام و احسان حسینی بین مددجویان شهرستان مشگین‌شهر توزیع شد.

مرکز اردبیل احمد علی محب اظهار کرد: پخت و توزیع غذای گرم به تعداد ۵ هزار و ۵۱۰ پرس و ۵۵۰ بسته معیشتی به مناسبت طرح اطعام و احسان حسینی توسط مرکز نیکوکاری مجتمع سحر شهر مرادلو به نیازمندان پخش شد.

وی افزود: این طرح اطعام به ارزش ریالی یک میلیارد و سیصد میلیون تومان توزیع شد.

وی گفت: تعداد کل تحت حمایت ۵۵۷۲ خانوار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مشگین شهر هستند و از طرح‌های حمایتی آن بهره مند می‌شوند.

رئیس کمیته امداد مشگین شهر خاطرنشان کرد: از مردم عزادار در ایام شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) خواستاریم تا احسانات و نذورات خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کنند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان و محرومان جامعه برسد.

رییس کمیته امداد شهرستان پارس آباد از توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.

ظاهر وطن خواه با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: با کمک خیران و مراکز نیکوکاری در قالب پویش «اطعام و احسان حسینی» پنج هزار پرس غذای گرم و ۲۰۰ بسته معیشتی روز عاشورا در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پارس آباد توزیع شد.

وی گفت: تعداد ۳ هزار و ۶۸۹ خانوار و بالغ بر ۸ هزار و ۵۷۲ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد هستند و از طرح‌های حمایتی آن بهره مند می‌شوند.

وطن خواه ادامه داد: درخواست ما از مردم خیر و نیکوکار شهرستان پارس آباد این است که در این امر خیر مشارکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم عزادار در ایام شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) خواستاریم تا احسانات و نذورات خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کنند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان و محرومان جامعه برسد.

پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری تحت عنوان «بسته معیشتی رئیس جمهور منتخب» هشدار داد.

 رئیس مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش طرح بسته حمایتی معیشتی خانوار رئیس جمهور منتخب هشدار داد.

سرهنگ رامین پاشایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی و شکواییه‌های قضایی واصله به پلیس فتا و گزارشات مردمی متعدد دریافتی مشخص شد که مجرمان سایبری این‌ بار با ترفند دریافت بسته معیشتی رئیس جمهور منتخب مترصد کلاهبرداری از هموطنان هستند و در همین راستا نیز اقدام به ارسال پیامک حاوی لینک‌های آلوده برای کاربران کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ارسال لینک‌های آلوده با عناوین مختلف یکی از ترفندهای مجرمان سایبری است، اظهارکرد:‌این افراد همواره امنیت مالی و داده هموطنان را تهدید می‌کنند و بارها و بارها در ارتباط با این موضوع هشدارهای لازم به هموطنان داده‌ شده است.

خوشبختانه در ارتباط با این ترفند نیز تعداد زیادی گزارشات مردمی را از طریق سر شماره ۰۹۶۳۸۰ مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا دریافت کردیم که هموطنان این فرایند مجرمانه را به پلیس فتا گزارش کردند.

پاشایی گفت: اما متاسفانه همچنان در مواردی شاهد فریب خوردن تعدادی از کاربران و تشکیل پرونده‌های قضائی در این خصوص نیز هستیم.

از این رو لازم است که هموطنان گرامی همواره باید آگاه باشند که به هیچ عنوان فریب این پیامک که از طریق سر شماره شخصی یا از طریق پیام رسان‌های بومی و غیربومی برایشان ارسال شده را نخوردند و از کلیک بر روی لینک مندرج در آن پرهیز کنند. در مواردی حتی چنین پیام‌هایی با سوء‌استفاده از نام دوستان و آشنایان برای کاربران ارسال می‌شود که به این موارد هم نباید توجه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: